۸۸۸۸۹۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

نشست آمریکا و معارضان سوری برای مقابله با ایران

یک روزنامه لبنانی فاش کرد که نمایندگانی از طرف آمریکا و برخی کشورهای اروپا نشستی برای مقابله با حضور ایران در سوریه با شخصیت‌های معارض سوری در پایتخت اردن برگزار کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: یک روزنامه لبنانی فاش کرد که نمایندگانی از طرف آمریکا و برخی کشورهای اروپا نشستی برای مقابله با حضور ایران در سوریه با شخصیت‌های معارض سوری در پایتخت اردن برگزار کرده‌اند.

روزنامه الاخبار لبنان نوشته است که این نشست را هفته گذشته نمایندگانی از جانب دولت‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه با شخصیت‌های معارض سوری برگزار کرده‌اند.

این رونامه می‌نویسد که هدف از این نشست "مقابله با حضور ایران در سوریه و یافتن بهترین راه برای پایان این مساله" اعلام شده است.

برخی منابع نزدیک به شخصیت هایی که در این نشست شرکت کرده بودند در گفت‌وگو با الاخبار اعلام کرده‌اند که در این نشست شخصیت‌هایی از معارضان سوری که غالبا از استان های دیرالزور و حلب بودند، شرکت داشتند.

این منابع افزودند: آمریکایی ها در این نشست بر ضرورت صدور بیانیه‌های نظامی و امنیتی در رابطه با حضور ایران و نیروهای حزب الله لبنان در سوریه و مجبور کردن آنها به خروج از این کشور تاکید داشتند.

در همین راستا احمد الخبیل، رئیس شورای نظامی دیرالزور همزمان با این نشست اظهارات تندی درباره حضور نظامی ایران در سوریه بیان کرد.

براساس این گزارش این تحولات همزمان با برخی تحرکات عربستان سعودی در سوریه صورت می‌گیرد. ثامر السبهان یکی از مسئولان ذی‌نفوذ این کشور سفری به دیرالزور داشته و با شخصیت های سیاسی و عشایری دیدار و گفت وگو کرده است. یکی از مهم ترین اهداف ریاض ایجاد نیروی عربی برای مقابله با ایران در سوریه گزارش است.

ادعای حضور ایران در سوریه درحالی مطرح می شود که مقامات کشورمان و نیز دولت دمشق بارها تاکید کرده‌اند حضور ایران در سوریه مستشاری بوده و با درخواست دولت قانونی آن کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.amin

      واقعا نمیفهمم چرا همه شون نمک ما رو که خوردن نمکدون میشکنن

    • بدون نام

      فکری واسه گرانی وبدبختی ملت کنید نه سوریه مستشار بزارید همین عربها باشند ای لعنت بر شماها

    • احمدع

      بدبخت هاکارشون به کجا کشیده که دست به دامن کدخداهای محلی شدند شما که ادعای ابر قدرتی جهان داشتیددیدید که ازتار عنکبوت هم ضعیف ترید

    • بدون نام

      کارهای احمقانه وبی فایده آمریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج