۸۸۷۹۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ظریف: با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنیم

وزیر امورخارجه کشورمان اظهار کرد: آنچه که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، تحریم نیست بلکه تروریسم اقتصادی است و ما نیاز داریم که دائم تکرار کنیم که با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امورخارجه کشورمان اظهار کرد: آنچه که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، تحریم نیست بلکه تروریسم اقتصادی است و ما نیاز داریم که دائم تکرار کنیم که با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در نشست دفاع از منشور ملل متحد و هنجارهای حقوق بین‌الملل که در کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار شد، با تاکید بر اینکه آنچه که آمریکا به اسم تحریم انجام می‌دهد، تحریم نیست و تروریسم اقتصادی است، خاطرنشان کرد: ابهامی در مورد این موضوع نیست. شما واژه تروریسم را جست‌وجو کنید. در لغت‌نامه در تعریف واژه تروریسم آمده است: "تروریسم استفاده غیرقانونی از خشونت و یا ارعاب به خصوص علیه غیرنظامیان برای دنبال کردن اهداف سیاسی است." این تعریف گوگل از تروریسم است.

ظریف در ادامه سخنان خود خطاب به حاضران شرکت‌کننده در این نشست افزود: بنابراین دوستان لطفا استفاده از واژه تحریم را متوقف کنید. تحریم وسیله‌ای برای تحمیل یک فرمان قانونی است. تحریم‌ها دارای یک پشتوانه قانونی هستند اما اقداماتی که آمریکایی‌ها به اسم تحریم انجام می‌دهند، یک تروریسم اقتصادی است. ما نیاز داریم در مورد آنچه که ایالات متحده در حال حاضر اعمال می‌کند، از واژه تروریسم استفاده کنیم.

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان خاطرنشان می‌کرد: من پیشنهاد می‌کنم که همه ما استفاده غیرقانونی از واژه تحریم را تحریم کنیم به خصوص در مورد استفاده بی‌حد و حصر دولت آمریکا از این واژه برای نشان دادن پشتوانه قانونی بودن اقداماتش، در حالی که اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، تروریسم اقتصادی است.

ظریف خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست تاکید کرد: ما نیاز داریم که دائم این موضوع را تکرار کنیم که ما با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرمانده ناتو

      با اختلاص گرها خم مذاکره نکنید

    • بدون نام

      اگر به وضعیت مردم بیش از این رسیدگی میشد ورفع مشکلات معیشتی و آزادیهای اجتماعی مردم از طرف حکومت بیشتر مد نظر بود وارزش بیشتری برای مردم قائل شده بود این حرفها وموضع گیریها بیشتر به مزاج مردم خوش میآمد ولی افسوس که سیستم مسائل سیاسی درون وبرون کشور را گرفته ومردم ومشکلات آنها را کمتر توجه میکند .

    • بدون نام

      در این چهل سال آهمیشه قایون اولش گفتند مذاکره ولی بعد با خفت مذاکره کردند در صورتی که اگر از ابتدا بجای سرشاخ شدن با کل دنیا به طور اصولی مذاکرع میکردن دست بالا رو داشتن ولی میزارن وقتی کاملا در نقطه ضعف قرار گرفتن اونوقت مذاکره میکنن در واقع زیر بار زور نمیرن مگر زور پر زور باشه

    • بدون نام

      آقای ظریف دستتون دیگه برای مردم روشده .شماایران وایرانی راباخاک یکسان کردید نه توایران نه تودنیاهیچ ارزشی نداریم

    • بدون نام

      چرا قبل از تحریم مذاکره نکردی و حالا داری میگی تحریم ها برداری تا مذاکره کنیم یعنی حرف اونا شما حتمآ باید زور بالا سرتون باشه مذاکره کنی حالا می بینیم آخر با بودن تحریم مذاکره میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران یه حرفی میزنی وقتی میری خارج یه حرف دیگه میزنی

    • بدون نام

      دکتر ظریف مرد باش استعفا بده تا ملت ایران را بیستر از این در دنیا خار نکردی

    • بدون نام

      دیر فهمیدی دکتر........۶ سال پیش چقدر تذکرها رو نادیده گرفتی.......مطمینا الان باز هم متوجه نشدی وگرنه چیزی که تو یه مرحله دادی بدون دریافتی رو کم کم ریکاوری نمیکری .....

    • بدون نام

      دیر فهمیدی دکتر........۶ سال پیش چقدر تذکرها رو نادیده گرفتی.......مطمینا الان باز هم متوجه نشدی وگرنه چیزی که تو یه مرحله دادی بدون دریافتی رو کم کم ریکاوری نمیکری .....

    • بدون نام

      قربون روتان برم

    • فریدون

      اقای ظریف این کار را نکنید با تروریست ها مصاحبه نکنید وگرنه اقازاده هامون رو که اونجا مشغول تحصیل هستن از کشورشان بیرون میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج