جاباما
۸۸۷۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زهرا یزدانی: به حمایت دبیر نیاز داریم

ملی‌پوش کشتی بانوان گفت: سال قبل مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادیم اما امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد، چون برای یک ورزشکار آن هم دختری به سن و سال ما که تمام وقت خود را می‌گذارند خیلی سخت است که نتیجه‌ای به دنبال نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: ملی‌پوش کشتی بانوان گفت: سال قبل مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادیم اما امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد، چون برای یک ورزشکار آن هم دختری به سن و سال ما که تمام وقت خود را می‌گذارند خیلی سخت است که نتیجه‌ای به دنبال نداشته باشد.

اکنون که وضعیت رئیس فدراسیون کشتی مشخص شده و علیرضا دبیر این مسئولیت را برعهده گرفته است، دختران کشتی‌گیر چشم انتظار حمایت هستند تا به آرزوی خود که کسب مدال خوش رنگ در این بخش و بالا بردن پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی است جامعه عمل بپوشانند.

زهرا یزدانی: به حمایت دبیر نیاز داریم

تیم ملی آلیش بانوان 16 مرداد ماه مسابقات قهرمانی آسیا، 11 شهریور بازی‌های جهانی هنرهای رزمی داخل سالن آسیا و 8 مهرماه مسابقات جهانی آلیش را پیش رو دارد. دختران ملی‌پوش تمرینات خود را از 25 تیرماه آغاز کردند و اکنون چشم انتظار حمایت مسئولان فدراسیون برای اعزام به مسابقات هستند.

زهرا یزدانی، ملی‌پوش کشتی بانوان در گفت‌وگویی خواستار حمایت علیرضا دبیر از بانوان این رشته شد و بیان کرد: دغدغه اولمان کشتی بانوان است. امیدوارم آقای دبیر تمام و کمال از ما حمایت کند.

سال قبل مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادیم اما امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد، چون برای یک ورزشکار آن هم دختری به سن و سال ما که تمام سال را صرف تمرین می‌کنند خیلی سخت است که نتیجه‌ای به دنبال نداشته باشد. آقای دبیر خودش ورزشکار بوده و این موضوع را به خوبی می‌داند.

او در ادامه افزود: از الان به بعد تصمیمات فدراسیون با آقای دبیر است و در حیطه اختیارات ما نیست. امیدوارم از بانوان هم حمایت کند چون واقعا به این حمایت نیاز داریم. فکر می‌کنم بعد از حدود پنج سال سرمایه گذاری در این بخش حقمان باشد که چند طلا کسب کنیم چون دخترانمان هنوز طلای جهانی ندارند.

یزدانی در مورد اردوی آماده سازی تیم ملی آلیش بانوان گفت: این اردو در بیرجند برگزار شده و شرایط میزبانی و تمرین خیلی خوب است. تمریناتمان قبل و بعد از مجمع انتخابی تغییر نداشته است. باید منتظر آقای دبیر بمانیم تا تصمیم خود را در مورد کشتی بانوان و تمریناتمان بگیرد.

این ملی‌پوش کشتی در ادامه بیان کرد: دختران کشتی‌گیر خیلی به این رشته علاقه دارند اما در حال حاضر به کسی توصیه نمی‌کنم که کشتی را به عنوان ورزش حرفه‌ای خود انتخاب کند چون هنوز شرایط فدراسیون مشخص نشده و نمی‌دانیم در مورد بانوان چه تصمیمی گرفته می‌شود.

یزدانی در پایان گفت: قبلا دختران از رشته‌های دیگر به کشتی می‌آمدند اما الان واقعا کشتی‌گیر هستند یعنی اینگونه نیست که کسی از رشته‌ دیگر بیاید. در حال حاضر نیز تنها چیزی که نیاز دارند حمایت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلتونو به این انگلها خوش نکنید اینها همونایی هستن که قراربود تک خوری نکنن تو شورای شهر!!!!!

    • بدون نام

      دلتونو به این انگلها خوش نکنید اینها همونایی هستن که قراربود تک خوری نکنن تو شورای شهر!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج