جاباما
۸۸۸۲۴۲
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

ترکیه: بدونِ ما، اروپایی‌ها ۶ ماه هم دوام نمی‌آورند

وزیر کشور ترکیه تاکید کرد، اگر کشورش درب‌های خود را به روی مهاجران باز کند و به آنها اجازه عبور برای رفتن به اروپا را بدهد، دولت‌های اروپایی شش ماه نیز دوام نمی‌آورند.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، سلیمان صویلو، وزیر کشور ترکیه در ضیافت شام با فرمانده گارد ساحلی این کشور گفت: آنچه را که لازم باشد، انجام می‌دهیم و ضربه سنگینی به کسانی که می‌خواهند ترکیه را به مرکز مهاجرت غیر قانونی تبدیل کنند وارد خواهیم کرد و نفس قاچاقچیان مهاجران را خواهیم برید.

وی افزود: اتحادیه اروپا، ترکیه را در مقابل موج مهاجرت غیر قانونی تنها گذاشته است. اگر ترکیه درب‌های خود را به روی مهاجرانی که به سمت قاره پیر سرازیر می‌شوند باز کند، دولت‌های اروپایی شش ماه نیز داوم نمی‌آورند.

ترکیه: بدونِ ما، اروپایی‌ها ۶ ماه هم دوام نمی‌آورند

صویلو ادامه داد: کسی که تمایل دارد از خاورمیانه به اروپا منتقل شود پولی به داعش و حزب کارگران کردستان و قاچاقچیان انسان می‌دهد و او در نهایت ناگهان خود را وسط دریا می‌بیند که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

وزیر کشور ترکیه از حضور تعداد زیادی از آفریقایی‌ها میان مهاجران غیر قانونی خبر داد که توسط گارد ساحلی ترکیه بازداشت شده‌اند.

وی گفت: در سال ۲۰۱۷، ۱۷۵ هزار و ۷۵۲ مهاجر غیر نظامی را بازداشت کردیم و این عدد در سال ۲۰۱۸ به ۲۶۸ هزار تن رسید و از آغاز سال جاری میلادی تا امروز ۱۶۲ هزار و ۶۹۲ مهاجر غیر قانونی دستگیر شده‌اند.

صویلو تاکید کرد مقامات ترکیه با مهاجرانی که دستگیر کرده‌اند به عنوان تروریست یا جنایت‌کار برخورد نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره جونه عمه ت

    • بدون نام

      ایران و ترکیه بلاکش کشورهای غربی شدن ایران که شده مرکز اول ورود هزاران تن مواد مخدر ترکیه هم شده سد ورود مهاجران به اروپا ایران و ترکیه نقش سد و نداشته باشن اروپا با مواد و مهاجران نابود میشه

    • بدون نام

      به خاطر همین شما را به عضویت اروپا قبول نمی کنند

    • بدون نام

      آفرین به ترکیه میگم تو هم مثل ترامپ اروپا رو بدوش شاید شیر اروپا بقول ما بر داشته وماست شیرینی بشه پرچرب بشه عربها دارن کم چرب میشن تا ترامب نیامده بدوش مخصوصا انگلیس رو که شیرش اینروزها فوراندمیکنه میریزنه بیرون

    • بدون نام

      ببنیدمهاجرهاچقدروحشت ناک مضرهستن ترکیه هم برای ترساتدن اروپاییهااستفاده میکنه و۳۰کشوراروپایی۱ملیون مهاجرسوریه ای قبول نکردن گفتن به ضررمملکت ومردم گایران برعکس۲۰ملیون پرکرد۲۰۰سال بوجه مملکت وشغلامون هزینشون میکنه

    • sima

      ایشون، صنعتی و سنتی رو باهم استفاده کرده

    • بدون نام

      مگه براشون چکار می کنی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج