۸۸۷۷۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

توضیح موسوی درباره مصدوم ایرانی کشتی ساویز

سخنگوی وزارت خارجه درباره حرکت نفتکش ایران از بندر جده عربستان به سمت بنادر کشورمان و همچنین انتقال مصدوم ایرانی کشتی ساویز از بیمارستان جیزان عربستان توضیحاتی داد و از سوئیس و عمان به عنوان واسطه‌ها و "جهات ذیربط در عربستان" برای ارائه خدمات قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه درباره حرکت نفتکش ایران از بندر جده عربستان به سمت بنادر کشورمان و همچنین انتقال مصدوم ایرانی کشتی ساویز از بیمارستان جیزان عربستان توضیحاتی داد و از سوئیس و عمان به عنوان واسطه‌ها و "جهات ذیربط در عربستان" برای ارائه خدمات قدردانی کرد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: کشتی نفتکش هپینس که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه به دلیل نقص فنی در بندر جده عربستان سعودی پهلو گرفته بود پس از رایزنی های مختلف و پیگیری های مستمر از سوی وزارت امور خارجه با جهات ذی ربط نهایتا روز ۲۹ تیرماه پس از رفع نقص بوجود آمده بندر جده را به سوی بنادر کشورمان ترک کرد.

موسوی افزود: از سوی دیگر در تاریخ ۱۳ خرداد ماه سال جاری یکی از سرنشینان کشتی تجاری ساویز در مسیر خود در دریای سرخ که به دلیل سانحه‌ای داخل کشتی مصدوم شده بود و برای مداوا به بیمارستان جیزان عربستان منتقل گردید، نهایتا پس از پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت امور خارجه، مصدوم ایرانی کشتی ساویز روز شنبه مورخ ۲۹ تیرماه از بیمارستان جیزان عربستان به عمان منتقل و سپس به کشورمان بازگشت.

سید عباس موسوی با اشاره به قطع روابط دیپلماتیک کشورمان با عربستان افزود: این دو موضوع از کانال‌های مختلف دیپلماتیک پیگیری شد که ما از کشورهای سوئیس و عمان و همچنین جهات ذیربط در عربستان برای ارائه خدمات و تسهیلات لازم در خصوص این دو موضوع تشکر و قدردانی می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج