جاباما
۸۸۸۶۰۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

گزارش AFC از اهداف سرمربی جدید تیم ملی

ویلموتس به دنبال صدرنشینی ایران

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از مارک ویلموتس و تیم ملی ایران پرداخته است.

خبرورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اختصاصی شرایط تیم ملی ایران را مورد بررسی قرار داد و نوشت: «مارک ویلموتس» بهترین جایگاه را برای شاگردانش در مرحله مقدماتی جام جهانی در نظر گرفته است.

در این گزارش آماده است: ویلموتس در جدیدترین اظهارات خود در مورد قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرعه‌ها را ساده عنوان نکرد، اما براین باور بود تیم ملی ایران می‌تواند در این مسابقات بدرخشد.

تیم ملی فوتبال ایران برترین تیم قاره آسیا، پیش از دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج مصاف می‌کند. با این وجود ویلموتس مصاف‌های سختی را پیش روی تیمش در این رقابت‌ها می‌بیند.

ویلموتس در این خصوص گفت: حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود. به تک تک حریفان احترام می‌گذاریم. با این وجود هدف مان تنها یک چیز است و آن تلاش بی وقفه برای کسب عنوان نخست گروه است.

سرمربی سابق بلژیک و ساحل عاج در ماه می‌قرارداد خود را با یوزها امضا کرد و تا امروز با تیم‌های ملی سوریه و کره جنوبی دیدار کرده است.

پیروزی پنج بر صفر مقابل سوریه و تساوی یک - یک مقابل تیم کره جنوبی دستاورد ویلموتس برای تیم ملی ایران بود و حالا قصد دارد در این تورنمنت پیش رو به موفقیت برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم سالاری منوجان

      ویلموتس مربی حرفه ای هستش.من خودم دو سال کنارش کارکردم میشناسمش.تیم ایران رو توی آسیا قهرمان میکنه و جام جهانی قطر هم از گروهمون صعود میکنیم.

    • بدون نام

      هر بازیکن خوب مربی خوبی نمیشه، ویلموتس باید میلیون دلار میداد تا مربیگری داره تجربه می‌کند با این مربی از الان خداحافظ جام جهانی قطر،، آقای تاج خیانتکار هستی دلخوشی مردم فوتبال بود با اخراج کیروش خیانت بزرگی کردی، آقای تاج وجدانا اگه کیروش نگه داشتی، کسی دغدغه رفتن به جام جهانی قطر داشت؟ حتماً هم انتظار اینکه از گروه خود بالا ببره داشتید که صد البته شدنی بود ظلم به فوتبال ایران کردید

      پاسخ ها

      • afshin

        دمت گرم.مربی که راحت بدست بیاد راحت و بدر نخور هست واز دست میره با ناامیدی که به جا میزاره با یه جلسه کل کار هشت ساله کیروش را خراب کرد بهش نمیخوره انقدر بی تجربه.کیروش سخت بدست اومد ونتایجشم عاای بود .فوتبال بی لیاقت ما قدرشناس هیچ مربی نیس هم داخلی هم خارجی.مشکل فرهنگ مردم هست بعد فدراسیون که از فرهنگ عقب ایرانی نماها سو استفاده میکنه

      • بدون نام

        چرت نگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج