۸۸۸۵۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

سبزپوشان اصفهانی با برگشت ۳ بازیکن سرباز خود کارشان در نقل و انتقالات تمام شده و حالا می‌توان در مورد ترکیب این تیم در فصل جدید صحبت کرد.

ایلنا: باشگاه ذوب آهن روز گذشته موفق شد بعد از پیگیری‌های فراوان و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط مجوز حضور سه بازیکن سرباز خود در تمرینات و همراهی تیم در دیدار حساس آسیایی مقابل الاتحاد را بگیرد و طبق گفته‌های مسئولان باشگاه با اضافه شدن این ۳ نفر کار سبزپوشان در نقل و انتقالات به پایان رسیده و تیم فصل جدید ذوب آهن بسته شده است.

ذوب آهن در پنجره تابستانی جزو تیم‌های چراغ خاموش و کم سرو صدا بوده که با وجود پرهیز از هزینه‌های آنچنانی و ریخت و پاش توانسته تیمی خوب و مدعی ببندد و با بررسی نفرات تیم مشخص می‌شود در هر پست برای این تیم حداقل دو بازیکن خوب و با کیفیت قابل قبول در ترکیب تیم وجود دارد.

دروازه؛ رقابت جذاب در غیاب رشید

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

یکی از خروجی‌های مهم ذوب آهن در پنجره تابستانی رشید مظاهری بود که به تراکتور پیوست تا سبزپوشان یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر خود را از دست بدهند. بعد از جدایی مظاهری تا مدت‌ها صحبت از پیوستن حسین حسینی به جمع ذوبی‌ها مطرح بود که این انتقال صورت نگرفت. ذوبی‌ها که معراج اسماعیلی و باقر صادقی را در دروازه دارند و می‌توانند به آنها به چشم دو مهره قابل اتکا نگاه کنند، یوسف بهزادی را هم از شهر خودرو به خدمت گرفتند و رقابت جذابی بین این سه نفر برای ترکیب اصلی وجود خواهد داشت.

خط دفاع مستحکم و قابل اطمینان

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

ذوب آهن در خط دفاع هم اوضاع خوبی دارد. آنها وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی و هادی محمدی را از فصل گذشته در اختیار دارند و ابیا ببوی باکر نیجریه‌ای هم به این تیم اضافه شده که هنوز کیفیت فنی او را ندیده‌ایم ولی فیزیک بدنی مناسب و البته دقت و حساسیتی که ذوبی‌ها در جذب بازیکن خارجی دارند نوید این را می‌دهد که بازیکن قابلی جذب این تیم شده باشد. در سمت راست فخرالدینی در ذوب آهن ماندنی شده و اسماعیلی‌فر هم برگشته است تا یکی از بهترین زوج‌های سمت راست لیگ برتر شکل بگیرد و در سمت چپ هم با مسعود ابراهیم‌زاده و حمید ملکی جوان و البته مهران درخشان‌مهر ذوبی‌ها مشکلی احساس نمی‌کنند.

جنس جور منصوریان در خط هافبک

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

ذوب آهن در خط هافبک هم توانسته در نقاط مختلف نیازهایش را تامین کند. در این پست محمدرضا حسینی از جمع ذوبی‌ها خارج شده و اینطور که گفته می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر قرار است به عنوان هافبک راست و جلوتر از فخرالدینی به جای او بازی کند. ذوبی‌ها مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی و احسان پهلوان را در اختیار دارند و در کنار آنها حمیدرضا چراغلعی جوان حضور دارد و مجتبی حقدوستی که بعد از دوران سربازی به تیم برگشته است.

خط حمله قدرتمند و زهردار

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

ذوبی‌ها در خط حمله نسبت به فصل گذشته اوساگوانا و رحیم زهیوی را از دست دادند ولی ماکائولی کریسانتوس نیجریه‌ای جذب این تیم شده است. این باشگاه توانست مهره ارزشمند خود یعنی ارسلان مطهری را هم حفظ کند و رضا حبیب‌زاده را هم در اختیار دارد. در این پست محمدرضا خلعتبری هم حضور دارد که مدتی بعد از شروع لیگ آماده حضور در میادین خواهد شد.

ترکیب ذوب آهن در فصل جدید

ذوب آهن در اکثر پست‌ها تقریبا دو بازیکن آماده در اختیار دارد و در کنار آنها بازیکنان جوان و با کیفیتی در جمع نفرات این تیم حضور دارند که در مواقع نیاز می‌توانند گره‌گشای کار تیم باشند. ذوبی‌ها فصل قبل عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند و شروع ضعیف آنها باعث شد نتایج خوب نیم فصل دوم این تیم نتواند سبزپوشان را در بین ۴ تیم بالای جدول قرار دهد ولی به نظر می‌رسد ذوبی‌ها در فصل جدید بار دیگر توانایی اضافه شدن به جمع مدعیان بالای جدول را داشته باشند.

ذوب آهنِ منصوریان، چراغ خاموش و مدعی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج