جاباما
۸۸۸۵۵۹
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

از سریال جایگزین «بازی تاج و تخت» رونمایی شد

تریلر سریال "ویچر" که بسیاری از آن به عنوان جایگزین "بازی تاج و تخت" یاد می‌کنند در کامیک-کان رونمایی شد.

ایران آرت: نت‌فلیکس در نمایشگاه کامیک-کان از تریلر سریال "ویچر" (The Witcher) رونمایی کرد و هواداران حاضر در نمایشگاه را با ارائه‌ی اولین تصاویر از "گرالت ریوریایی" با بازی "هنری کویل" به وجد آورد.

از سریال جایگزین «بازی تاج و تخت» رونمایی شد

"لورن اس. هیسریچ" شورانر سریال در پنل "ویچر" در نمایشگاه گفت: "چیزی که "ویچر" را بی‌نظیر کرده این است که فراتر از یک اثر فانتزی است. این سریالی در مورد خانواده است. حتی می‌توانم بگویم چیزی بیش از کتاب‌های منبع الهامش است. ما به کتاب‌ها وفادار مانده‌ایم اما به شخصیت‌ها فرصت بیشتری برای عرض اندام دادیم."

تریلر سریال با نمایی از گرالب با بازی کویل آغاز می‌شود که در خیابانی پرازدحام گام برمی‌دارد و صدای او روی تصاویر شنیده می‌شود که می‌گوید: "داستان‌هایی در مورد ویچرها به گوشم خورده…" و سپس به نمایی دیگر کات داده می‌شود که گرالت در حال از بین بردن دشمنانش است. صدای او در ادامه می‌پرسد: "آیا آنچه می‌گویند حقیقت دارد؟"

از سریال جایگزین «بازی تاج و تخت» رونمایی شد

سپس الف‌ها معرفی می‌شوند که در داستان "ویچر" نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. کویل می‌گوید: "وقتی انسان‌ها و هیولاها از راه رسیدند، الف‌ها به انسان‌ها آموختند که چگونه هرج‌ومرج را به جادو بدل کنند. و بعد، انسان‌ها سلاخی‌شان کردند."

"ینیفر" با بازی "آنیا شالوترا" که معشوقه‌ی قدیمی گرالت و یک جادوگر است، و "فرایا آلن" در نقش شاهزاده "سیری" که می‌تواند خود یک ویچر باشد شخصیت‌های دیگری‌اند که در تریلر معرفی می‌شوند.

از سریال جایگزین «بازی تاج و تخت» رونمایی شد

به گزارش سی نما، در بخش دیگری از تریلر مردی در مورد سیری به گرالت می‌گوید: "این کودکی متفاوت خواهد بود." در نمایی دیگر ینیفر به عنوان "قدرتمندترین زن دنیا" به دوربین خیره و چشمان بنفش او نمایان می‌شود.

کویل در مورد اینکه چه عاملی موجب شد بازی در این نقش را بپذیرد می‌گوید: "من یک گیمر حرفه‌ای هستم. گیم‌های ویدیویی زیادی را بازی کرده‌ام. در گرالت چیزی وجود داشت که مرا تحت تأثیر قرار داد. او یک قهرمان معمولی نیست. شخصیتی از نوع انسان‌های دنیای واقعی را دارد اما در اعماق وجودش یک قهرمان حقیقی است."

کویل در ادامه فاش می‌کند که تمامی صحنه‌های اکشن را خودش بازی کرده است. او پیش از نمایش تریلر سریال می‌گوید: "برای من بسیار اهمیت داشت که بدانید این من در قالب شخصیت گرالت هستم و نه [بدلکار] دیگری که آمده و رفتار او را تقلید می‌کند."

هیسریچ می‌گوید روند انتخاب بازیگر برای سه شخصیت اصلی فیلم طاقت‌فرسا بوده است: "در تمام مراحل صدای هنری را در سر خود می‌شنیدم و این نشانه‌ی خوبی است."

در ویدیوی دیگری که در محل برگزاری پنل به نمایش درمی‌آید شخصیت ینیفر لب دریا و در کنار جسد یک کودک دیده می‌شود. شالوترا در خصوص شخصیت‌اش در سریال می‌گوید: "به نظر من هدف کلی او یافتن یک رابطه‌ی واقعی و عشقی بی‌قید و شرط است که هرگز تجربه نکرده است."

آلن نیز در مورد شخصیت سیری می‌گوید: "همیشه دوست داشتم در یک کار فانتزی و حماسی بازی کنم. این یک نقش رؤیایی برای من بود. اینکه سال گذشته مشغول درس خواندن بودم و اکنون یکی از نقش‌های اصلی سریال را بازی می‌کنم احساس عجیبی است."

طبیعتاً تریلر سریال چندین نوع هیولا را هم به شکلی گذرا به نمایش می‌گذارد، تا اینکه تیزر با نمایی از مواجهه‌ی گرالت با یک عنکبوت غول‌پیکر که از مردابی سر بر می‌آورد به پایان می‌رسد.

سریال "ویچر" بر اساس رمان‌های فانتزی محبوبی به قلم "آندری ساپکوفسکی" نویسنده‌ی لهستانی ساخته می‌شود و در سال‌های گذشته چند بازی ویدیویی هم از آن اقتباس شده است. نت‌فلیکس در حال حاضر تولید یک سریال کمدی انیمیشن براساس بازی "کاپ‌هد" (Cuphead) و اقتباس‌های دیگری از "هیلو" (Halo)، "فاینال فانتزی" (Final Fantasy)، "وارهمر ۴۰۰۰۰" (Warhammer 40,000) و "جمجمه و استخوان" (Skull & Bones) را در برنامه‌های آینده‌ی خود گنجانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      بازیگره مرد..همون دکستلر نیست؟؟

    • بدون نام

      طبق معمول مردهای میانسال و زنهای جوان. لعنت بر هالیوود نرسالار

    • بدون نام

      ایران هنوز گات رو دوبله نکرده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج