جاباما
۸۸۸۸۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بوحمدان: هیچ وقت نیاز به بازارگرمی نداشته‌ام

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من در ذوب‌آهن آرامش دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم قراردادم را با این تیم تمدید کنم.

خبرگزاری تسنیم: حمید بوحمدان درباره تمدید قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: من در این تیم آرامش دارم. ذوب‌آهن واقعاً یک باشگاه حرفه‌ای است. من یک سال دیگر هم با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد داشتم، ولی وقتی با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شدم در نهایت تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای من و ذوب‌آهن رخ بدهد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به صحبت‌های رضا فتاحی، سرپرست سپاهان که گفته است بوحمدان به دروغ از پیشنهاد سپاهان صحبت کرده است، عنوان کرد: وقتی فصل تمام شد تلفن همراهم را خاموش کردم. من گفتم که چند پیشنهاد دارم، ولی نامی از تیم خاصی نبردم. هیچ وقت هم نیاز به بازارگرمی نداشته‌ام و تمرکزم روی چیزهای مهم است. در کل جوابی برای سرپرست سپاهان ندارم، چون معمولاً به مسائل مهم فکر می‌کنم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ذوب‌آهن تأکید کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خودمان را برای فصل جدید و بازی با الاتحاد عربستان آماده می‌کنیم. تغییرات کمی در تیم ما شکل گرفته است و امیدواریم که فصل را خوب شروع کنیم. بازیکنان سرباز هم به تیم اضافه شدند و این موضوع می‌تواند پتانسیل فنی تیم را بالاتر ببرد. ما بازی سخت و تعیین‌کننده‌ای با الاتحاد عربستان در پیش داریم و تمام تلاش ما این است که از این حریف عبور کرده و به مرحله بعدی برویم. ما تنها نماینده ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران و نام ذوب‌آهن دفاع کنیم.

بوحمدان در ارتباط با اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، تصریح کرد: پیش‌بینی از حالا زود است و باید لیگ شروع شود تا شرایط تیم‌ها را ببینیم. ما در دو فصل گذشته در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد. این بار اما نباید نیم‌فصل اول را از دست بدهیم و مهم این است که از همان ابتدا نتایج خوبی بگیریم. اعتقاد من این است که ذوب‌آهن می‌‌تواند در بین مدعیان قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج