۸۸۸۷۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال هنوز به کانسین پیشنهاد نداده است!

مدیر برنامه های بازیکن برزیلی اوستنده اعلام کرد که استقلالی ها رسما به کانسین پیشنهاد نداده اند.

خبرآنلاین: کانسین بازیکن برزیلی اوستنده از جمله بازیکنانی است که در هفته گذشته به صورت جدی به استقلال لینک شد و حتی رسانه های بلژیکی نیز به پوشش این اخبار و احتمال سفر او به تهران در روز چهارشنبه پرداختند؛ سفری که نه برای مذاکره بلکه برای تست پزشکی بود و نشان می داد که استقلالی ها کار جذب او را نهایی کرده اند.
با این حال و در شرایطی که برخی رسانه های ایرانی روز گذشته خبر از سفر کانسین به تهران در روز چهارشنبه دادند، مدیر برنامه های این بازیکن نیمه شب چهارشنبه این سفر را تکذیب کرد و تا ادعاهای جدیدی را مطرح کند.

مدیر برنامه ایرانی این بازیکن با بیان این نکته که استقلال تنها به این بازیکن علاقه مند است و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به او نداده گفت که کانسین مورد توجه یک باشگاه دیگر در آمریکای جنوبی قرار دارد و وضعیت او برای استقلالی شدن مشخص نیست.

با این حال اما کانسین به سفر به ایران بی علاقه نیست و روز گذشته با انتشار تصویری به پیراهن ایران که نام رامین رضاییان روی آن دیده می شد، نشان داد که خود او نیز به حضور در تهران علاقه دارد اما فعلا شرایط به شکل مناسبی برای این بازیکن پیش نمی رود.

این ادعا در شرایطی مطرح می شود که مدیران استقلال تا به این لحظه به سیاست سکوت خود ادامه داده اند و امیرحسین فتحی که وعده استخدام یک هافبک با کیفیت به جای پاتوسی را داده بود، هیچ اظهار نظری درباره جذب کانسین و نام گزینه مورد نظر باشگاه نکرده و باید مانند دیاباته منتظر اقدام استقلالی ها برای جذب بازیکن در آن سوی مرزها باشیم تا آبی ها با دوباره با روش مورد نظر خود برای تقویت تیم گام بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج