جاباما
۸۸۸۷۲۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رادوشوویچ: بعدا می‌گویم چه کسی نمی‌خواست بمانم

بوژیدار رادوشوویچ به ایران برگشته و چند روزی است که تمرینات خودش را در کنار سرخپوشان دنبال می‌کند.

خبرآنلاین: بوژیدار رادوشوویچ به ایران برگشته و چند روزی است که تمرینات خودش را در کنار سرخپوشان دنبال می‌کند. او با پایان یافتن اردوی ترکیه، از استانبول به کشورش برگشت تا دو، سه روزی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کند اما از چند روز پیش به جمع بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی اضافه شد و تمرینات خودش را به صورت جدی دنبال میکند. در مورد رادو مسائل زیادی وجود دارد که خودش در این مصاحبه به آن اشاره می کند:

*می گفتند تا یک قدمی حضور در لیست مازاد پیش رفتی. ماجرا چه بود؟

این مسائل واقعا آزاردهنده است. یک روز هنگامی که تمرینات در تهران دنبال می شد، گابریل کالدرون به سراغ من آمد و به صورت حرفه ای با هم گفت و گوی کوتاهی داشتیم. او اعتقاد داشت باید خود را آماده کنم چون امکان دارد من یکی از بازیکنانی باشم که به لیست مازاد می رود. من هم حرفش را پذیرفتم اما هیچ گاه به من نگفت که مرا نمی خواهد.

*موضوع چه بود؟

او فقط به من این آمادگی را داد که امکان قطع همکاری وجود دارد اما همیشه در زمان تمرین، بیشترین انگیزه و انرژی را داشتم و کالدرون و خواکین نیز مرا تشویق می کردند. اینها نشانه خوبی است.

*کالدرون بعد از آن ماجرا به تو گفت که باید در تیم بمانی؟

بله. او این موضوع را گفت که به من احتیاج دارد و انتظارش این است که در پایان اردوی ترکیه، یکی از آماده ترین بازیکنان تیم باشم. من هم عملکرد خوبی داشتم. هر بازیکنی خودش بهتر می داند که در چه سطحی قرار دارد و فکر می کنم من در سطح بالایی کارم را دنبال کردم. تلاشم این بود که یکی از بازیکنان اصلی تیم باشم.

*در جایی گفته بودی که برخی دوست ندارند در پرسپولیس بمانی. منظورت چه کسانی بود؟

من چند سال است که در پرسپولیس حضور دارم و مسائل زیادی در مورد این تیم می دانم. حتی می دانم که چه کسانی نمی خواستند در پرسپولیس بمانم اما امروز حرفی نمی زنم. زمان برای گفتن این مسائل زیاد است.

*حالا به نظر خودت در پرسپولیس می مانی؟

همان طور که گفتم کالدرون به من گفت که در تیم می مانم. او تاکید داشت که همیشه آماده باشم و تمرینات را با سختکوشی دنبال کنم. من هم تمام کارهایی که او می خواست را انجام دادم. با این شرایط، فکر نمی کنم مشکلی در میان باشد. از سوی دیگر، هفته گذشته بخشی از مطالباتم پراخت شد تا این مشکل هم حل شود.

*شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

تیم ما با قدرت به لیگ برمی گردد. همه ما از انگیزه های بالایی بهره می بریم. کالدرون هم مربی خوب و پرتحرکی است. او می خواهد فوتبال منظم و بدون اشتباه بازی کنیم. کالدرون هم راه برانکو را در رسیدن به موفقیت در پیش می گیرد. ما از حمایت هواداران برخوردار می شویم و این بهترین اتفاق ممکن است. در این فصل هم می توانیم قهرمان لیگ شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مفت خور!!!

    • بدون نام

      عرب نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج