جاباما
۸۸۷۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وضعیت مبهم وارث پیراهن رونالدو در رئال‌مادرید

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، شماره ۷ رئال مادرید به ماریانو دیاز رسید، اما با گذشت یک سال حالا او دیگر جایی در برنامه‌های زیدان ندارد.

مدال: بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، شماره ۷ رئال مادرید به ماریانو دیاز رسید، اما با گذشت یک سال حالا او دیگر جایی در برنامه‌های زیدان ندارد.

زیدان علاقه‌ای به استفاده از ماریانو دیاز، وارث شماره ۷ رونالدو ندارد.

وضعیت مبهم وارث پیراهن رونالدو در رئال‌مادرید

به نقل از آاس، رئال مادرید بامداد امروز در هوستون آمریکا به مصاف بایرن مونیخ رفت و 3-1 مغلوب شد. در این بازی زین‌الدین زیدان به گرت بیل میدان نداد و او را روانه سکوها کرد. زیزو در هر نیمه یک تیم متفاوت را به زمین فرستاد و در هیچکدام شان ماریانو دیاز حضور نداشت.

در نیمه دوم او تقریبا به تمام بازیکنان جوان تیمش میدان داد ولی ماریانو شانس حضور در میدان را پیدا نکرد تا مشخص شود زیزو به او هم اعتقاد ندارد.

زیدان پس از بازگشت غیرمنتظره اش در ماه مارس نیز نشان داده بود که به ماریانو اعتقاد ندارد و به وی بسیار کم میدان می داد امااو بارها از تمایلش برای ماندن صحبت کرده است. شرایط او مشابه بیل است و با وجود مخالفت زیدان، قصد ماندن دارد.

زیدان در پایان بازی و در مورد بیل به خبرنگاران گفت که هر چه زودتر برود، به نفع خودش و باشگاه است و احتمالا موضعی مشابه در مورد ماریانو هم دارد. او در فصل 17-2016 با صلاحدید زیدان به تیم اول رئال راه یافت و علی رغم بازی های اندکی که در میدان بود، خوش درخشید و تابستان 2017 راهی لیون شد.

درخشش او در لیون باعث شد به رئال برگردد اما در یک سال گذشته به وضوح از روزهای خوبش فاصله گرفته است. به نظر، ماریانو حالا باید به دنبال یک تیم دیگر برای خود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون پیرهنو بدن به طارمی و خیال همه رو راحت کنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج