جاباما
۸۸۷۹۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خشم لیورپولی‌ها از بازی خشن بازیکنان سویا

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول از خطای بسیار خشن و خطرناک بازیکن سویا روی هم‌تیمی‌اش بسیار ناراحت بود و با او درگیری لفظی پیدا کرد.

ورزش سه: لیورپول و سویا دیروز در آمریکا در یک بازی دوستانه که برای آمادگی هر چه بیشتر دو تیم در دوران پیش‌فصل برگزار می‌شد به مصاف هم رفتند. در این بازی سویا موفق شد حریف انگلیسی‌اش را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.

اما در بازی نه چندان جذاب دو تیم که در هوای بسیار گرم بوستون برگزار می‌شد یکی از مهمترین اتفاقات بازی تکل بسیار خشن و جنجالی یوریس نانیون، بازیکن سویا روی یاسر لعروسی، بازیکن الجزایری و جوان لیورپول بود که ممکن بود تبعات بسیار بدی برای او به همراه داشته باشد.

تکل نانیون روی لعروسی آنقدر ترسناک بود که با وجود اخراج مستقیم او از بازی توسط داور، بازیکنان لیورپول تا پایان مسابقه هنوز به فکر آن صحنه بودند. ویرژیل فن‌دایک وقتی سوت پایان مسابقه به صدا در آمد به سمت بازیکن سویا رفته و با او شروع به صحبت کرد.

خشم لیورپولی‌ها از بازی خشن بازیکنان سویا

فن‌دایک بعد از پایان بازی هم در گفتگو با وبسایت گل به حرکت بازیکن سویا بسیار معترض بود. نانیون البته در پایان بازی در گفتگو با رسانه‌ها از تکل خشن خود روی پای بازیکن لیورپول عذرخواهی کرد و پذیرفت که کارش درست نبوده است.

فن‌دایک اما در پایان بازی گفت:" من صحنه را از کنار دیدم. این کار اصلا درست نیست. به خصوص وقتی روی پای جوانی با این سن و سال کم تکل می‌روند که این فصل دارد اینقدر خوب کار می‌کند. این بازی بالاخره از این اتفاق‌ها دارد ولی کسی انتظار ندارد در چنین بازی‌هایی بازیکنانش را مصدوم ببیند".

بین دو نیمه بازی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هم به سراغ خون لوپتگی، سرمربی سویا رفته و از برخورد شدید و خشن بازیکنان سویا با بازیکنانش در میدان گلایه کرد و گفت چنین رویکردی در بازی دوستانه‌ای مثل این برای او و لیورپولی‌ها عجیب است.

خشم لیورپولی‌ها از بازی خشن بازیکنان سویا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج