۸۸۸۹۰۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

کفشگری: هیچ وقت از پرسپولیس شکایت نکردم

مهرداد کفشگری می گوید پوشیدن لباس منقش به علی دایی دینی بود که باید به او ادا می کرد.

ورزش سه: مهرداد کفشگری پس از خروج از باشگاه پرسپولیس گفت: یک سری گفته بودند من شکایت کرده بودم اما شکایتی اصلا در کار نبود، من امروز آمدم اینجا، از قبل توافقات انجام شده بود و امروز نهایی کردم. انشالله این مشکل زودتر حل شود تا برای پرسپولیس مشکلی پیش نیاید و تا شنبه مشکل را حل کنیم.

او راجع به آینده فوتبالش اظهار داشت: من با نساجی قرارداد بستم و در خدمت نساجی هستم، تیم شهرم است و امیدوارم سال خوبی را در کنار همشهریانم داشته باشم.

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس و سایپا درباره پوشیدن پیراهنی منقش به عکس علی دایی و اخراج از سایپا هم گفت: ببینید آن کار دلی بود و کاری نبود که ایرادی در آن باشد، فردای آن روز گفتند اخراج می شوی اما آقای صادقی خیلی منطقی گفت کار دلی بود. من دینی به علی آقا داشتم که باید ادا می کردم، آقای صادقی گفتند این کار خیلی جرات می خواست که تو انجام دادی، یعنی اگر خودم بودم هم انجام نمی دادم. من خودم انجام دادم و تبعاتش را هم اگرچه اثر گذاشت اما من اهمیتی نمی دهم چون بالاخره من فوتبالم را مدیون علی دایی هستم و هر اتفاقی هم که بیفتد مهم نیست.

کفشگری افزود: اگر برگردم به عقب صددرصد این کار را می کنم چون من به علی دایی دین دارم، ۶ سال شاگردش بودم و مدیون دایی هستم، لیگ برتر، پرسپولیس و هرچیزی که دارم از علی دایی است و تا آخر عمر دین دارم.

وی درباره حاشیه های اردوی نساجی هم گفت: ما اردوی کردان را داشتیم و رفتیم، یک سری مشکل بود که حل شد. مشکل خاصی نبود، پولی از قبل داده بودند یک خرده اش مانده بود که با لطف آقای مهاجری و کوچک زاده حل شد. فکر می کنم دیروز آقای اژدری شد مالک باشگاه و فکر می کنم از امروز اتفاقات خوب بیفتد چون این اتفاقات در شان باشگاه نساجی و مالکش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی عرضه هستی که شکایت نمیکنی!!!! حقت رو نگیری که مثلا تعصب داری!!!! خوب ...کردن!

      پاسخ ها

      • شاهی666666

        خیلی با معرفت وجنتلمنی

      • شاهی666666

        خیلی با معرفت وجنتلمنی

    • مرتضوی

      یکی از بستگان خودم رفته تیم سایپا تست بدهد اوبچه مازندران خوشحال بود که کفشگری مازندرانی هوا منو داره حداقل روحیه میده یا راهنمایی میکنه آقا انگار من بهش بدهکار باشم همچون قیافه میگرفت مثل طلبکار برخورد میکرد باز خدا پدرمادر غیر استانی خیلی هم تحویل میگرفتم مثل صادقی همان اخلاقش باعث شد پرسپولیس انداختش بیرون الا هم سایپا اینکار کرد بابا اخلاق دورست کن تا از نساجی نندازن بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج