۸۸۸۷۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اینتر و روزگار جدیدش با آنتونیو کونته

در این روزهای لاجوردی اینترمیلان، رئیس همان مردی است که از باشگاه سپیدسیاه یونتوس آمده است. مردی که با آمدنش به اینتر، در فهرست سیاه تیفوسی‌های یونتوس قرار گرفت.

فرهیختگان: در این روزهای لاجوردی اینترمیلان، رئیس همان مردی است که از باشگاه سپیدسیاه یونتوس آمده است. مردی که با آمدنش به اینتر، در فهرست سیاه تیفوسی‌های یونتوس قرار گرفت. با وجود مخالفت‌های طرفداران تیم سابقش که امیدوار بودند بعد از جدایی آلگری، او را روی نیمکت تیم خود ببینند، او به رقیب آبی‌سیاه پیوست و حالا سرمربی نراتزوری‌هاست.

کونته و دست‌پر

کونته در حالی به اینتر پیوسته که تعداد جام‌های سال قبلش او را گزینه مطلوبی برای هدایت اینتر کرد. سه بار قهرمانی پی‌درپی با یونتوس و همچنین کسب دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی انگلیس برای متقاعد کردن مدیران اینتر کافی بود. اینتری که در سال‌های اخیر در افت و خیز قرار دارد و امیدوار است با مربی یوونتوسی خود بتواند به میز بازی بر گردد.

چالش‌های کونته

کونته هنوز وارد نشده، آب پاکی را روی دست همه ریخت و ایکاردی مهاجم محبوب سکوهای لاجوردی را بیرون کرد. ایکاردی در سال‌های اخیر به خاطر حضور همسرش واندا به‌عنوان مدیر برنامه‌هایش، درگیری‌های زیادی را با باشگاه پیدا کرده بود اما کونته خیلی راحت قلم قرمز را روی این نام بزرگ کشید تا قلب طرفداران او را بشکند.

از طرف ایکاردی چندبار پیغام صلح برای کونته رسید. ایکاردی پیشنهاد داد که هم قراردادش با اینتر را تمدید کند و هم مدیر برنامه‌هایش را تغییر بدهد اما کونته تصمیم گرفته بود از ایکاردی یک نمونه برای بقیه بسازد و بر سر تصمیمش هم ماند. بیرون کردن بهترین بازیکن تیم در سال‌های گذشته در شرایطی رخ داد که هر سال هواداران اینتر دعا می‌کردند ایکاردی جدا نشود اما رفتارهای روی اعصاب همسر او سبب شد تا جایگاه این بازیکن در طول فصل قبل آنقدر متزلزل شود که کونته در بدو ورود برای برکنار کردن او، هیچ فشاری را از سوی هواداران احساس نکند.

پرشیچ هم رفتنی شد

ایکاردی تنها قربانی کونته نبود و پرشیچ دوست داشتنی هم به او ملحق شد. ستاره کروات که در سال‌های اخیر در کنار ایکاردی یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان اینتر بود در روزهای اخیر با مصاحبه تند کونته مواجه شده که او را فاقد کیفیت لازم برای حضور در سیستم خود لقب داده است!

مطابق اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی کونته با این صحبت‌های تند علنا در خروجی را به ستاره کروات نشان داده و پرشیچ هم تصمیم گرفته از این تیم جدا شود. او پیش از این بخت پیوستن به منچستر را در سال ۲۰۱۷ داشت اما تصمیم گرفت تا در اینتر بماند و همین موضوع در محبوبیت او روی سکوها اثر قابل ملاحظه‌ای داشت اما کونته از او راضی نیست و قصد رد کردنش را دارد.

ناینگولان

اما سومین بازیکن اسم و رسم‌دار اینتر، راجا ناینگولان بلژیکی است که با تتوهای عجیب و ظاهر وحشتناکش حسابی برای عکاس‌ها سوژه جذابی است. ناینگولان بازیکن جنگنده و توانمندی است اما در فهرست کونته جایی ندارد و باید به‌زودی فروخته شود. از یک باشگاه چینی به‌عنوان جدی‌ترین مشتری او نام برده می‌شود.

ورودی‌ها

اینتر کونته تا امروز خریدهای خوبی داشته اما هیچ‌کدام آن اسم و رسمی که کونته می‌خواهد را ندارند. استفانو سنسی از ساسولو، والنتینو لاتسارو از هرتابرلین و نیکولا بارلا از کالیاری خریدهای این فصل اینتر هستند. بارلا ستاره جوانی است که جذب شده اما باز هم قرضی در کالیاری به بازی ادامه خواهد داد. سرشناس‌ترین بازیکن جذب شده، دیگو گودین از اتلتیکو مادرید است که سرانجام از این تیم جدا شد.

نیامده‌ها

کونته بازیکنان تهاجمی جدیدی نیاز دارد که بتوانند به تیم اضافه شوند و جـــای خالــــی ستاره‌های اسم و رسم‌دار و در حال جدایی تیم را پر کنند. ادین ژکو و لوکاکو، دو گزینه اصلی خط حمله اینتر بودند که هنوز به این تیم نپیوسته‌اند ضمن اینکه صحبت از گرت بیل و احتمال پیوستنش به اینتر هم مطرح شده است. شاید کونته به بیل فکر می‌کند که می‌خواهد پرشیچ را رد کند.

نارضایتی کونته

سرمربی ایتالیایی اینتر این روزها سخت در تلاش است تا مدیران باشگاه را وادار کند سریع‌تر بازیکنان گران‌قیمت در لیست خروج را رد کنند تا با به دست آوردن سرمایه کافی نفرات جدیدی را به خدمت بگیرند. او به‌شدت روی لوکاکو و ژکو حساب باز کرده و می‌خواهد این دو بازیکن را جذب کند. اینتر به ستاره‌های جدیدی برای لاجوردی کردن مجدد تیم نیاز دارد و مرد سپیدسیاه این را بهتر از هرکسی می‌داند. او اصلا نمی‌خواهد با اینتر در جا بزند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج