جاباما
۸۸۸۸۷۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

میز شارژر با قابلیت درک دستورات و پخش اخبار

یک شرکت تجاری از تولید میز دایره‌ای شکلی خبر داده که از امکانات متنوع فناورانه برای درک فرامین صوتی، شارژ گوشی و پخش موسیقی برخوردار است.

خبرگزاری مهر: یک شرکت تجاری از تولید میز دایره‌ای شکلی خبر داده که از امکانات متنوع فناورانه برای درک فرامین صوتی، شارژ گوشی و پخش موسیقی برخوردار است.

میز شارژر با قابلیت درک دستورات و پخش اخبار

به نقل از نیواطلس، این میز که توسط شرکت کنسو در حال ساخت است دارای دولایه چسبانده شده به یکدیگر است که با بازشدن آن از طریق فرمان صوتی می‌توان به نوشیدنی‌های ذخیره شده در یخچال آن دسترسی یافت.

در یخچال میانی افزوده شده به این میز که با دستور صوتی افراد باز و بسته می‌شود، می‌توان حداکثر ۶۸ نوشیدنی را جای داد. یکی دیگر از مزایای این میز گرد شارژ بی سیم حداکثر دو گوشی یا تبلت به طور همزمان است. بر روی این میز دو پورت یو اس بی هم نصب شده تا بتوان دو گوشی و تبلت دیگر و در مجموع چهار وسیله الکتریکی را با آن شارژ کرد.

اگر در زمان نشستن در کنار این میز تمایل به پخش فایل‌های موسیقی ذخیره شده بر روی گوشی داشته باشید، می‌توانید از شش بلندگوی بلوتوث و استریوی آن استفاده کنید. یک نمایشگر ال ای دی با قابلیت نمایش ۱۶۰ هزار طیف رنگ هم به منظور افزودن جلوه‌های بصری بر روی میز در حین پخش موسیقی در نظر گرفته شده است.

میز شارژر با قابلیت درک دستورات و پخش اخبار

با توجه به سازگاری این میز با دستیار صوتی گوگل هوم می‌توانید از آن سوالات مختلفی در مورد وضعیت آب و هوا و آخرین اخبار را بپرسید و حتی از این میز برای کنترل دیگر وسایل برقی سازگار با گوگل هوم بهره بگیرید. یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و آی او اس هم برای باز و بسته کردن یخچال این میز، کنترل پخش موسیقی و الگوهای ال ای دی آن در نظر گرفته شده است.

این میز در دو مدل کوچک و بزرگ تولید می‌شود که قیمت آنها به ترتیب ۷۹۹ و ۹۹۹ دلار است. عرضه عمومی میزهای مذکور در ماه فوریه آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      چقدر جالب والا این خیلی خیلی خوبه اگه کسی روجه شو داشته باشه مگه انسان چقدر فرصت زندگی کردن داره که بعضی از انسانها اصلا دلشون نمیاد حتی واسه خودشون هم پول خرج کنن خدابه آدم پول حلال بده از این امکانات استفاده کنه واگه توانشو داشت دست چندنفر انسان دیگه رو هم بگیره

    • پارساطولابی

      شرکت های ایرانی تازه دارن شارڑر قلابی میسازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج