۸۸۷۹۰۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کشف ۴۰۰ دستگاه ماینر در اسلامشهر

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه ماینر در شهرستان اسلامشهر کشف و توقیف شد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ مسعود صفایی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالا و ارز قاچاق بالغ بر ۴۰۰ دستگاه ماینر ( تولید بیت کوین) در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود : بنابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت تعدادی افراد سودجو در شهرستان اسلامشهر که اقدام به تولید و استخراج ارز دیجیتال می‌کنند، مامورین دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره آگاهی اسلامشهر با همکاری ماموران شرکت برق محل فعالیت این افراد را شناسایی و دستگاه‌های ماینر را کشف و ضبط کردند.

کشف ۴۰۰ دستگاه ماینر در اسلامشهر

وی با بیان اینکه بنابر اعلام کارشناسان شرکت برق فعالیت این دستگاه‌ها غیرمجاز بوده و به شبکه برق‌رسانی خسارت وارد می‌کند، تاکید کرد: تعدادی از افراد سودجو با انجام فعالیت‌های غیرقانونی، اقدام به تولید ارز دیجیتالی کرده بودند، که با حضور به موقع مامورین شرکت برق چهاردانگه و اسلامشهر و دایره مبارزه با کالا و ارز قاچاق اداره آگاهی، دستگاه‌های موجود در محل را جمع آوری و پرونده قضایی برای افراد متخلف تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، تصریح کرد: پرونده قضایی تشکیل شده در حال رسیدگی است و به زودی حکم مربوطه برای آنها صادر خواهد شد.

صفایی با بیان اینکه تجارت در تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) به عنوان یک تکنولوژی جدید برای کسب در آمدگفت: متخلفان با استفاده از تعرفه برق واحدهای صنعتی، کشاورزی و مسکونی اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی کرده و به شبکه برق رسانی منطقه خسارت وارد می‌کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با تأکید در حمایت از فعالیت‌های قانونی، خاطرنشان کرد: از همه تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولیدات صنعتی تقاضا داریم،که با اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط نسبت به انجام فعالیت‌های خود بپردازند و از تضییع حقوق بیت المال و انجام اعمال خلاف قانون پرهیز کند، تا گرفتار قانون و مجازات اسلامی نشوند و از شهروندان هم درخواست می‌کنیم اگر از فعالیت مراکز و افرادی که در این زمینه اطلاعی دارند، با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف مفت کلی آگهی فروش ماینر توی دیوار هست


      پس اگه غیر قانونی هست چرا جلوشون را نمی گیرن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج