۸۸۷۹۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جوادی: استعفای علیرضا رضایی تاسف‌آور بود

دارنده مدال برنز کشتی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ گفت: استعفای علیرضا رضایی از سرمربیگری تیم کشتی امید تاسف آور و نگران‌کننده است.

خبرگزاری مهر: ابراهیم جوادی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد سرمایه های کشتی به راحتی از میدان دور شوند، گفت: علیرضا رضایی چه در زمانی که کشتی‌گیر تیم ملی بود و چه در زمانی که به عنوان مدیرفنی یا مربی تیم ملی فعالیت می کرد از مهره های توانمند و باتجربه ما محسوب می شد که نباید اینگونه از سرمربیگری استعفا می داد.

وی تصریح کرد: از جزئیات تصمیم او برای استعفا اطلاع زیادی ندارم، اما حتماً شرایط کار برایش مهیا نبود و طبیعی است هیچکس نمی خواهد در شرایطی کار کند که ابزار و امکانات و فضای مناسبی برای فعالیت ندارد. مطمئناً رضایی هم دلیل موجهی برای استعفایش دارد اما واقعاً حیف است که چنین نیرویی از کشتی دور بماند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان افزود: کشتی ایران باید قدر چنین سرمایه هایی را بداند، چراکه سالها برای تربیت و پرورش کشتی‌گیران کنونی که همان مربیان و مدیران آینده این عرصه هستند سرمایه گذاری شده و باید از این نیروها به بهترین شکل استفاده شود.

جوادی در خصوص انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی هم گفت: دبیر بیش از هر چیز نیاز به زمان دارد تا بتواند مشکلات را حل و فصل کند. طبیعتاً او باید از نیروهای مجرب و توانمندی در کنار خود سود ببرد، چراکه مسئولیت سنگینی را قبول کرده که واقعاً کار هر کسی نیست.

وی در پایان در خصوص سرنوشت شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد هم گفت: من که از همان زمان استعفای رسول خادم اعلام کردم دیگر در شورای فنی حضور ندارم و از ادامه فعالیت و بقای این شورا در زمان علیرضا دبیر هم بی خبرم. طبیعتاً دلیلی هم ندارد که پیگیر این موضوع باشم. به هر حال برای تمام افرادی که در سیستم اجرایی کشتی، مسئولیتی را بر عهده می گیرند آرزوی موفقیت می کنم و به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی همواره به رشد و اعتلای این رشته می اندیشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج