۸۸۸۷۴۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

روزنامه اعتماد: وزارت ارشاد را کنید وزارت سرگرمی

می‌خواهم از مدیران درخواست کنم تا وزارتخانه‌ای به نام «وزارت سرگرمی، تفنن و تفریح» راه بیندازند و مسوولیت هرآنچه را امروز به نام هنر، تولید می‌شود به عهده بگیرند. چون تولیداتی که این روز‌ها در حوزه‌های مختلف هنری می‌بینیم، براساس نظر کارشناسان این حوزه‌ها، جنبه‌های هنری ندارد، بیشتر سرگرمی هستند.

عبدالجبار کاکایی در روزنامه اعتماد نوشت: می‌خواهم از مدیران درخواست کنم تا وزارتخانه‌ای به نام «وزارت سرگرمی، تفنن و تفریح» راه بیندازند و مسوولیت هرآنچه را امروز به نام هنر، تولید می‌شود به عهده بگیرند. چون تولیداتی که این روز‌ها در حوزه‌های مختلف هنری می‌بینیم، براساس نظر کارشناسان این حوزه‌ها، جنبه‌های هنری ندارد، بیشتر سرگرمی هستند و چرا باید وزارت فرهنگ و هنر و ارشاد متولی آن‌ها باشد، وقتی آثار فرهنگی و هنری نیست و همه‌چیز به سمت سرگرمی و ابتذال هنری کشیده شده.

روزنامه اعتماد: وزارت ارشاد را کنید وزارت سرگرمی

با این دسته‌بندی می‌شود آثار را با توجه به کیفیت‌شان به یکی از این وزارتخانه‌ها ارجاع داد و وزارت ارشاد هم هزینه کار‌های تجاری، سبک، سخیف و غیرهنری را ندهد. به نظر می‌آید امروز بیشتر تفریح مردم در خرید لباس یا رفتن به رستوران‌های مجلل، کنسرت و نمایش‌های تفریحی خلاصه شده است. تازه این هم مربوط به قشر مرفه جامعه است. مشکلی هم نیست اگر برای همین قشر هم برنامه‌ای داشته باشیم.

اما نباید اجازه دهیم پای وزارت فرهنگ و ارشاد به تولید چنین آثاری باز شود و با هزینه و سرمایه‌ای که خرج می‌کند شخصیتش زیر سوال برود. باید راهی برای سامان‌دهی تولید موسیقی ناهنجاری که امروز شاهد آن هستیم هم باشد. البته ناهنجار از حیث منتقدان رسانه‌ای و نگاه هنری نسبت به موسیقی. اگر نه سرگرمی همیشه لازم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      خب الان روزنامه اعتماد اصلاح طلب با این خبر که خودشو دارو دستشو زیر سوال برد!! :) رئیس دولت گرایشش به کدوم حزبه؟ وزیر فرهنگو ارشاد آدم کیه؟ عضو اکثریت مجلس دست چه حزبه که به این وزیرا صلاحیت دادن؟ :) همه این ندانم کاریا که زیر سر همین اصلاح طلبای هستش که! :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج