جاباما
۸۸۷۷۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

محمدی: هدف ذوب‌آهن قهرمانی در آسیاست

هادی محمدی، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که اصلی‌ترین هدف این تیم در فصل پیش رو دستیابی به عنوان قهرمانی آسیاست.

خبرگزاری تسنیم: هادی محمدی با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش برای حضور در فصل جدید و مقایسه ذوب‌آهن فعلی با تیم فصل گذشته گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. برای فصل جدید چند بازیکن خوب از تیم جدا شدند و البته چند بازیکن جدید هم جذب کردیم که کیفیت خوبی دارند. قطعاً اضافه شدن بازیکنان سرباز قدرت تیم ما را بیشتر خواهد کرد، ولی متأسفانه آنها هنوز در پادگان هستند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه یادآور شد: من هم دو سال در باشگاه تراکتورسازی خدمت سربازی را پشت سر گذاشتم و یک روز هم به پادگان نرفتم. در ضمن باید بگویم که برخورد بسیار خوبی هم با من صورت گرفت. نمی‌دانم این ماجرا تقصیر چه کسی است، ولی ما انتظار داشتیم که مشکل بازیکنان سرباز ما حل شود. ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و یک رقابت ملی را در پیش داریم. ما می‌دانیم بازیکنان سرباز ذوب‌آهن چه شرایط سختی را تجربه می‌کنند و امیدواریم خیلی زود به تیم‌مان اضافه شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد؟»، تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی لیگ قهرمانان آسیاست و در اولین بازی فصل جدید باید به مصاف الاتحاد برویم. ما تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده‌ایم، ولی هدف‌مان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم الاتحاد را هم شکست دهیم و به مرحله بعدی برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      هه باشه 2بار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج