۸۸۸۵۶۰
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

طرح ایجاد دیوار شیشه‌ای برای زنان در ورزشگاه‌ها

عضو فراکسیون امید مجلس می‌گوید آیا واقعا حضور زنان در ورزشگاه‌ها موضوعی است که فیفا و سازمان‌های بین‌المللی به آن ورود و تهدید به محرومیت کنند.

خبرگزاری خانه ملت: عضو فراکسیون امید مجلس می‌گوید آیا واقعا حضور زنان در ورزشگاه‌ها موضوعی است که فیفا و سازمان‌های بین‌المللی به آن ورود و تهدید به محرومیت کنند.

الیاس حضرتی درباره اولتیماتوم فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: باید در حوزه نشاط اجتماعی، فکری به حال مردم کرد ولی گاه برخی برخوردهای بی‌مورد همچون ممانعت از خانم‌ها به ورزشگاه‌ها انجام می‌شود؛ اما آیا واقعا چنین مساله‌ای، موضوعی است که فیفا وسازمان‌های بین‌المللی به آن ورود و تهدید کنند که اگر این کار را انجام ندهید، محروم می‌شوید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسائل باید در کشور انجام شود زیرا موضوعی نیست که نتوان آن را در داخل حل و فصل کرد.

یک جایگاه بسیار شیک برای خانم‌ها در ورزشگاه‌ها ایجاد شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع حضور خانم‌ها در ورزشگاه مساله‌ای نیست که درباره آنها در عرصه‌های بین‌المللی هزینه بدهیم، ادامه داد: به وزیر ورزش گفتم هزینه این امر یک مبلغ جزئی است؛ یک دیوار شیشه‌ای در اطراف جایگاه خانم‌ها تعبیه کنید صرفا از این باب که یک جوان ناپخته بطری یا شیئی به سمت خانم‌ها پرت نکند؛ یک جایگاه بسیار شیک برای حداقل هزار خانم با صندلی‌های مبلمان و با احترام زیاد و به مراتب بهتر از وی آی پی.

حضرتی بیان کرد: وقتی مردم با هم و به صورت خانوادگی به سینما و کنسرت می‌روند، چرا برای استادیوم و ورزشگاه چنین حساسیت‌های بیجایی مطرح می‌شود.

مسئولان تنبلی می‌کنند

وی علت این امر را تنبلی و بی‌همتی مسئولان دانست و توضیح داد: مسئولان مربوطه به جای آن که شکل این موضوع را تنظیم کنند و مثلاً مراجع و علما را قانع کنند، تنبلی می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: بسیار پیش آمده که نظر علما در مسائلی متفاوت بوده ولی مسئولان برای توضیح وضعیت به آنها تلاش می‌کنند تا مجاب شوند و در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز باید چنین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      به جای اینکه مشکلات اقتصادی ملت و شما نماینده ها حل کنید همش دنبال حاشیه و رای جمع کردن برای انتخابات هستید.والله مردم تهران نباید به لیست اصلاحاتیها به هیچ وجه رای بدهند.

    • بدون نام

      ریشه تمام بی فرهنگیهای امروز بعضی از جوانان ما ، در آموزش و پرورش است که البته معلمان ما بی تقصیرند بلکه سیستم آموزش و پرورش امروز ما متاسفانه نمی تواند بچه‌های با ادب و با فرهنگی را تحویل دهد .

    • ebi

      شما صندلی پلاستیکی بزار مبل پیشکش

    • بدون نام

      میخواهید پرده بکشید هزینه اش کمتر است یا یک بازی آقايون برن یک بار خانمها یا اصلا فوتبال را تعطیل کنید اتوبوسها متروها هواپیماها سینماها را کلا تعطیل کنید که خانمها با آقايون روبرو نشوند

    • احمد رزمخواه

      باسلام. ازشنیدن


      خبر بانوان جهت رفتن به استادیم ها بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار و الا آخر خوشحالی با تشکر

    • بدون نام

      ۱۰۰۰ نفر؟؟؟
      فقط برای خانومای مسئولین ، همین کافیه . مث دفه ی قبل نمایشی

    • بدون نام

      یه مشت دیوانه

    • بیکار

      تا کی باید به زنان اجازه حضور درورزشگاه نداد مگر آنها انسان نیستن دل ندارد تا کی باید چوب زن بودن خود رابخورند ان در هم جمهوری اسلامی بااین کار آنها به زن ارزش نمی گذارند باعث دل خوری هم زنان ومردان می شوند به امید روزی زنان سرزمین ایران زمین به جایگاه واقعی خود برسند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر اخوی. زن طبق قانون شرع انسان نیست، بلکه نصف انسان محسوب میشود

    • بدون نام

      فقط هزار نفر؟؟
      بازم که تبعیض جنسیتی قائل میشین!!!

    • بدون نام

      مسخره این و اون شدین . آبرو نمونده واسه ملت با این کارا . مجبورتون کردن همین کافیه واسه مردمی که صداشون رو نشنیدین . نوبت باقی اجبارهاتون هم میشه..سانسورچی بزن دکمه رو

    • بدون نام

      طرح خنده دار.....

    • بدون نام

      چرا دیوار شیشه ای برای خانمه؟؟خوب اگر به تربیت وشعور همجنسان خودتون مطمئن نیستید قفس آهنی برای آقایون بسازید

    • سارا

      لطفا رنگ مبلارو صورتی کنین!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج