۸۸۸۰۲۵
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پشت پرده اردوی پُر حرف‌وحدیث پرسپولیس

پرسپولیس اردوی پر حرف و حدیثی را در ترکیه پشت سر گذاشت، اردویی بدون برگزاری بازی دوستانه و البته در منطقه‌ای بد آب و هوا.

خبرگزاری تسنیم: گابریل کالدرون و بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه از شرایط آب و هوایی اردوی ترکیه رضایت نداشتند و مهمتر از آن پرسپولیس به خاطر شرایط نامناسب آب و هوای محل اردوی تیمش و همچنین بی‌احترامی حریف سطح پایین ترکیه‌ای مجبور شد بدون بازی دوستانه اردوی خود را به پایان برساند.

نکته قابل توجه اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس در حالی «کار تپه» برای اردوی ۱۰ روزه تیمش انتخاب کرد که فصل پیش استقلال در این محل اردو زد و همین مشکلات اشاره شده را تجربه کرده بود.

در این بین یک پیشکسوت نقش اصلی را در برگزاری این اردوی پرسپولیس ایفا کرد. عارف محمدوند که در ترکیه اقامت دارد با مدیریت باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و ضمن معرفی کمپ با این باشگاه توافق می‌کند که مقدمات برپایی اردوی ۱۰ روزه سرخپوشان را در محل اشاره شده، فراهم کند.

محمدوند به همراه چند فرد ترکیه‌ای در همان لحظه ورود پرسپولیسی‌ها به ترکیه به استقبال این تیم آمده و آنها را به کمپ مورد نظر می‌برد. او همچنین قرار بود یک حریف قدر به عنوان بازی دوستانه نخست و یک حریف ضعیف برای دومین حریف تدارکاتی برای سرخپوشان فراهم کند که بازی اول به خاطر شرایط نامساعد آب و هوا (مه غلیظ همراه با بارش باران) و بازی دوم به خاطر تاخیر ۴۵ دقیقه حریف برای ورود به محل مسابقه، لغو شدند. در چنین شرایطی طبیعی است که کالدرون و شاگردانش از اردویی که پشت‌سر گذاشتند رضایت نداشته باشند.

سرمربی پرسپولیس قصد داشت در همین بازی‌های دوستانه تفکرات تاکتیکی خود را پیاده کرده و شاگردانش را در شرایط سخت (تحت فشار از سوی حریف) بهتر مورد ارزیابی قرار دهد اما به خواسته خود نرسید و ممکن است همین مسئله باعث شود تیم تحت هدایت او در طول فصل دیرتر از آنچه این مربی برنامه‌ریزی کرده به انسجام و هماهنگی تیمی برسد. شرایط آنقدر بد بوده که صدای کالدرون و بیرانوند درآمده و آنها از شرایط موجود اظهار نارضایتی کردند.

در اینجا این سوال از مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود که چرا وقتی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خواهان این بودند که تیم‌های لیگ برتری به خاطر صرفه جویی ارزی اردوی‌‌های پیش فصل خود را در داخل کشور برگزار کنند، این باشگاه برای برگزاری در چنین مکانی در خارج از کشور هزینه کرده است.

شاید اگر محل اردوی سرخپوشان همانند اردوی‌های قبل این تیم مناسب بود و بازی‌های تدارکاتی خود را به بدون مشکل پشت‌سر می‌گذاشت ایراد چندانی بر این موضوع وارد نبود اما مشکل اینجاست که مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس که مدام دَم از مشکلات مالی و ارزی می‌زند هزینه زیادی بابت این اردو متحمل شد بدون اینکه کالدرون به خواسته‌های تاکتیکی خود رسیده باشد.

کالدرون: شرایط کمپ ما می‌توانست بهتر از این باشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدم باش

      نالایق تر از عرب تاحالا مدیر نداشته باشگاه.میدونه‌ هیچ کس نمیخوادش اما باز دو دستی چسبیده به صندلی و فقط وعده و حرف مفت میزنه.مرد باش نمی تونی بگو و برو اینجوری ما هم راحت تریم.

    • بی نام

      داداش انتقاداتت درست،هرچی از مدیریت بی کفایت عرب بگی ما هم قبول داریم .اما یه کم از تیم کیسه شله زرد و ترتریها هم بگو.بگو که چه هزینه ها ی سرسام آور وهنگفت و بی حساب کتابی انجام می دند.اگر راستشو میگی که نگران وضعیت ارزی در مملکت هستی نوک شمشیرتو طرف اون تیمها هم بگیر.

      پاسخ ها

      • ظهیر دالیپور

        به نظر من عرب اگه ذره ای غیرت ومردانگی داره بکشه کنار وبزاره یکی مثل دادکان بیاد اخه عرب چی از فوتبال سرش میشه کشتی رو ببینید علی رضا دبیر راییس فدراسیونه.

      • ظهیر دالیپور

        به نظر من عرب اگه ذره ای غیرت ومردانگی داره بکشه کنار وبزاره یکی مثل دادکان بیاد اخه عرب چی از فوتبال سرش میشه کشتی رو ببینید علی رضا دبیر راییس فدراسیونه.

    • بدون نام

      در مورد اردوی رایگان کانادا که او شد باید نوشت
      قشنگ معلوم امسال نیت کردن پرسپولیس رو نابود کنند نه فقط این فصل بلکه با بدهی به کادر فنی و بودمیر برای آینده هم طرح ریختن

    • بدون نام

      در مورد اردوی رایگان کانادا که او شد باید نوشت
      قشنگ معلوم امسال نیت کردن پرسپولیس رو نابود کنند نه فقط این فصل بلکه با بدهی به کادر فنی و بودمیر برای آینده هم طرح ریختن

    • ۰۰۷

      مدیر بی کفایت استعفا استعفا

    • لنگی

      دیگه کسی کمپ اسپایر بره اینجا ها براش لطفی نداره

    • بدون نام

      چرا اردوی رایگان کانادا رو حذف کردن. بهتربن اب و هوا حریفان تدارکاتی خوب .هتل اقامت و غدای خوب چرا کنسل شد.

    • بدون نام

      بسیار عالی

    • بدون نام

      عرب انشالله خدا خون به دلت کنه که خون بدل هوادار کردی نانجیب

    • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

      خوبتون شد تو کشور خودتون بازی نمیکنین میرین ترکیه بدون بازی و با یه دمغا شکسته بر میگردین

    • بدون نام

      لیاقت لنگ بیش از این نیست
      ههههههه
      لللنگی لنگی لنگی

    • حمید

      باید یه سری آدمها این وسط چیزی گیرشون بیاد دیگه،،همون عارف محمدوند برید ببینید چقدر کمیسیون به جیب زده،،خود پرفسور عرب چقدر از همین اردو دوزاری گیرش اومده،،بخور بخورهای‌ها......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج