۸۸۸۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تابش: با اوساگوآنا توافق کردیم، اما با استنلی بستیم

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در روزی که با کی‌روش توافق کردیم با اوساگوآنا هم به توافق رسیدیم، اما چون اولویت کی‌روش بود با او قرارداد بستیم.

خبرگزاری میزان: مسعود تابش در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اصفهان، تعویق زمان آغاز لیگ برتر، آخرین فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم و تمدید قرارداد استنلی صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

*ابتدا در مورد شرایط این روز‌های تیم سپاهان صحبت کنید.

پس از تمریناتی که در اصفهان انجام دادیم و تیم به اردوی کردان رفت، تصمیم گرفتیم تیم را برای برگزاری اردوی خارجی راهی ترکیه کنیم. خداراشکر شرایط تیم خوب است و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و چند بازی هم در ترکیه داریم. تیم روزی دو جلسه تمرین می‌کند و فکر می‌کنم مشکل خاصی نیست.

*باشگاه سپاهان بالاخره موفق شد کی‌روش استنلی را برای ماندن راضی و قراردادش را تمدید کند.

بله خداراشکر توانستیم این بازیکن را حفظ کنیم. دو طرف علاقمند به ادامه همکاری بودند و ما هم توانستیم قرارداد خوبی با این بازیکن ببندیم. قرارداد جدید ما با استنلی در مجموع دو فصل ۸۶۰ هزارتا است و همچنین خودش باید مالیاتش را بدهد. در کل از حفظ این بازیکن خوشحالیم، چون او اولویت اول کادرفنی بود.

*شما با کریستین اوساگوآنا مهاجم فصل قبل ذوب‌آهن هم مذاکراتی داشتید تا اگر استنلی نیامد با او قرارداد ببندید. مذاکرات با این بازیکن به کجا رسید؟

اولویت دوم کادرفنی ما در صورت عدم توافق با استنلی، اوساگوآنا بود و ما مذاکراتی خوبی با او داشتیم. حتی با این بازیکن در روزی که با کی‌روش توافق کردیم هم به توافق رسیدیم، اما چون اولویت با کی‌روش بود جذب اوساگوآنا منتفی شد و با استنلی قرارداد بستیم.

*نقل‌وانتقالات سپاهان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ آیا بمبی قرار است بترکانید؟

از نظر من همه بازیکنان سپاهان بمب هستند. ما سال گذشته هم تیم خوب و پُرستاره‌ای داشتیم، اما در نهایت نتوانستیم قهرمان شویم و نایب قهرمان شدیم. ما امسال سعی کردیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ و با بازیکنان مدنظر کادرفنی تمدید قرارداد کردیم. همچنین نفراتی خوبی را هم جذب و بر اساس نیاز تیم خرید کردیم. ما ستاره به اندازه کافی داریم، اما یکی، دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم تا تیم تکمیل شود.

*وضعیت جذب ۲ بازیکن جدید در چه سطحی است، آیا با بازیکنی به توافق رسیده‌اید؟ ایرانی هستند یا خارجی؟

قرار است یکی، دو بازیکن جذب کنیم، اما من اسمی نمی‌برم. فعلا که لیگ به تعویق افتاده و زمان برای جذب بازیکن داریم و عجله‌ای نیست. بیشتر بازیکنان ما چند پُسته هستند و احتمالا بازیکنانی می‌گیریم که در این راستا باشند. فعلا که خبری از خارجی نیست، اما می‌خواهیم از سهمیه بازیکنان خارجی خود استفاده کنیم و باید دید در نهایت با کدام به توافق می‌رسیم. این بازیکن می‌تواند آسیایی یا استرالیایی باشد. سهمیه باقی مانده ما از آسیا و اقیانوسیه است.

*مسئولان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مصر هستند تا ورزشگاه‌ها استانداردسازی نشود، لیگ آغاز نشود و برای همین زمان شروع بازی‌ها به تعوق افتاده است. این تعویق به نفع شما است یا به ضرر؟

بر اساس صحبت‌هایی که از قبل شده بود، قرار بود لیگ نوزدهم در اواسط مرداد برگزار شود و تیم‌ها هم بر همین اساس برنامه‌ریزی کردند. اگر یک یا نهایتا دو هفته بازی‌ها به تعویق می‌افتاد مشکلی نبود، اما اگر بیش از این زمان تعویق صورت گیرد اصلا خوب نیست و برنامه‌ریزی همه تیم‌ها به هم می‌ریزد. امیدوارم تعویق لیگ بیشتر از یکی، دو هفته نباشد تا تیم‌ها به مشکل نخورند.

*چند وقت پیش فهرستی از باشگاه‌های بدهکار منتشر شد و در این فهرست فقط تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن حضور نداشتند و بدهکار نبودند.

شاید باشگاه‌های دیگر طی سال‌های گذشته بیشتر از ما هزینه کرده باشند، اما در باشگاه سپاهان همه زحمت زیادی کشیدند و خداراشکر امروز می‌توانیم بگوییم که هیچ بدهی به هیچ‌کجا نداریم. با توجه به شرایط فعلی ما هیچ پرونده بین‌المللی هم در فیفا و AFC نداریم و حتی در برخی از پرونده‌ها طلبکار هم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      به این میگن یه مدیر عامله خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج