جاباما
۸۸۸۵۷۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

غلامپور: نمی‌توانم بگویم قهرمان می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

برترین ها: بهزاد غلامپور،مربی تیم فوتبال استقلال در باره شرایط این تیم به سایت رسمی باشگاه گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم. تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.

او در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و برنامه ریزی حرف اول را می زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می رود.

مربی دروازه بان های استقلال درباره شرایط دروازه بان های تیم، عنوان کرد: دروازه بان های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می رویم. حسینی دروازه بان خوب و ملی پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.

غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پئیچ کروات، بیان کرد: واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می شد و مطمئنا نمی توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.

او در پایان گفت: تمام تلاش و زحمت های خود را برای هواداران انجام می دهیم. هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرورتون پرسپولیس کبیر قهرمانه

    • کیسه حقیر

      حالا کی گفته کیسه کشها قهرمان میشن نکنه خواب دیدی یا توهم زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج