جاباما
۸۸۸۴۶۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سلطان استندآپ‌کمدی با دستمزد نجومی برمی‌گردد

کمپانی نتفلیکس قصد دارد با پرداخت مبلغ نجومی ۷۰ میلیون دلار، ادی مورفی را دوباره به صحنه اجراهای کمدی بازگرداند.

ایران آرت: به نظر می‌رسد ادی مورفی بازیگر و کمدین پرآوازه آمریکایی قصد دارد دوباره به صحنه استندآپ کمدی بازگردد.

سلطان استندآپ‌کمدی با دستمزد نجومی برمی‌گردد

مورفی با وجود آن که یکی از پیشگامان عرصه استندآپ کمدی به حساب می‌آید اما سال‌هاست که اجرایی کمدی را روی سن نبرده است. حال گویا به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب این شرایط در حال تغییر است و به نظر می‌رسد ادی مورفی دوباره به صحنه اجرای استندآپ چشم دوخته است؛ اجرایی که گویا پول نقش مهمی در آن داشته است.

بنا بر گزارش‌های متعدد از منابع مختلف، کمپانی نتفلیکس قصد دارد با پرداخت مبلغی در حدود ۷۰ میلیون دلار این ستاره کمدی را برای تعداد نامشخصی اجرای استندآپ به خدمت بگیرد. نتفلیکس پیش از این سابقه پرداخت‌های نجومی برای اجراهای کمدی داشته است. به عنوان مثال این کمپانی برای هر کدام از ویژه برنامه‌های دیوید چپل مبلغ ۲۰ میلیون دلار و برای دو اجرای کریس راک، کمدین معروف سیاه‌پوست مبلغ ۴۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. ایمی شومر بازیگر و کمدین آمریکایی نیز سابقه دریافت ۱۱ میلیون دلار را از نتفلیکس دارد.

با این تفاسیر اما به نظر می‎رسد مبلغی که برای اجرای ادی مورفی در نظر گرفته شده است، رکورددار این حوزه شود؛ مبلغی که با بودجه ساخت یک فیلم اکشن متوسط برابری می‌کند.

«هذیان» و «خام» نام دو برنامه استندآپ ادی مورفی است که در زمره بهترین آثار تاریخ این دسته از اجراها قرار داردکه تاریخ انجام آن به دهه ۸۰ میلادی و زمانی که ادی مورفی در اوج محبوبیت خود قرار داشت، باز‌می‌گردد.

مورفی مانند بسیاری دیگر از بزرگان کمدی پس از مدتی توجه خود را روی آثار سینمایی و بازی در فیلم‌هایی چون «سفر به آمریکا»، «اماکن تجاری» و «پلیس بورلی‌هیلز» معطوف کرد. او همچنین صدای خود را به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای مجموعه فیلم‌های «شرک» یعنی شخصیت خر قرض داد. مورفی این روزها بازیگر کم‌ و گزیده‌کاری به حساب می‌آید اما فیلم‌های اخیر او مانند «ماجراهای پلوتو نش»(۲۰۰۲) و «نوربیت»(۲۰۰۷)، نتوانستند جادوی سال‌های اول حرفه‌ایش را تکرار کنند.

مورفی به تازگی از تمایل خود برای اجرای استندآپ کمدی خبر داده بود که این موضوع به طور اتفاقی با تمرکز نتفلیکس روی کمدین‌ها هم‌زمان شد. حال به نظر می‌رسد پیشنهاد جذاب ۷۰ میلیون دلاری نتفلیکس انگیزه مورفی برای تکرار سال‌های طلایی خود روی صحنه را به اندازه کافی بالا برده است.

همچنین پیش از اعلام شده بود که مورفی در فیلم «دولمیت نام من است!» کمپانی نتفلیکس حضور خواهد داشت؛ اثری که انتظار می‌رود سال جاری میلادی عرضه شود. او همچنین بنا بر خبری که پارامونت چندی پیش اعلام کرده بود، قرار است نقش خاطره‌انگیز خود در «سفر به آمریکا» را در قسمت دوم این فیلم تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج