۸۸۷۸۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یوسفی: رکوردار هاکی آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی هاکی مردان ایران گفت: از همان روزی که پا در مسابقات جام ملت های آسیا گذاشتیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم و می خواستیم به رکورد عالی مان در قاره کهن ادامه دهیم.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم ملی هاکی مردان ایران گفت: از همان روزی که پا در مسابقات جام ملت های آسیا گذاشتیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم و می خواستیم به رکورد عالی مان در قاره کهن ادامه دهیم.

«ابوالفضل یوسفی» روز یکشنبه و بعد از قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: از اینکه توانستیم برای ایران افتخاری بزرگ را به دست آوریم، خوشحال هستیم.

وی افزود: از همان روزی که پا در مسابقات جام ملت های آسیا گذاشتیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم و می خواستیم به رکورد عالی مان در قاره کهن ادامه دهیم.

سرمربی هاکی مردان ایران خاطرنشان کرد: با تلاش گروهی تا فینال هاکی جام ملت های آسیا پیش رفتیم و توانستیم تمامی رقیبان ریز و درشت را از پیش رو برداریم.

یوسفی تصریح کرد: در مسابقه فینال برابر قزاقستان که یکی از تیم های خوب قاره آسیاست، قرار گرفتیم و نمایشی شکوهمند را به اجرا گذاشتیم. در این مسابقه اجازه کوچک ترین خودنمایی را به حریف ندادیم و در پایان به برتری ۱۰ بر صفر رسیدیم.

وی ادامه داد: هاکی آسیا نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشت و تیم های شرکت کننده با جذب مربیان خارجی قدرتمد تر شده بودند.

سرمربی هاکی مردان ایران در پایان گفت: هاکی مردان ایران قهرملان بلامنازع آسیاست و در این سال های اخیر هیچ تیمی قدرت مقابله با ایران را نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج