۸۸۸۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افتتاحیه دوره آموزشی VAR برگزار شد

افتتاحیه دوره آموزشی سیستم کمک‌داور ویدئویی صبح امروز انجام شد و مدرس مالزیایی این دوره صحبت‌هایی را برای ۲۴ داور حاضر در این کلاس بیان کرد.

خبرگزاری فارس: افتتاحیه اولین دوره آموزشی سیستم کمک‌داور ویدئویی صبح امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال و با حضور محمد فنایی، مسعود مرادی و هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران)، برگزار شد.

هنگام آغاز مراسم و زمانی که محمدصالح سوبخیدین مدرس مالزیایی قصد ورود به کلاس را داشت با محمد فنایی روبه‌رو شد و با احترام از فنایی خواست که اول او وارد کلاس شود در افتتاحیه، تلاوت قرآن و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و سپس ممبینی و شکوری دقایقی برای داوران حاضر در کلاس صحبت کردند و به تشریح اهداف برگزاری این کلاس پرداختند.

سپس سوبخیدین مدرس AFC برای حضار صحبت کرد، او در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به ابراهیم شکوری گفت: وقتی به دبیرکل نگاه می‌کنم انرژی خاصی درون من ایجاد می‌شود و امیدوارم این انرژی به شما هم منتقل شود. همانطور که دبیرکل گفت پیشینه داوری ما از سال ۹۴ تا کنون پیشینه بسیار خوبی است.پروسه پیشرفت داوری آسیا پروسه عالی است، عملکرد داوران با استفاده از سیستم VAR نسبت به گذشته تغییر کرده است.

وی در ادامه گفت:‌در آینده نه تنها از VAR استفاده خواهد شد بلکه داورانی که قصد قضاوت دارند باید لایسنس کمک داور ویدئویی را نیز داشته باشند. ایده اصلی کلاس این است که به داوران گواهینامه و لایسنس داده شود تا در تورنمنت زیر ۲۳ سال آسیا و همچنین تورنمنت‌های آینده AFC با استفاده از این لایسنس کار کنند. VAR مانند چراغ جادو نیست که به آن دست بزنید و معجزه شود نیاز به آموزش دارد و دریافت لایسنس آن زمان‌بر است و این طور نیست که با یکی دو کلاس همه چیز تمام شد.

وی افزود: در لیگ‌های مختلف هم پروسه آموزش طولانی‌مدتی طی می‌شود، من در بازدیدی که به همراه جناب ممبینی انجام دادم اتاق VAR را چک کردیم و نکاتی را به ایشان گفتم اگر این پروسه را طی کنیم و آموزش تمام شود خیلی به داوری شما کمک می‌کند برای اینکه هر داوری لایسنس بگیرد باید یک پروسه طولانی و زمان‌بر طی شود. استفاده از این سیستم بسیار ساده است و بعداً اثرش را خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج