۸۸۸۷۱۶
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حاج‌رضایی: دیگر فوتبال تماشا نمی‌کنم

از آخرین حضور امیر حاج‌رضایی در رسانه‌ها، ماه‌هاست که می‌گذرد.

ایران ورزشی: از آخرین حضور امیر حاج‌رضایی در رسانه‌ها، ماه‌هاست که می‌گذرد. کسی که سال‌ها است به‌عنوان کارشناس فوتبال، حضور پررنگی در این رشته داشته و بارها تاکید کرده که فوتبال را مثل زندگی‌اش می‌بیند، حالا به‌طور عجیبی از فوتبال کناره‌گیری کرده است. او حتی در پاسخ به‌دلیل کناره‌گیری‌اش هم حاضر نیست توضیحی بدهد و تنها به حادثه‌ای اشاره می‌کند که باعث شده حاضر نباشد حتی فوتبال‌های اروپایی را تماشا کند.

البته وقتی از او می‌خواهیم درباره این حادثه و دلیل تصمیم‌اش توضیح دهد، می‌گوید: «من سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده‌ام و نمی‌خواهم صحبت‌هایم لطمه‌ای به فوتبال وارد کند. حادثه‌ای تلخ برایم اتفاق افتاد. اینقدر تلخ که نمی‌توانم خودم را قانع کنم درباره‌اش حرف بزنم. بعد از آن حادثه اما دیگر نمی‌خواهم نه در فوتبال باشم و نه درباره فوتبال صحبتی کنم.»

آخرین حضور او در تلویزیون را به یاد می‌آورید؟ مربوط می‌شود به ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، برنامه آسیا ۲۰۱۹ که با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن رفته بود و با حضور امیر حاج‌رضایی و مجید جلالی به بررسی نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌پرداخت.

مهدی تاج روی خط این برنامه آمد. سوال و جواب او با میثاقی که تمام شد، امیر حاج‌رضایی از تاج پرسید: «آقای تاج آیا پاسخ‌های شما صادقانه بود؟»

تاج با پاسخ تند خود روی خط این برنامه زنده اما روند بحث را تغییر داد. او خطاب به حاج‌رضایی گفت: «بنده از نظر آقای حاج‌رضایی درباره کی‌روش، تیم ملی و فدراسیون فوتبال اطلاع دارم و مردم هم اطلاع دارند. شدیدترین حمله‌ها و بدترین فضاها را از طرف آقای حاج‌رضایی برای تیم ملی دیدیم اما من مکلفم پاسخ بدهم. مسوولم و باید هر صحبتی که آقای حاج‌رضایی کردند را ولو عقیدتی پاسخ کافی و وافی بدهم. بله، صحبت‌هایم ان‌شاءالله که صادقانه است.»

حالا دیگر میثاقی اصرار داشت این دو بحث را شخصی نکنند و حاج‌رضایی اصرار داشت پاسخ تاج را بدهد و گفت: «از احترام به کسی که دیدگاهم با او یکسان نیست، فروگذار نمی‌کنم. به حرمت سیما نهایت تلاشم را می‌کنم که نهایت انصاف و ادب را به‌کار بگیرم. ایشان گفتند دیدگاه‌های من را می‌دانند. دیدگاه‌های من هرگز و هرگز علیه تیم ملی کشورم نبوده است.

من هیچ سمتی در فوتبال کشورم ندارم. یک معلم ساده هستم و عاشقانه فوتبال کشورم را دوست دارم. اگر صحبت‌های من در نقد افراد بوده خواهش می‌کنم آن را تعمیم ندهید به تیم ملی. این در واقع با آنکه تاکید کردید آقای تاج که صادقانه صحبت می‌کنید مغایرت دارد. همه ما تیم ملی‌مان را دوست داریم اما نخواهید که نقد منصفانه در جامعه نباشد و زبان همه را ببندید.»

تاج بحث را اینطور ادامه داد: «آقای حاج‌رضایی یک معلم هستند اما به‌موقع هم کارشناس باشگاه سپاهان بودند، باشگاه‌های دیگر بودند. هرجایی قرارداد مناسبی هم بوده، بودند و یک زمانی هم فرموده بودند پول فوتبال پول کثیفی است اما همیشه از این پول‌های کثیف استفاده شده. ولی من هم عقیده‌ام به آقای حاج‌رضایی نزدیک است و نمی‌توانیم انتقادها را نشنویم. هر سازمان و موسسه‌ای که نشود به آن انتقاد کرد، نمی‌شود به آن احترام گذاشت. با اینکه خیلی مباحث را از ایشان می‌دانم اما همه‌چیز را گوش می‌دهم و صادقانه در خدمت ایشان هستم.»

حاج‌رضایی در میان اصرارهای میثاقی مبنی بر پایان بحث برای دفاع از خود در برابر صحبت‌های تاج گفت: «ایشان چیزی را مطرح کردند که مستقیم با شرافت یک معلم در ارتباط است. من استدعا می‌کنم اگر مدرکی، سندی، چیزی هست به‌خاطر همین مردم ارائه کنند. ما آمدیم درباره تیم ملی صحبت کنیم اما می‌بینیم رییس فدراسیون کشورمان اینقدر در تنگنا قرار دارد که سعی دارد با تهمت و افترا خود را از این تنگنا نجات دهد.»

بحث با اصرار محمدحسین میثاقی به پایان رسید اما این آخرین حضور امیر حاج‌رضایی در رسانه‌ها بود؛ آخرین حضور او در فوتبال و آخرین‌باری که او را در کنار فوتبال می‌بینیم. خودش حاضر نیست ارتباط آن حادثه و تصمیم‌اش به کناره‌گیری را با بگومگویی که با تاج داشته، تایید کند.

او اما در وصف پایان رابطه‌اش با عشق و زندگی‌اش که آن را فوتبال می‌نامد، می‌گوید: «بارها به یاد حرف حمید سوریان افتادم که وقتی در المپیک ریو ۲۰۱۶ با آن حادثه روبه‌رو شد و علی‌رغم انتظارها نتیجه نگرفت، گفت حیف که بد تمام شد. حالا من هم می‌گویم حیف که بد تمام شد. فوتبال با آدم‌هایی که تلاش می‌کنند صادق باشند، نامهربان است.»

حاج‌رضایی اما حاضر نمی‌شود توضیحی درباره آن حادثه ناگوار بدهد: «از من نخواهید درباره آن حادثه حرفی بزنم. اتفاقاتی رخ داد که در این زندگی تقریبا طولانی‌ام تا به حال مشاهده نکرده بودم. شاید اگر عمری باقی ماند، جایی بگویم که آن اتفاق چه بود اما آن زمان حالا نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      والا ایشون بعد اون برنامه توی برنامه فوتبال برتر میثاقی هم حضور داشت که با اعتراض مردم روبرو شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا...درسته

      • بدون نام

        لطفا اعتراض غشر خاص که عمدتا طرفداران کیروش سپاهان استقلال و تراکتور هستند را با مردم جمع نبندید

    • بدون نام

      والا ما هم فوتبال نگاه نمیکنیم. چون هم هزینه و هم وقتشو نداریم......

    • mehdi

      زیاد هم کارشناس نبو د از موقعی که دعوتش نکردن ، دیگه فوتبال ندیده به اصلاح کارشناس !!

    • ابتین

      چرت نگید من همین بعد عیدم دیدمش

    • مهدی

      ایشان یکی ازبزرگترین باشخصیت ترین وجنتلمن ترین اساتید در رشته فوتبال هستند که با اون ادبیات خاص خودشون باعث افتخار هر ایرانی میباشند

    • بدون نام

      خودتو خیلی مودب نشون میدی در ظاهر و ادای ادم خوبا رو در میاری وگرنه لنگه مایلی کلنگی

    • همکار

      فقط حاج رضایی واستاد ارزشی مایلی کهن ......بسوزید بسوزید اینها تو قلب جا دارند.

    • بدون نام

      خاک توسر مدیران بی کفایت عادل کجا رفت حاج رضای کجارفت مزدک کجا چرا رفتن به خاطر بی مدیریتی امثال ت.ف.ع..........

    • بدون نام

      اقای حاج رضائی عزیز شما هم جزو پروژه حذف چهره های مردمی و به زعم آقایان غیر خودی در ورزش و فوتبال بودی که انجام شد بخش عمده مردم همه چیز را میدانند و میفهمند عده ای معدود هم هستند که به نوعی منافعشان در حمایت از گروه مسند نشین هست که ماهیتشان برای همه مشخص است تا ابد شما و امثال شما (علی کریمی. دایی .حجازی.فردوسی پور .و.....)در قلب مردم هستید و امثال تاج هم در زهن کاوشگر مردم میمانند

    • بدون نام

      متن فوق اشتباه است، ایشون بعد از عید هم در برنامه فوتبال برتر که جایگزین نود شده اومد و تف و لعنت خیلی‌ها رو به جان خرید.

    • تاجی

      تو مملکت ما ایران اونایی که باسواد هستند باید کنج خونه باشند یه عده بیسواد بی لیاقتی باید تو راس کارباشند چرا که اونا که سواد دارن باعث آگاه شدن مردم میشن چرا امثال فردوسی پور و برنامه نود حذف شده چون باعث می‌شد خیلی از کثافت کاری های آقایون به قول معروف محترم برملا بشه بخدا بزرگترین دانشمندان واستادان. پزشکان وفضا ردان دنیا ایرانی هستند که بخاطر محدودیت‌های کشور ما فرار کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج