۸۸۷۹۰۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

راپینو به ترامپ: حال بهم زن و نفرت‌انگیز!

مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، به صحبت های نژادپرستانه اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، واکنش تندی نشان داد.

ورزش سه: مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، به صحبت های نژادپرستانه اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، واکنش تندی نشان داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در توییتی به گروهی از نمایندگان مجلس نمایندگان از جناح پیشرو حزب دموکرات گفته که آنها اصالتاً از کشورهای دیگری آمده‌اند و بهتر است به کشورهای خود بازگردند و مشکلات آنجا را حل کنند. کشورهایی که به نوشته ترامپ، دولت‌های ناکارآمد، فاسد و فاجعه‌باری دارند.

راپینو به ترامپ: حال بهم زن و نفرت‌انگیز!

اشاره ترامپ به چهار نماینده زن مجلس نمایندگان آمریکا بود که برای نخستین بار در سال 2018 به سمت خود انتخاب شدند و در انتقاد از دونالد ترامپ گوی سبقت را از هم حزبی‌های خود هم ربوده‌اند.

این چهار نماینده عبارتند از: الکساندرا اوکازیو کورتز، ایلهان عمر، رشیدا طلیب و آیانا پریسلی. نمایندگانی که هدف حمله دونالد ترامپ بودند، زنانی هستند که سفیدپوست به حساب نمی‌آیند. یکی از آنها تبار فلسطینی دارد، یکی لاتین‌تبار است، یکی از سومالی آمده و دیگری سیاه‌پوست است.‌

راپینو که ستاره آمریکا در جام جهانی اخیر و بهترین بازیکن و گلزن این رقابت ها بود، پیش از آغاز رقابت ها گفته بود در صورت قهرمانی، به کاخ سفید نخواهد رفت؛ اظهارنظری که با واکنش ترامپ همراه شده بود.

او اکنون بار دیگر شمشیر را برای رئیس جمهور ایالت متحده از رو بست و گفت:" در هر سطحی، این اتفاق شوکه کننده است. امیدوارم مردم در مورد اینکه بگویند از این صحبت ها شوکه شده اند، دست برندارند زیرا این واقعا بدتر از بد است. حرف های او حال بهم زن و نفرت انگیز است."

ایلهان عمر یکی از اولین زنان مسلمانی است که به کنگره آمریکا راه پیدا کرده و راپینو معتقد است که باید به این دلیل مورد تقدیر قرار بگیرد.

" اینکه به اینجا بیایید و حالا در کنگره باشید- برای زنی مانند او، برای رهبری مانند او، اینکه صدای متفاوتی ایجاد کنید- فکر کنم چیز فوق العاده ای است. چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا این کشور به جای بهتری تبدیل شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگاه چه راحت از رئیس جمهور انتقاد میکنه. تو ایران کی جرئت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آزادی بیان نشنیدی

      • بدون نام

        هه ایا این انتقادهای راحت که میگی چیزی جز یه بازنگری کوچیک به واقعیت و ماهیت امریکا هست ؟ایا کاری صورت میگیره یا صرفا فقط بگم بگم هست ؟ هیچ تاثيري نداره چون میدونن فقط اجازه دادن به گفتن بدگویی ها کار بجایی نمیبره و زمام قدرت بقدرت در دستشان میمونه .بیاید واقع بین باشیم .و انتظار ایجاد تفاوتي با این گونه اظهار نظرها نداشته باشیم .دموکراسی واقعی درعمل هست نه بیان هه

      • بدون نام

        تازه بهش فحشم می ده. ما انتقاد که نمی تونیم بکنیم. فحشم بدیم می افتیم زندان

    • بدون نام

      همش خودت و لاشلی به مسدر ماکمان حمله میکردی حالا با زن

    • بمبجبب

      ترامپ برو تو کشتی کج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج