۸۸۸۰۵۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رونمایی از رئال مادرید مدل ۲۰۱۹

رئال مادرید بالاخره از چهره جدیدش رونمایی کرد و در اولین بازی تدارکاتی در این فصل به مصاف بایرن‌مونیخ رفت.

خبرورزشی: زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال در این دیدار از ستاره‌ای مثل ادن آزار رونمایی کرد و در کنار او دیگر بازیکنان قدیمی و جدید تیم را نیز به میدان فرستاد هرچند که نتیجه بازی برای او و تیمش مطلوب نبود و رئال با نتیجه ۳-یک مغلوب بایرن شد.

یک باخت بد و نبودن نشانی از تحول بزرگ در رئال مادرید، حاصل کار کهکشانی‌ها در بازی اول بود، اما نباید فراموش کرد که بازی‌های پیش‌فصل تازه شروع شده و زیدان و شاگردانش در حال آزمون و خطا برای رسیدن به بهترین ترکیب و سیستم هستند.

ادن آزار یک ستاره است. او در همین اولین بازی خود ثابت کرد که به تنهایی می‌تواند قدرت تیم و طراوت بازی رئال را بالاتر ببرد. ریتم بازی رئال‌مادرید در نیمه اول خوب بود که بخش زیادی از آن به عملکرد ادن آزار برمی‌گشت. بین دو نیمه هر دو تیم تعویض‌های زیادی انجام دادند و در نیمه دوم «تاکه کوبو» بازیکن ژاپنی رئال‌مادرید بود که هواداران این تیم را با حرکات خود به وجد آورد. یک بازیکن جسور و سریع با پای چپ و تکنیکی. رودریگو که زننده تنها گل رئال در این بازی بود هم عملکرد قابل قبولی داشت.

ستاره

چه کسی به جز ادن آزار؟ نیمه اول در زمین بود و بازی رئال را به حریف دیکته کرد. هنوز با تیم هماهنگ نیست، اما کیفیت او کار را برای خودش و رئال مادرید راحت‌تر خواهد کرد. هر بار که صاحب توپ شد موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و دو پاس گل داد که باید تبدیل به گل می‌شد. برای او که شماره ۵۰ رئال‌مادرید را در این بازی پوشیده بود همه چیز خوب پیش رفت. البته ۵۰ شماره رسمی آزار نخواهد بود و به نوشته رسانه‌ها او این شماره را برای یادبود پنجاهمین سالگرد فرود آمدن انسان روی ماه که در سال ۱۹۶۹ رقم خورده بود، به تن کرد.

آتشفشان

رابطه بین گرت بیل و زین‌الدین زیدان از این بدتر نمی‌تواند بشود. ستاره ولزی در فهرست تیم قرار نگرفت تا یک پیغام مشخص را از سرمربی دریافت کند. زیزو او را در مادرید جدید خود نمی‌خواهد و همه کار می‌کند تا در‌های خروجی را به گرت بیل نشان دهد. برای او حرف‌های جاناتان بارنت، مدیربرنامه‌های گرت بیل هم اهمیتی ندارد و این را به وضوح گفته که بیل دیگر پیراهن سفید رئال‌مادرید را نخواهد پوشید.

ابهام

تحول رئال کجا بود؟ بعد از یکی بدترین فصل‌های تاریخ رئال، ترکیب تیم تقریباً مثل همیشه بود به جز اضافه شدن ادن آزار. هیچ تغییر خاصی در یازده نفر اصلی دیده نمی‌شد: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کروس، مودریچ، ایسکو، آزار، بن‌زما و آسنسیو. فقط یک چهره جدید نشان می‌دهد که خرید‌های جدید رئال ظاهراً قرار نیست جای مهره‌های قدیمی را بگیرند.

پدیده

تاکه فوسا کوبو، بازیکنی ۱۸ ساله است که در این فصل از سوی زیدان فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. نیمه دوم با شماره ۲۶ به زمین آمد و اعتماد به نفسی دو برابر سن و سالش نشان داد. نکته مهم در مورد او به جز اعتماد به نفسش، پای چپ هنرمند اوست. توپ را خیلی خوب جلو می‌برد و دید عالی دارد. پاسی که دقیقه ۶۲ به وینیسیوس داد تماشاگران را به وجد آورد. به نظر می‌رسد بازی در دسته دوم اسپانیا همراه با تیم دوم رئال برای او کوچک باشد. کوبو می‌تواند پدیده بزرگ رئال‌مادرید در این فصل باشد.

معمای گلزنی

روبرت لواندفسکی در نیمه دوم خط دفاع رئال‌مادرید را به دردسر انداخت. در حالی که رئالی‌ها نمی‌توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ اولین موقعیتی که به دست آورد را تبدیل به گل کرد. یک گلزن تمام‌عیار و آتشین. رئال مادرید هنوز منتظر است تا توانایی‌های لوکا یوویچ، خرید جدید خود در خط حمله را ببیند، اتفاقی که ظاهراً نیاز به صبر بیشتری دارد.

تکنیک برزیلی

گلی که رودریگو برای رئال مادرید زد فقط باعث شد اختلاف گل کمتر شود و از تلخی باخت کاسته شود، اما این گل حاصل یک حرکت گروهی عالی بود و توانایی‌های فوق العاده‌ای که رودریگوی برزیلی دارد را به خوبی نشان داد. او با زاویه خوب و قدرت زیاد، یک شوت بی‌نقص زد و تک‌گل مادریدی‌ها را به ثمر رساند و البته زیدان را بابت داشتن یک بازیکن تکنیکی دیگر به وجد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گرت بیل بازیکن بزرگ و با ظرفیتیه. نمیدونم چرا زیدان باهاش چپ افتاده! ولی احتمال داره پشیمون بشه! بخصوص اگه با پوگبا عوضش کنه. مثل اینکه خرگوش بدی لاک پشت بگیری! بیل هر جا بره موفقه.

      پاسخ ها

      • یوونتوس

        به نظر من با رفتن رونالدو از تیم واقعا ضربه سختی برای رئال بود
        تا قبل از اومدن ادن هازرد تیم خیلی ضعیف بود اما وقتی هازارد اومد تیم روز به روز بهتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج