جاباما
۸۸۷۸۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی باهوش و بلندپرواز هستید و این ویژگی های اخلاقی زمینه را برای موفقیت شما در زمینه ی حرفه ای آماده خواهند کرد. آنهایی که در زمینه ی آموزش و مدیریت فعالیت می کنند امسال موفقیت های قابل توجهی را به دست خواهند آورد. شما امسال زمان زیادی را به انجام فعالیت های بشردوستانه و جمع آوری کمک برای نیازمندان خواهید گذراند و بدون هیچ گونه غرور و خودخواهی آستین هایتان را برای کمک به موسسات نگهداری از معلولان بالا خواهید زد. درست است که شما این کارها را برای دل خودتان و به دست آوردن احساس رضایت خاطر انجام می دهید، اما شهرت و اعتبار زیادی را نیز از همین طریق به دست خواهید آورد و فرصت های بی نظیری سر راهتان قرار خواهند گرفت. شما همیشه خیلی سریع و بی دلیل، بخاطر مسائل جزئی و بی اهمیت دچار نگرانی می شوید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و خونسرد باشید. اینکه بخاطر چیزهای کوچک و بی اهمیت خودتان را نگران کنید تنها حجم زیادی از فشار و استرس را به شما وارد خواهد کرد و نه تنها هیچ فایده ای برایتان ندارد، بلکه نقش بازدارنده نیز دارد. شما امسال به سفرهای زیادی خواهید رفت، به شما توصیه می شود سفرهای زیارتی را نیز در کنار سفرهای کاری و تفریحی تان جای دهید تا از این طریق از لحاظ روانی به آرامش برسید. شما فعالیت های اجتماعی زیادی خواهید داشت و حضور در جمع های شلوغ و پرجنب و جوش شما را با شخص جالبی آشنا خواهد کرد که عقل و هوش را از سرتان می رباید. شهریور، آبان و تیر سال آینده بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز کسی یا چیزی شما را به تحرک و فعالیت واخواهد داشت، اما بهتر است که خودتان محرک و مشوق اصلی خودتان باشید و به خود انگیزه بدهید. خودتان را به دیگران وابسته ندانید و به دنبال تشویق و تأیید آنها نباشید. کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید و به هر جایی که خودتان دوست دارید بروید. امروز ممکن است در ارتباط با موضوعی که برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است با دیگران به مشکل بربخورید. شما نظرات و عقاید محکمی در ارتباط با این موضوع دارید و دیگران هم با لجبازی و سرسختی سر نظر خودشان می مانند و این وضعیت باعث می شود که نتوانید هیچ راه حلی برای این چالش ها و تنش ها پیدا کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما آشفتگی و بلاتکلیفی زیادی را در ارتباط با مسائل عاطفی احساس خواهید کرد. شما از درون با خودتان بحث ها و درگیری هایی دارید و نمی دانید که در رویارویی با این وضعیت باید رفتاری منطقی و عمل گرایانه داشته باشید یا اولویت را به احساسات خودتان بدهید. سعی نکنید برای حل این مشکل درونی از دیگران کمک بگیرید زیرا این کار تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلات خواهد شد، پس توصیه هایی که دیگران بی آنکه نظرشان را پرسیده باشید به شما می کنند را هم زیاد جدی نگیرید. اگر نمی توانید در مورد شرایط پیش آمده تصمیم گیری کنیدچند روزی دست نگه دارید تا طوفان به وجود آمده فرو بنشیند و اوضاع آرام تر شود.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز تحت کنترل گرفتن احساساتتان کار دشواری خواهد بود و نمی توانید در درون خود تعادل را برقرار کنید. تنش هایی در درونتان دارند شکل می گیرند که باعث وحشت شما شده اند و این تصور را در شما به وجود آورده اند که مهار این اوضاع دارد از دستتان خارج می شود. این همه فشار به خودتان وارد نکنید و اوضاع را از این که هست برای خودتان سخت تر نکنید، همه چیز دیر یا زود روبراه خواهد شد. اگر می بینید گره ای باز نمی شود با دندان به جان آن نیفتید! چند روزی به خودتان فرصت بدهید و تا آرام شدن اوضاع دست نگه دارید. اگر می توانید چند روزی به خودتان استراحت بدهید و یا حداقل روی انجام کارهایی که قدرت کنترل کردنشان را دارید تمرکز کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز از آن روزهایی است که تنش در تمام فضای اطرافتان موج می زند، اما شما برای روبرو شدن با این شرایط یا زیادی منطقی و یا زیادی احساسی برخورد می کنید و این رویکرد نمی تواند راه حل خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد. این که تعادل را بین این دو حالت برقرار کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. سخت ترین مرحله در رویارویی با این شرایط پیدا کردن افرادی است که نظرشان با شما یکی باشد و شما را همراهی کنند. به نظر می رسد که امروز همه قصد دارند سر موضع خودشان بمانند، پس اگر می خواهید با آنها به توافق برسید شاید بهتر باشد شما انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است مسیری که دیروز آغاز کرده بودید با مشکلاتی مواجه شود. شما کاری را شروع کرده اید، اما امروز در خیال و رویا فرو رفته اید و حال و حوصله ی ادامه ی آن را ندارید و یا قصد ادامه ی آن را دارید اما آنقدر غرق در خیالات و رویاهای خود شده اید که نمی توانید ذهنتان را روی انجام کارهایتان متمرکز کنید. این وضعیت تنش هایی را به وجود خواهد آورد که حل کردن آنها کار ساده ای نخواهد بود. احساساتتان می توانند شما را به اشتباه بیندازند، پس مواظب باشید مهار اوضاع را به دست احساس خود نسپارید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز سعی کنید بین عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید، زیرا مردد ماندن در سر دوراهی عقل و احساس می تواند اثرات مخرب و بازدارنده ای روی نقشه ها و برنامه هایی که برای امروز و حتی ماه آینده تان دارید داشته باشد. شاید اگر امروز به خودتان کمی استراحت بدهید و با کمی فعالیت و ورزش و جنب و جوش ضربان قلب خودتان را بالا برده و گردش خون را در رگ هایتان بالا ببرید، بتوانید به بهتر شدن حال روحی خود هم به اندازه ی حال جسمی تان کمک کنید. این کار باعث باز شدن ذهنتان می شود و به شما کمک می کند تفکر منطقی تری داشته باشید و در تصمیم گیری هایتان بهتر عمل کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز یک مسئله ی احساسی اعصاب شما را به هم ریخته و بعث آشفتگی خاطرتان شده است. شاید اولین واکنش شما سعی برای فرار از این وضعیت باشد. اگر تصمیمتان قطعی است بهتر است سعی کنید این کار را به سالم ترین شکل ممکن انجام دهید! از دیگران کمی فاصله بگیرید و سر خودتان با تماشای یک فیلم یا خواندن یک کتاب گرم نگه دارید، سیگار کشیدن و کارهای خطرناک و ناسالم هیچ کمکی به شما نخواهند کرد و تنها بری مدتی کوتاه مشکلات را از ذهنتان پاک خواهندکرد! زمان آن فرا رسیده است که کمی بیشتر به وضعیت سلامتی خود اهمیت بدهید. به پیاده روی و ورزش بروید و مصرف دخانیات را قطع کرده و یا به حداقل برسانید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما امروز به دنبال راهی هستید تا افکار و ایده های هنرمندانه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، شاید بتوانید از شبکه های اجتماعی برای این کار کمک بگیرید و یا حتی خودتان یک وبسایت یا شبکه ی رادیویی برای این کار راه اندازی کنید. اگر چنین ایده هایی در سر دارید در عملی کردن آنها هیچ تردید به دل راه ندهید، شما می توانید با این کار به افراد زیادی انگیزه بدهید. امروز شما احساس می کنید که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شده است و خیلی راحت تر شده اید. شاید سبکبارتر از قبل شده باشید، اما هنوز تنش های عاطفی زیادی در زندگیتان وجود دارند که باید به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز با اعتماد به نفس تمام آنچه فکر می کنید باید بگویید را به زبان بیاورید. کلمات شما تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیانتان خواهند داشت، پس کلمات خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در فعالیت های بدنی که فرصت حضور در یک گروه را برایتان فراهم می کنند شرکت کنید و همزمان هم به سلامتی خود رسیدگی کنید و هم نیاز خود به حضور در اجتماع و ارتباط با دیگران را برآورده سازید. امروز کار کردن برایتان بسیار خسته کننده خواهد بود و دلتان پر می زند برای این که وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید. بعد از پایان کار روزانه تان اگر توانی برایتان باقی مانده بود با دوستانتان در خانه و یا در یکی از کافه رستوران های مورد علاقه تان دور هم جمع شوید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است وضعیت با ثباتی که برای خود ساخته بودید به لرزش در بیاید و ثبات اولیه ی خود را از دست بدهد، اما جای هیچگونه نگرانی نیست. کافی است کمی انعطاف پذیرتر باشید و اصرار به حفظ کردن خود در این وضعیت نداشته باشید. خنده و شوخی را وارد جریان اتفاقات امروز کنید و ایده هایی که در سر دارید را با اطرافیان خود مبادله کنید. خوشبختانه امروز شما توانایی ویژه ای در قانع کردن دیگران دارید و می توانید کاری کنید که به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. با این که شما نسبت به اولویت های خود به خوبی آگاه هستید، اما ممکن است امروز نتوانید آنها را عملی کنید. همه چیز به داشتن یک زمانبندی درست بستگی دارد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما هیچ بهانه ای برای تنبلی کردن نخواهید داشت. پس صبح زود از خواب بیدار شده و روزتان را شروع کنید. هرچقدر که امروز فعالتر باشید به همان میزان هم خوشحال تر خواهید بود. از غار تنهایی خود بیرون آمده و در مورد افکار و ایده هایتان با اطرافیان خود صحبت کنید. به حرف های آنها هم گوش کنید؛ نه این که فقط بشنوید، واقعا به آنچه می گویند گوش بدهید. سعی کنید انعطاف پذیر باشید و به احساسات اطرافیانتان توجه بیشتری نشان دهید. شاید گاهی توانایی های شما دیده نشوند و به خاطر حمایت های مداوم خود از دیگران در سایه ی آنها قرار بگیرید. اما حالا شما می توانید در مرکز توجه قرار بگیرید و دیده شوید؛ خجالت نکشید، این حق شماست.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اجازه ندهید که در سکون و رکود گیر کنید و خودتان زمام امور زندگیتان را در دست بگیرید. ببینید امروز چقدر کار می توانید انجام دهید و در کارهایتان تا چه حد پیش می روید. به کارهایی که فکر می کنید مدت هاست پیشرفتی نداشته اند نگاهی بیندازید و ببینید برای به حرکت در آوردن آنها چه باید بکنید. شاید نتوانید همین امروز برنامه هایی که برای آنها دارید را عملی کنید، اما همین که به فکر راه حلی برای آنها باشید و وقت و انرژی لازم را صرفشان کنید هم کفایت خواهد کرد. سعی کنید در مورد موضوعات مختلف مطالعه کنید و یکی دو مجله هم ورق بزنید. اگر قصد شروع پروژه جدیدی را دارید توجه بیشتری به جزئیات داشته باشید و زیاد هم عجله نکنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج