۸۸۸۷۱۳
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

صفا هادی به استقلال می‌رود یا پرسپولیس؟

بعد از بشار رسن عراقی شاید طی روزهای آینده صفا هادی هموطن وی نیز لباس پرسپولیس را بر تن کند و این درحالی است که هادی مدت‌هاست مدنظر استقلال است و چه‌بسا تعلل آبی‌ها باعث شود صفا هادی دومین عراقی‌ای باشد که برای فصل نوزدهم لیگ برتر لباس پرسپولیس را بر تن کند.

فرهیختگان: بعد از بشار رسن عراقی شاید طی روزهای آینده صفا هادی هموطن وی نیز لباس پرسپولیس را بر تن کند و این درحالی است که هادی مدت‌هاست مدنظر استقلال است و چه‌بسا تعلل آبی‌ها باعث شود صفا هادی دومین عراقی‌ای باشد که برای فصل نوزدهم لیگ برتر لباس پرسپولیس را بر تن کند.

صفا هادی به جز پیش‌فصل جاری در دو مقطع دیگر در سال‌های پیش نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته و مذاکرات برای استقلالی شدن وی در این دو بار نیز انجام شده بود، اما هر بار به دلایلی این امر محقق نشد تا کار آبی‌پوش شدن هافبک دفاعی الزورا به فصل آینده کشیده شود.

در همین راستا و بعد از معرفی صفا به استراماچونی و تایید وی، کارهای انتقال این بازیکن به استقلال انجام شد و اتفاقا روند خوبی نیز در این خصوص طی شد، با این حال قصه استقلالی شدن رضا اسدی در کنار ماندن یا نماندن علی کریمی و البته بازگشت فرشید کریمی به جمع آبی‌ها یک‌بار دیگر پروسه آبی‌پوش شدن صفا هادی را متوقف کرد تا این‌بار خبر عجیب دیگری درخصوص این بازیکن منتشر شود.

عارف جایگزین هادی شد؟

پیشنهاد استقلال به صفا هادی درحال عملیاتی شدن بود که به دلایلی که پیش‌تر ذکر ‌شد، توسط فتحی، مدیرعامل استقلال این روند متوقف شد تا تکلیف بازیکنان ایرانی در پست هافبک دفاعی مشخص شود. در همین زمینه حتی شنیده می‌شود یکی از دلایل دستور توقف مذاکره با هادی پیوستن عارف غلامی، مدافع چند پسته فصل گذشته فولاد به استقلال است و از آنجا که عارف توانایی حضور در پست هافبک دفاعی هم دارد، همین موضوع استقلالی‌ها را تا حدی از جذب هافبک عراقی منصرف کرده است.

صفا در تور پرسپولیس!

با این حال و طی روزهای اخیر مدیربرنامه‌های ایرانی صفا هادی این بازیکن را به پرسپولیس پیشنهاد داده و شاید جالب باشد بدانید این هافبک عراقی به‌شدت مورد پسند کالدرون قرار گرفته و در همین زمینه مذاکرات برای جذب وی توسط باشگاه سرخ‌پوش آغاز شده است.

حالا باید صبر کرد تا درنهایت مشخص شود هافبک جنجالی فصل گذشته الزورای عراق سرانجام سر از لیگ برتر ایران درمی‌آورد یا خیر و در این صورت آیا درنهایت این بازیکن استقلالی می‌شود یا پرسپولیسی؟

مشکل گذرنامه حل شد؟

ملی‌پوش جوان الزورا مشکل بزرگی دارد، چون با دستور ویژه مقامات دولتی این بازیکن از حضور در بازی‌های خارج از این کشور محروم خواهد بود. به نوشته یک سایت عراقی مشخص شده یک تقلب بزرگ در صدور گذرنامه صفا هادی رقم خورده است، چون مقامات ثابت کرده‌اند که صفا هادی در یکی از مدارک رسمی خود دست برده، از این‌رو گذرنامه او باطل شد و به همین دلیل هادی نتوانست تیمش را در سفر به تهران همراهی کند و عجیب اینکه این موضوع حتی باعث شد حضور این بازیکن در جام ملت‌های آسیا نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

با این حال شنیده می‌شود مشکل گذرنامه هادی برطرف شده و این بازیکن برای اینکه برای ادامه دوران فعالیتش راهی کشورهای دیگر ازجمله ایران بشود، مشکلی نداشته و باید دید روند مذاکراتش با سرخابی‌های پایتخت به کجا می‌انجامد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس دنبال استاداسدی هم بره؛ تیم چهارم پاییتخت هم می ره دنبالش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شما اول تحقیق کن ببین کی دنبال کیه با اون تیم مزخرفتون که دست هر چی تیم کثیفه از پشت بسته...

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        داداچ اشتباه میزنی...

        همین ب قول خودت تیم مزخرف سالها سروری شمارو تو فوتبال میکنه
        و در فهرست و رده بندی فیفا اول ایرانه

        اگر این تیم مزخرفه پس تیم بی در وپیکر شما اسمش چیه؟؟؟

      • اس اس بزرگ

        مطلب اگهدرستبخونی میفهمی که اول اس اس سرورلنگ دنبال این بازیکن بوده نه لنگ

      • اس اس بزرگ

        مطلب اگهدرستبخونی میفهمی که اول اس اس سرورلنگ دنبال این بازیکن بوده نه لنگ

      • اس اس بزرگ

        مطلب اگهدرستبخونی میفهمی که اول اس اس سرورلنگ دنبال این بازیکن بوده نه لنگ

      • بدون نام

        کیسه های احمق نادان

    • فقط تاج

      کالدرون هم ک هرکی رو پیشنهاد میدن میگه خوبه و میخامش حالا انقد بازیکن در پست هافبک داره ک ترافیک شدیده ولی بازم هرچی میبینه میخامش،یکی نیس بگه آقای کالدرون اولین بارته میخای مربیگری کنی یا اشتهات زیاده،مگه ی تیم چن تا هافبک میخاد،

    • بدون نام

      مثل اینکه اول استقلال رفته دنبالش بعد لنگ اومده...لنگ به جز اسکی رفتن از سرورش کار دیگه ای بلد نیست...رفتیم دنبال مربی ایتالیایی لنگیا هم اومدن...رفتیم کمپ فنر باغچه لنگیا هم اومدن...صفا هادی رو میخواستیم بگیریم حالا لنگیا هم میخوان بگیرن...حالا کی اهل اسکی رفتنه؟

      پاسخ ها

      • سور اس دق لال

        لنگ تویی بدبخت شما خودتون رو به هر در و پیکری میزنید تا مقام بیارید ولی پنجم بیشتر نمیشید چون ظرفیت ندارید

      • ایرانی اصل.

        خوبه رفتین ازالعین 6تاخوردین نیومددنبالتون وتازه. العین روهم بردتابهتون ثابت بشه کیسه ی ابروبر درپیتیه. پمادفراوان شده کیسه جون.

      • مبین

        هر کی یه روزی داره و اون روزی که با العین داشتیم روز ما نبود پس لکی خودتو جررررر نده

    • بدون نام

      کیسه کشاچن ساله قهرمان نشدن عقده ای شدن

    • موسوی

      کیسه باید بدونه با خرید بازیکن تیم قهرمان نمیشه،دقت کنید سه سالی میشه کیسه هر فصل باندازه سه تا تیم (۳۰) بازیکن میخره!!!! پارسال شانس اورد که ۱۸ تا بازیکنش مصدوم بودن ،اگه مصدوم نبودن حاشیه تیم کیسه بیشتر و بیشتر میشد.

    • Alireza..4

      کیسه کشااا رو ول کنید میگن پرسپولیس اومده دنبال کسی که ما دنبالش بودیم اول برن تحقیق کنن ببینن دو سال پیش بهمراه ضرغام به کدوم تیم لینک شدن و البته نزارن قضیه بازیکنایی مث کاوه رضایی رو بازگو کنم....کیسه کشا حقیر ترین موجودات روی زمینند...

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        ینی از شما حقیرترن مگه میشه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج