جاباما
۸۸۸۷۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نعمتی: یک تیم خوب و یک مربی خوب داریم

سیامک ‌نعمتی وینگر سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنان بدشانس این تیم بود؛ موضوعی که خودش نیز قبول دارد چون در آخرین جلسه تمرین قبل از اتمام اردوی ترکیه از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و در بازگشت به تهران باید به اجبار بینی خود را عمل کند.

خبرآنلاین: نعمتی در مورد مصدومیتش گفت: «فکرش را هم نمی کردم روی یک برخورد ساده با مهدی شریفی از ناحیه بینی مصدوم شوم. درد بسیار شدیدی را تحمل کردم و خونریزی هم داشتم. البته تیم پزشکی به دادم رسید و خیلی زود با استفاده از فیتیله ای مخصوص که در بینی من جاگذاری شده بود، خونریزی را بند آوردند اما درد شکستگی بینی واقعاً زیاد است و به همین خاطر باید جراحی کنم.

خودم فکر می‌کردم با آتل های ساده بتوانم دوباره به فوتبال و تمرین برگردم ولی نظر متخصص این بود که حتما باید جراحی، صورت بگیرد و به همین خاطر من هم این موضوع را پذیرفتم.»

سیامک اضافه کرد: «باید هر چه زودتر این کار را انجام بدهم، بهتر است چون دیگر توانایی تحمل درد فعلی را ندارم و حس بویایی من هم تحت تاثیر قرار گرفته است. از سوی دیگر باید بالاخره این کار را انجام بدهم؛ چه بهتر که ظرف امروز و فردا عمل جراحی را به پایان برسانم و برای ادامه تمرینات سنگین همراه با تیم آماده شوم.

شغل ما به گونه ایست که برخوردهای شدیدی شکل می گیرد و نمی توانیم از ایم مدل مصدومیت ها فرار کنیم از این رو هر آن ممکن است فوتبالیست های حرفه ای دچار آسیب دیدگی شوند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم.»

نعمتی در مورد برخورد با شریفی و شایعه عمدی خواندن این درگیری گفت: «من و مهدی رفیق هستیم و برخورد هم به شکلی نبود که بتوان گفت حتی یک درصد عمدی در آن وجود داشت. ما مثل هر روز تمرین کردیم. من با سایر بازیکنان نیز به همین شکل برخورد داشتم چون در فوتبال چنین مسائلی پیش می آید ولی هیچکدام مصدوم نشدیم.

حالا هم آنقدر تمرین کردم که برای شروع فصل آماده هستم اما دچار نوعی بدشانسی شدم که مرا برای چند روزی از تمرینات عقب می اندازد ولی چاره ای نیست و باید با این قضایا کنار بیایم. باید بتوانم هر چه زودتر در خدمت پرسپولیس باشم و به تیم محبوبم کمک کنم.»

از او در خصوص اردوی ترکیه پرسیدیم که گفت: «شرایط آب و هوایی کمی ما را غافلگیر کرد ولی به طور کلی اردوی بدی نبود. کادرفنی باید راضی باشد که تا جایی که من می دانم آنها از این موضوع رضایت دارند. همه پرسپولیسی ها می دانند برای ما حضور در چنین اردوهایی چه تاثیری دارد. از این رو نباید به مربیان و مسئولان باشگاه به خاطر این اردو خرده گرفت.»

نعمتی در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه اهدافی را دنبال می کند، این طور پاسخ داد: «یکسری تغییرات در ذهن من ایجاد شده و بیشتر از گذشته دوست دارم به تیم ملی برسم. تلاش هایم را هم می کنم تا بتوانم یکی از یاران اصلی پرسپولیس باشم. در این فصل به دنبال قهرمانی هستیم و مطمئن باشید بیش از گذشته می جنگیم.

تیم خوب و مربی خوبی هم داریم که در کنار هم می توانیم موفق باشیم. هدف اصلی من این است طوری بازی کنم تا رضایت کادرفنی و هواداران را در پی داشته باشد و به گونه‌ای فعالیت‌های آن را دنبال کنم که به پرسپولیس بیشتر کمک کرده باشم. این مسائل برای من از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج