جاباما
۸۸۷۶۲۶
۴۶ نظر
۵۹۲۳
۴۶ نظر
۵۹۲۳
پ

جملاتی که آقایان دوست دارند بشنوند

آیا کسی هست که از شنیدن تعریف دیگران خوشش نیاید؟ همه ما دوست داریم که مورد علاقه، احترام و تمجید دیگران قرار بگیریم. اکثر ما فکر می‌کنیم که تنها خانم‌ها به شنیدن چنین جملاتی نیاز دارند، در حالی که آقایان نیز به همان اندازه محتاج شنیدن تعریف و تمجید به خصوص از سوی زن زندگی‎شان هستند.

برترین‌ها: آیا کسی هست که از شنیدن تعریف دیگران خوشش نیاید؟ همه ما دوست داریم که مورد علاقه، احترام و تمجید دیگران قرار بگیریم. اکثر ما فکر می‌کنیم که تنها خانم‌ها به شنیدن چنین جملاتی نیاز دارند، در حالی که آقایان نیز به همان اندازه محتاج شنیدن تعریف و تمجید به خصوص از سوی زن زندگی‎شان هستند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که آقایان از شنیدن چه تعریف‌هایی لذت می‌برند و به تبع آن در رابطه بهتر عمل می‌کنند، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

جملاتی که آقایان دوست دارند بشنوند

تو من را می‌خندانی

طبق تحقیقات، تقریبا اکثر آقایان دوست دارند که خانم‌ها را بخندانند، اما خب همه آن‌ها موفق به این کار نمی‌شوند. ولی اگر شما تحت تاثیر حرف‌های طرف مقابلتان قرار می‌گیرید یا به بیان دیگر، او شما را می‌خنداند، سعی کنید که این موضوع را به زبان آورید. مثلا به او بگویید: «تو خیلی بامزه هستی» یا این که «تو همیشه مرا می‌خندانی». او از این که بداند در کنار او به شما خوش خواهد گذشت، احساس غرور خواهد کرد.

با تو من احساس امنیت می‌کنم

هر فردی، چه مرد و چه زن، دوست دارد که در کنار فرد دیگری احساس امنیت و آرامش کند. در واقع این خصلت تمام انسان‌ها است؛ بنابراین اگر در کنار مرد زندگی‎تان احساس امنیت و آرامش دارید، این احساستان را در حضور او به زبان آورید. اگر او از شما حمایت می‌کند، اگر او نمی‌گذارد آب توی دلتان تکان بخورد به طوری که تمام تنش‎هایتان را در کنار او از یاد می‌برید، به او بگویید که بداند قدردان حمایت‎هایش هستید. همین کار باعث می‌شود که او برای دادن حس امنیت به شما، بیشتر تلاش کند.

یکی از رفتار‌های خوب تو این است که...

مرد زندگی‎تان را همانگونه که هست ببینید. شاید گاهی یکی از رفتار‌های بد او باعث شود که شما تمام خوبی‌های او را از یاد ببرید، اما مراقب باشید زیرا اگر او احساس کند که خوبی‎هایش از طرف شما نادیده گرفته می‌شود، به تدریج ناامید شده و عقب‎نشینی می‌کند؛ بنابراین سعی کنید که هر چند وقت یک بار خوبی‌های طرف مقابتان را به زبان آورید. مثلا به او بگویید: «هیچکسی در مهربانی شبیه تو نیست» یا این که «من واقعا به تو از این که فرد سخت کوشی هستی، افتخار می‌کنم». اگر شما سعی کنید که هر از چند گاهی رفتار‌های خوب او را به یادش بیاورید و از آن‌ها تقدیر کنید، صمیمیت میان شما بیشتر خواهد شد.

غیر مستقیم از او تعریف کنید

اگر چه تعریفی که شریک زندگی‎تان مستقیم از دهان شما می‌شنود، برایش بسیار دلنشین است، اما گاهی سورپرایز کردن او لذت دیگری دارد. اما چگونه می‎توان به طور غیرمستقیم علاقه، قدرانی و تعریف‎هایمان را انتقال دهیم؟ ساده است. مثلا شما می‌توانید قبل از بیرون رفتن از خانه، یک کاغذ بردارید و روی آن جملات رمانتیک و زیبایتان را بنویسید و آن را به آینه دستشویی یا اتاق‌خواب بچسبانید. یا این که آن را درون کیف پولش قرار دهید.

این که مرد زندگی شما ببینید شما به او افتخار می‌کنید و به فکر خوشحال کردنش هستید، اعتماد به نفسش افزایش و در نتیحه غرور و عشقش به شما بیشتر می‌شود؛ بنابراین تصور نکنید که با یک بار تعریف کردن از او وظیفه‌تان را به اتمام رسانده ‎اید، هر چه عشق و علاقه‎تان را به او نشان دهید، باز هم کم است؛ بنابراین جدا از این که تعریف و تمجیدهایتان را به زبان می‌آورید، گاهی هم او را به طور غیرمستقیم سورپرایز کنید. این اتفاقات خوشایند غیرمنتظره هیچگاه از یاد او نخواهد رفت.

جملاتی که آقایان دوست دارند بشنوند

قلب مهربونی داری

ما آدم‌ها هر آنچه بیشتر در مورد خودمان بشنویم را بیشتر باور می‌کنیم. به عنوان مثال، اگر شما مدام به همسرتان بگویید که تو فرد مهربان و باگذشتی هستی، حتی اگر او چنین نباشد، به تدریج باور می‌کند که مهربان است و همین طرز فکر روی رفتارش هم تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین به جای این که مدام بدی‌هایش را توی سرش بزنید، خوبی هایش را به او گوشزد کنید.

لبخند تو واقعا زیباست

آیا شما از تماشای لبخند عشق زندگی‎تان خسته می‌شوید؟ مطمئنا خیر، بنابراین اگر دوست دارید که او را بیشتر بخندانید، باید از لبخندش هم تعریف کنید. جدا از آن، سعی کنید که رابطه را به گونه‌ای پیش ببرید که همیشه جذابیت داشته باشد. به یاد روز‌های اول آشنایی‎تان بیفتید، چه کار‌هایی برای خشنودی طرف مقابلتان می‌کردید؟ همان کار‌ها را انجام دهید تا لبخند بر لبان شریک زندگی‎تان بنشیند، سپس از زیبایی لبخند او بگویید. اگر طرف مقابلتان احساس کند که با لبخند زدن جذاب‌تر به نظر می‌رسد، بدون شک این کار را بیشتر و بیشتر انجام خواهد داد.

من به تو افتخار می‌کنم

مردان دوست دارند که قهرمان زن زندگی‎شان باشند، از این رو اگر احساس کنند که برای آن‌ها کم هستند، اعتماد به نفسشان کم شده و در رابطه طور دیگری عمل می‌کنند. آن‌ها مدام نگران هستند که به چشم شما فردی ضعیف به نظر آیند، بنابراین این شمایید که باید این اطمینان را به آن‌ها دهید. کافی است هر از چند گاهی به آنبگویید: «من به تو افتخار می‌کنم» یا «تو بهترین هستی». همین جملات به آن‌ها قوت قلب داده و مطمئن می‌شوند که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

برخی از مردان زمانی که نمی‌دانند برای خوشحالی طرف مقابلشان چه کنند، ناامید شده و ترجیح می‌دهند که رابطه را رها کنند؛ بنابراین با بیان جملات تاکیدی افتخارتان را به داشتن چنین مردی، نشان دهید.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا زن فقط بلده دستور خريد و كار بده فقط در همين حد هيچي ديگه بلد نيست تا باهاشم شوخي كنم بهش بر ميخورده حتي كوچكترين شوخي و مودبانه ترين شوخي ...متاسفانه زن و دختراي ايراني تو اين موارد چيزي بلد نيستند .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اینکه مردا بلدن به زناشون عشق بورزن

      • فائزه

        لطفا جملاتی ک خانمها دوس دارند بشنوند روهم بزارین تا دوستمون ببینن و بگن ک خودشون چن تا رو انجام میدن
        والا

      • بدون نام

        ببین آقای محترم جمع نبند اگر مادر یا خواهر و یا همسر و یا دختر شما این جوری هستند لطفا به خانوم های دیگه ربط نده من برای همسرم خیلی از این کار ها رو می کنم و در عوض اون هم اون قدر به من حرف های عاشقانه می زنه و کار های رومانتیک می کنه که واقعا احساس خوشبختی نمی کنم

      • بدون نام

        خب لابد لیاقتت در همین حده

      • بدون نام

        خخخخ دقیقا لیاقتش در همین حده

    • بدون نام

      همسر که عشق زندگی نیست.خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید
        همسر کیه؟
        عشق زندگی کیه؟
        !!!

      • بدون نام

        چرا نیست ها ؟ من واقعا درک نمی کنم چرا زن و شوهر ها همدیگه رو دوست ندارند

      • هما

        التماس تفکر...بدا به حالت با این طرز تفکر

      • بدون نام

        اگه همسر عشق زندگی بود چرا آمار صیغه و طلاق وخیانت سر به فلک میزنه؟!!!خودتونو زدید به اون راه که یعنی ما خیلی عشقیم؟

      • بدون نام

        اون آمار ها که میفرمایید مربوط به بی شخصیت بودن افراد هست نه عشق

    • بدون نام

      هربار که دوس دخترم ازم تعریف میکنه چار ستون بدنم به لرزه میفته
      زنها خیلی حیله گر و مکار هستن حرفایی که میزنن هزارتا نقشه و این چیزا پشتشه
      به راحتی باور نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بهش بگو ازت تعریف نکنه

      • بدون نام

        باور کن همه مثل هم نیستن

      • بدون نام

        به نظرم شما بهتره کات کنی. چون این رابطه بدرد ازدواج نمیخره

      • بدون نام

        کافر همه را به کیش خود پندارد

      • بدون نام

        همسر با دوست دختر از زمین تا آسمون فرق داره

    • بدون نام

      چه عجب

    • مصطفی

      من که کاملا این موارد بالا رو قبول دارم و به نظرم هم مرد و هم زن باید گاهی از هم تعریف کنند و خوبیای همو بگن. من که عاشق تعریف شنیدنم

    • مصطفی

      من که کاملا این موارد بالا رو قبول دارم و به نظرم هم مرد و هم زن باید گاهی از هم تعریف کنند و خوبیای همو بگن. من که عاشق تعریف شنیدنم

    • مصطفی

      من که کاملا این موارد بالا رو قبول دارم و به نظرم هم مرد و هم زن باید گاهی از هم تعریف کنند و خوبیای همو بگن من که عاشق تعریف شنیدنم

    • مصطفی

      من که کاملا این موارد بالا رو قبول دارم و به نظرم هم مرد و هم زن باید گاهی از هم تعریف کنند و خوبیای همو بگن من که عاشق تعریف شنیدنم

    • امیر

      زنها فقط نق میزنن و غرغر میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه وقتی دلخوشی تو زندگی نیست مجبوریم غر بزنیم

      • بدون نام

        حالا شما ها مگه چیکار می کنین؟؟؟
        مردا هم فقط ی عده ادم معتاد بیکار و بی عرضه ان
        دیک نبینم و تکرار نشه به خانم های محترم و مهربون ایرانی تهمت ناروا بزنی

    • بدون نام

      درمورد زن زتدگی گفت نه ...

      پاسخ ها

      • ضحا

        بهتون یه توصیه علمی میکنم!کلا هرچیزو آقایون دوست دارن بهشون نگین وندین!
        اثربخشتره...

    • فقط برای خنده

      خانمی به شوهرش میگه آقای همسایه که گلفروشی داره را رو نگاه کن هرروز خانمش رو با اسم یک گل صدا میکنه چرا تو اینجوری نمی کنی؟؟!!
      شب که آقا میاد خونه میگه سلام بر سنباده و سوهان روح من درود بر مته اعصاب من
      آخه اقاهه شغلش ابزار فروشی بوده!!!!!!

    • ساناز صدر

      مردا دوست دارن بشنوند زنشون با دوست دختریازن صیغیشون کناربیاد! زن همیشه فداکار ومطیع باشه، بانداریشون بسازه و..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف بیخود نزن، الکی هم جمع نبند همه ی مردها که اینطور نیستن

    • بدون نام

      خب زنی که ریخت و قیافه نداره ،هیکل قشنگی هم نداره ،دستپخت اش هم بده ،خیلی هم مثل نامادری و خواهر ناتنی های سیندرلا حسودی میکنه ، باید رضایت بده شوهرش زن بگیره ،یک حقیقته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب اون مرد ... از همون اول میرفت زن مورد علاقه شو میگرفت چرا یه نفر رو که به زعم شما زشته رو بدبخت کنه بعد یاد عشق وحالش بیفته؟

      • من

        میدونی زنی هم که شوهر بد اخلاق و دهن بین بی ادب چاق زشت بیشعور بی درک بی فهم داشته باشه میتونه طلاق بگیره شوهر کنه .

      • بدون نام

        مرد قبل ازدواج چشم کورشو باز کنه و ی زن زشت و بد هیکل ک آشپزی بلد نیس نگیره. خیلی سخته؟

      • بدون نام

        00:21

        آره خیلی سخته، شما خانمها هم، البته بعضی از خانمها، وقتی که از رفتار بد شوهرتون مینالید، چرا قبل از ازدواج چشم های کورتونو باز نمیکنید؟

      • بدون نام

        مگه خودش یوسف پیامبره!؟؟

    • بدون نام

      اینارو بهانه کردی بری زن بگیری!؟؟؟
      هیچ زنی رو کره زمین حتی ماه پیدانمبشه این همه بی لطافت وبی کمال باشه که تومیگی. اگه تو یه دونشو داری خبر مرگت چرا گرفتیش؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انسان ها همیشه که یک رنگ نیستن، شاید روزهای اول زندگیش خوب باشه ، ولی روزهای بعدی مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنه

    • بدون نام

      مگه نرها هم انسانن که بهشون حرفای قشنگ بزنیم
      برید ببینید زیر خبری که در مورد خیانت شوهر به زن سرطانی هست
      چی نوشتن
      حالتون از هرچی نره بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله انسانن ، هر چی هستن از تو یکی بهترن ، دوما همین نرها محتاج حرف های زن های مزخرفی مثل تو نیستن

      • بدون نام

        خفه شو ، اگه به قول خودت نرها انسان نیستن پس پدرتون و برادراتون هم شاملشون میشن

    • بدون نام

      من و همسرم هردو مثل دوتا دوست زندگی میکنیم رفتارمونم واقعا باهم رفاقتیه بعد از چندسال زندگی هنوزم مثل روز اولیم
      به هم سخت نمیگیریم
      موقع مشکلاتو مسائل زندگیمون با هم حلش میکنیم
      بهتون توصیه میکنم از همون اول با هم زندگیتونو اینجوری شروع کنین سعی کنین برای هم اینو توضیح بدین و جا بندازین

    • بدون نام

      عجب دعوايي شده اينجا خخخخ

    • کیوان

      خخخخخ چی شده بابا شماها مثل خروس جنگی سرو کله ی هم میپرید ؟؟ خخخخ

    • #یخ

      واقعاً اگه زناتونو دوست ندارین پس بدبختشون نکنین یا عوض شین یا زناتونو آزار ندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج