۸۸۷۸۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماجرا‌های طلب ۱۰۰هزار دلاری پادووانی

پادووانی مدافع برزیلی و اسبق استقلال که این روزها به دلیل مشکلات ناشی از مصدومیت شرایط سختی را تجربه می‌کند حدود ۱۰۰ هزار دلار از استقلال طلب‌کار است.

مدال: پادووانی مدافع برزیلی و اسبق استقلال که این روزها به دلیل مشکلات ناشی از مصدومیت شرایط سختی را تجربه می‌کند حدود ۱۰۰ هزار دلار از استقلال طلب‌کار است.

پادوانی مدافع اسبق استقلال که این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند حدود صد هزار دلار از استقلال طلب‌کار است.

مازیار ناظمی در این باره گفته است: « آن زمان که پادووانی تازه مصدوم شده بود به دستور آقای وزیر پیگیر حال این بازیکن شدیم و به همراه آقای اسبقیان دیداری با این بازیکن داشتیم.

ماجرا‌های طلب ۱۰۰هزار دلاری پادووانی

در آن مقطع پادووانی مهمان فوتبال ایران بود و وزارت ورزش وظیفه خود می‌دانست که وضعیت این بازیکن را به طورجدی دنبال کند و اگر لازم است اقدام های پزشکی نیز انجام شود که در آن برهه اقداماتی هم شد و ما هرکاری که لازم بود برای بهبود اوضاع جسمانی این بازیکن انجام دادیم.

برای این بازیکن شرایط مناسبی را ایجاد کردیم تا در کلینیک های مجهز به فیزیوتراپی بپردازد و کاردرمانی اش را پیگیری کند. حتی در آن مقطع آپارتمان استخرداری هم در اختیار پادووانی قرار دادیم تا با سهولت بیشتر مراحل درمانی اش را سپری کند.

در آن مقطع نیز از باشگاه استقلال خواستیم مطلبات این بازیکن را پرداخت کند که بخشی از مطالباتش پرداخت شد. باشگاه استقلال اما پرداخت مابقی حقوق این بازیکن را به حال خود رها کرده است. ظاهر مبلغ 100هزار دلار دیگر از دستمزد پادووانی باقی مانده.

ناظمی در این خصوص نیز صحبت هایی کرد: «آن زمان که پادووانی در ایران بود جلساتی برگزار شد و ما از آقای فتحی خواستیم حقوق این بازیکن پرداخت شود و آن ها هم قول دادن موضوع را باجدیت پیگیری کنند.

اکنون دیگر پادووانی با ما طرف حساب نیست. طرف حساب او باشگاه استقلال است و مسئولان این باشگاه باید در راستای پرداخت مطالباتش اقدام کنند.ما در جریان ریز اتفاقات نیستیم و نمی‌دانیم باقی مانده حقوق پادووانی چه قدر است و باشگاه استقلال باید در این خصوص پاسخگو باشد و موضوع را پیگیری کند.»

با توجه به اینکه اگر پادووانی مسیر شکایت از باشگاه استقلال را درپیش بگیرد یقینا ماجرای پروپئیچ دوباره اتفاق خواهد افتاد آیا نگرانی بابت احتمال محرومیت وجود ندارد؟ ناظمی در این خصوص نیز صحبت هایی دارد: «نگاه ما در آن برهه که بر بالین این بازیکن حاضر شدیم کاملا فرهنگی بود.

حتی آقای سلطانی فر هم به حضور ما تاکید داشتند اما مابقی ماجرا در حیطه کاری ما نیست. هر اقدامی لازم است را باشگاه استقلال باید انجام دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج