۸۸۸۰۷۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

رکوردشکنی یوونتوس در نقل و انتقالات سری A

۳ خرید گرانقیمت تاریخ سری A ایتالیا به تیم یوونتوس تعلق دارد که در راس آن کریستیانو رونالدو دیده می‌شود.

ایسنا: به نقل از آس، یوونتوس هشت سال است که در سری A حکمرانی می‌کند. در این مدت تیمی نتوانسته است فاتح اسکودتو شود. این موضوع اتفاقی نیست. به دست آوردن این تعداد قهرمانی و ادامه دادن به این روند تنها با تقویت تیم و خریدهای بزرگ ممکن است. در این بخش بانوی پیر از دیگر تیم‌های حاضر در سری A پیشی گرفته است. باشگاه تورینی نه تنها سه خرید گران‌قیمت این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است بلکه اختلافش با دیگر تیم‌ها ۶۰ میلیون یورو است.

بر اساس سایت ترانسفر مارکت، گرانترین خرید تاریخ سری A کریتسیانو رونالدو است. یوونتوس برای خرید مهاجم پرتغالی به رئال مادرید ۱۱۷ میلیون یورو پرداخت کرد. پس از این بازیکن، گونسالو ایگواین قرار دارد. مهاجم آرژانتینی که ممکن است امسال از تیم تورینی جدا شود ناپولی را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. این انتقال جنجالی ۹۰ میلیون یورو ارزش داشت. این فهرست را ستاره جدیدی به نام دی لیخت تکمیل می‌کند. یوونتوس برای خرین بازیکن هلندی ۸۵.۵ میلیون یورو هزینه کرد.

نخستین بازیکن در این فهرست که با یوونتوس قرارداد نبسته است، در رتبه چهارم قرار دارد. لاتزیو بزرگترین خرید این لیگ را تا سال‌ها به نام خود ثبت کرده بود. این تیم برای جذب هرنان کرسپو ۵۷ میلیون یورو هزینه کرد. پنجمین جایگاه باز هم به یوونتوس اختصاص دارد. تیم تورینی به باشگاه پارما ۵۲.۹ میلیون یورو داد تا با جان‌لوئیجی بوفون قرارداد امضا کند.

لاتزیو دوباره در رتبه ششم دیده می‌شود. تیم‌های یونتوس و لاتزیو در ایتالیا توانستند ۶ خرید گرانقیمت این لیگ را رقم بزنند. تیم پایتخت نشین در سال ۲۰۰۱ برای خرید گایسکا مندیتا از والنسیا ۴۸ میلیون یورو هزینه کرد. فهرست ۱۰ خرید گرانقیمت را کریستین ویری از لاتزیو به اینتر با ۵۶.۵ میلیون یورو، بونوچی و روی کاستا به میلان با ۴۲ میلیون یورو و لیلیان تورام از پارما به یوونتوس با ۴۱.۵ میلیون یورو تکمیل می‌کنند. بر این اساس یوونتوس ۵ خرید از ۱۰ خرید گرانقیمت تاریخ سری A را به خود اختصاص داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کثیف مثل یووه

    • بدون نام

      بایدم پول داشته باشن وقتی از طرف دولت حمایت میشن
      مثل زغال مادرید و یووه و پاریسن ژرمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج