جاباما
۸۸۷۷۸۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات جدید از کشتی رفعِ توقیف‌شده ایرانی

شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: کشتی Happiness ۱ که چندی پیش به دلیل نقص فنی در موتورخانه به بندر جده عربستان منتقل شده بود، سرانجام روز گذشته و بعد از دو ماه و بیست روز، با هدایت دو یدک کش راهی آبهای کشورمان شد.

خبرگزاری تسنیم: شرکت ملی نفتکش ایران طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "کشتی غول پیکرHappiness ۱ دهم اردیبهشت ماه سال جاری هنگامی که در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حرکت بود، در فاصله ۷۰ مایلی بندر جده دچار آبگرفتگی در موتورخانه شد. شرایط اضطرار کشتی باعث ‌شد تا این کشتی نفتکش بر اساس عرف و قوانین بین المللی دریایی به لنگرگاه بندر جده عربستان به عنوان نزدیکترین بندر امن منتقل شود.

این گزارش می افزاید: با انجام پاره ای اقدامات اولیه و استقرار ثبات نسبی در وضعیت کشتی، دو فروند یدک کش توسط شرکت ملی نفتکش ایران به بندر جده .اعزام شدند تا به انتقال این کشتی به آب های کشورمان مبادرت شود.

جزئیات جدید از کشتی رفعِ توقیف‌شده ایرانی

با تلاش های گسترده شرکت ملی نفتکش ایران و رایزنی‌های سیاسی و دیپلماتیک مقامات کشور و‌ همچنین پرداخت هزینه‌های مربوطه، سرانجام این کشتی روز گذشته (شنبه، 29 تیرماه) پس از اخذ مجوز از دولت عربستان، آبهای این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.

در طی قریب به 3 ماه گذشته، کاپیتان و سایر پرسنل خدوم و زحمتکش این کشتی به دلیل آبگرفتگی موتورخانه و محدودیت های ایجاد شده ناشی از آن، وضعیت نامناسب آب و هوایی و همچنین بلاتکلیفی چندین هفته ای، شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند که تحمل آن جز با عشق به میهن و فداکاری در راه حفظ جریان صادرات نفت ایران و تامین منافع ملی امکانپذیر نبود.

شرکت ملی نفتکش ایران ضمن ابراز خرسندی از آغاز عزیمت کشتی Happiness و 26 پرسنل آن به سمت آب های کشورمان، از همکاری و پیگیری های ارزنده همه نهادها و سازمان های ذیربط که در طول مدت قریب به سه ماه، تلاش های ارزنده ای را برای زمینه سازی برگشت این کشتی نفتکش انجام دادند، صمیمانه سپاسگزاری میکند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نفتکشازادبشه بهتراست تنس ه کمتر میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج