۸۸۸۷۱۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خطیر: ناگفته‌ها را در کنفرانس مطبوعاتی بازگو می‌کنم

«خداحافظ همه. ما که رفتیم. حلال کنید.» صدای علی خطیر که در طبقه پنجم باشگاه استقلال پیچید و در را که بست، همه خندیدند.

فرهیختگان: «خداحافظ همه. ما که رفتیم. حلال کنید.» صدای علی خطیر که در طبقه پنجم باشگاه استقلال پیچید و در را که بست، همه خندیدند. به‌شوخی مشغول حساب‌کردن تعداد دفعات استعفای علی خطیر از باشگاه شدند، بلکه دقیقا یادشان بیاید که خطیر در طول مدت حضور یک‌ساله‌اش در باشگاه دقیقا چند‌بار استعفا داده.

این‌بار اما قصه جدی بود. تلفن افراد حاضر در اتاق بعد از تنها چند دقیقه زنگ خورد تا تایید خبر استعفای معاون استقلال از آنها گرفته شود. یکی، دو تماس اول را جدی نگرفتند، اما بعد از تماس‌های متعدد متوجه شدند که خبر استعفای معاون باشگاه استقلال روی خروجی تسنیم قرار گرفته و ظاهرا هم این‌بار با دفعات قبل فرق دارد.

حضور ایجنت جنجالی در باشگاه

ساعتی بعد از انتشار خبر استعفای خطیر و گمانه‌زنی اهالی رسانه بر عدم پذیرش این استعفا توسط امیرحسین فتحی، تصویری منتشر شد از حضور امیرهوشنگ سعادتی مدیربرنامه‌های معروف و جنجالی که همین چند هفته پیش بر سر تمدید قرارداد دو بازیکنش یعنی وریا غفوری و سید‌حسین حسینی با علی خطیر به مشکل خورده بود.

ایجنتی که می‌گویند توسط علی خطیر به باشگاه ممنوع‌الورود اعلام شده بود، ساعتی پس از استعفای خطیر با لبخندی فاتحانه وارد باشگاه شد و جالب‌تر اینکه تصاویر حضور او را هم خبرنگار سایتی منتشر کرد که با علی خطیر ارتباط مناسبی دارد.

خبر امضای قرارداد عارف غلامی با باشگاه در‌حالی منتشر شد که این بازیکن در تست‌های پزشکی هم شرکت نکرده بود و تازه یک روز بعد از عقد رسمی قرارداد به ایفمارک رفت. فقط یادتان باشد استقلال دیاباته را به تهران آورد تا تست پزشکی بدهد و بعد از امضای قرارداد بود که به اردوی ترکیه سفر کرد تا به همبازیان جدیدش ملحق شود.

کلید اختلاف غلامی نبود

دلیل اصلی اختلاف و استعفای علی خطیر، مذاکره غلامی با فتحی بود که به‌شدت با مخالفت و عصبانیت خطیر مواجه شد. خطیر پس از اطلاع از جلسه فتحی و غلامی مراتب اعتراض خود را به مدیر باشگاه اعلام کرد و به او یادآوری کرد که «در شأن او نیست که با هیچ بازیکنی مذاکره کند و فقط باید با آنها قرارداد امضا کند. مذاکره با بازیکن وظیفه اوست.»

صحبت‌های خطیر البته با پاسخ فتحی هم مواجه شد. «اینکه دلیل مذاکره مستقیم او با بازیکن چیزی نبوده غیر از اینکه رابطه او و ایجنت بازیکن خوب نبوده و به همین خاطر است که او تصمیم گرفته تا شخصا با بازیکن مذاکره کند.»

پاسخ خطیر هم به این صحبت این بوده که «چرا بدون اطلاع او این مذاکره صورت نگرفته و چرا مثل دیگر بازیکنان امیرهوشنگ سعادتی، کار به کامران منزوی واگذار نشده تا شأن باشگاه هم حفظ شود.»

این گلایه‌های خطیر با خروج او از اتاق فتحی به پایان می‌رسد و بعد هم به استعفایی منجر می‌شود که خبر دارید.

فتحی عزمی برای قبول استعفا ندارد خطیر میلی برای بازگشت!

از مدت‌ها قبل بود که خبر عدم تمایل خطیر به ماندن در باشگاه در محافل رسانه‌ای منتشر شده بود. گویا خطیر قصد داشت تا بعد از پایان فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال را ترک کند اگرچه حل‌شدن پرونده پروپیچ کمی روی تصمیم او اثر گذاشته بود. با این همه مشکلات بعدی از جایی آغاز شد که کسی خبری نداشت!

شایعه خراب‌شدن ارتباط استراماچونی با خطیر

با اینکه آوردن استراماچونی به استقلال، ایده، ابتکار و حاصل تلاش علی خطیر بود و منابع درون باشگاهی از ارتباط حسنه این دو خبر می‌دادند، اما شایعاتی از منابع موثق شنیده شده که ارتباط این دو کمی دستخوش تغییر ماهیت شده.

گویا استراماچونی در ملاقاتی با علی خطیر به او اعلام کرده که قصد دارد در موارد کلان باشگاه با نظر مدیرعامل باشگاه همراه شود نه با نظرات او. منبع خبری بسیار موثقی که این خبر را به «فرهیختگان» داده از خشم علی خطیر از بازی خوردن در دو جبهه خبر داده و این را دلیل قطعی جدایی او از باشگاه می‌داند.

حمله شدیداللحن به خطیر در فضای مجازی

هر چند در هفته‌های قبل فضای مجازی دستخوش نبرد طرفداران و مخالفان علی خطیر شده بود، اما در دو روز گذشته حجم بی‌سابقه‌ای از اطلاعات علیه علی خطیر در فضای مجازی و در برخی کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی در حال انتشار است که باید آنها را نوعی حمله سازمان‌یافته لقب داد.

متن‌ها حرفه‌ای و با استاندارد رسانه‌ای تنظیم شده‌اند و چند تن از فعالان استقلال در فضای مجازی آنها را به برخی کارمندان پیشین باشگاه در سال‌های اخیر نسبت می‌دهند. همچنین پای چند ادمین و فعال فضای مجازی در میان است که همگی با شفر و باشگاه در فصل قبل ارتباط خوبی داشتند و حتی در یکی از تمرینات فصل قبل با شفر نیز عکس یادگاری گرفته بودند.

خطیر بازگشتش را تکذیب کرد

علی خطیر این روزها مثل همیشه و به روال سابق به شمال رفته و در تهران نیست. او که تمایلی به گفت‌وگو پیرامون این موضوع نداشت بازگشتش به باشگاه را تکذیب کرد، اما به «فرهیختگان» تاکید کرد هفته آینده در تهران در کنفرانسی مطبوعاتی به تمام پرسش‌های منتقدانش پاسخ خواهد داد و پیرامون یک سال فعالیتش صحبت خواهد کرد. کنفرانسی که اگر برگزار شود قطعا بسیار داغ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      دختر بچه هم اخلاقش ازاین خطیربهتره
      خودش اعلام کنه چندباردرشش ماه گذشته استفا کرده
      بابا خطیرکبریت بی خطره .برو سه طلاقه کن خودتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هواداران عزیز استقلالی یادتان نرود آقای خطیر کار بسیار مهمی در ارتباط با.پرونده پروپیچ انجام داد واقعا باید قدر دان خطیر باشیم جناب خطیر ما استقلالی های جنوب ایران خوزستان از تو و زحمتات تشکر میکنیم لطفا در استقلال بمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج