جاباما
۸۸۷۹۲۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کی‌روش بازیکنان لیگ را افسرده کرده بود

مهاجم جدید صنعت نفت گفت: اقدام جدید ویلموتس با دعوت از بازیکنان خوب لیگ، پنجره امید جدیدی به روی بازیکنان شایسته لیگ باز کرد.

خبرورزشی: عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدید صنعت نفت در خصوص شرایط تیم جدیدش و اهدافش در این تیم با ما به گفتگو نشست.

* قرار شده با چه شماره‌ای در تیم جدیدت بازی کنی؟

من قصد داشتم شماره ۱۰ را برتن کنم، اما چون این شماره بر تن کاپیتان تیم است شماره ۷ را برتن می‌کنم. شماره ۷ را خیلی دوست دارم و در تیم پیکان هم که بودم این شماره را برتن می‌کردم.

* افکار و تفکرات اسکوچیچ تهاجمی است یا تدافعی؟

افکار مربی جدیدمان تهاجمی است و اسکوچیچ مربی رو به جلو و خوبی محسوب می‌شود. ایشان در طول تمرین با جدیت و سختکوشی زیادی تیم را تمرین می‌دهد و از هر نظر مربی قابلی است.

* صنعت نفت برای لیگ نوزدهم تیمی مدعی است؟

بازیکنان و مربی خوبی داریم و با توجه به تماشاگران خوبی که داریم نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم، اما در مجموع برای مدعی شدن یک تیم باید از هر نظر کامل باشد و امکانات خوبی هم وجود داشته باشد.

* قادر هستی برای تیم جدیدت گل‌های زیادی بزنی؟

من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم و از آنجا که تیم‌مان پر تماشاگر است به زدن تعداد گل‌های زیادی برای تیمم خیلی امیدوارم.

* ویلموتس تعدادی از بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرد؛ تو هم امیدواری به تیم ملی دعوت شوی؟

زمان کی‌روش فقط یک تعداد خاصی بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شدند؛ اقدامی که بازیکنان لیگ را افسرده کرده بود، اما اقدام جدید ویلموتس با دعوت از بازیکنان خوب لیگ، پنجره امید جدیدی به روی بازیکنان شایسته لیگ باز کرد. من خیلی امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

* برنامه روز‌های آینده صنعت نفت چیست؟

از روز امروز اردوی تیم در تهران برگزار می‌شود تا با انجام تمرینات و یک‌سری بازی تدارکاتی از هر نظر برای لیگ نوزدهم آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا پسر برو بازیت بکن نیومده خود شیرینی نکن درحد و اندازه خود حرف زدن یاد بگیری برات خوب است، اسم کیروش کنجایش دهان گشاد ترا نداره دهنت آب بکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا مگه کیروش خر کی بوده که تو خودتو جر میدی براش جوری میگه اسم کیروش رو میاری دهنت رو اب بکش انگار طرف خدا بوده ما نمیدونستیم چی از کیروش تو این ۸ سال ننگین دیدیم غیر از توهین وفوش وناسزا نان به نرخ روز خور

    • بدون نام

      کیروش هیچ کاری نکرد واسه ایران فقط دفاعی بود,همین ویلموس نیومده تو خونه کره,کره رو به توپ بسته بود,کیروش کل ایرانو عصبی کرده بود مشکل اعصاب روان داشت,این مربیو دوست دارم موفق میشه ببینید کی گفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج