جاباما
۸۸۸۹۱۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

فرمانده کل سپاه: هیچ پهپادی ساقط نشده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه با مسئولان ستادی سپاه لرستان گفت: پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.

او ادامه داد:این پهپاد از مجموع شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تصاویری را ارسال کرده است، همچنان‌که بخشی از این تصاویر را برای مردم ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

سلامی با اشاره به اینکه اگر دشمنان ما ادعایی از سرنگونی پهپادهای ایرانی دارند مستنداتی را ارائه دهند،افزود: امروز در جهان هیچ کس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، فیلم اصابت و قطعات پهپاد ایرانی را نشان دهند و ادعای خود را اثبات کنند چرا که تنها با حرف هیچ کس اداعای آن‌ها را نمی‌پذیرد.

او ادامه داد: قاطعانه می‌گویم که این یک دروغ بزرگ است و آن را نیز اثبات کردیم، ما هر عملی را که انجام دادیم آن را اثبات کردیم، دشمنان نیز ادعای خود را ثابت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داره دوتا کشتی که حامل موشکهای اتمی هست وارد ابهای فارس میشود.خدارحممون کنه

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه . اگر پهباد رو زده بود تا الان صدبار فیلمش رو پخش میکرد اما واقعیت اینه که این کار رو نکرده چون واقعا از ایران میترسه.. هیچوقت جرات نمیکنه خودش به تنهایی با ایران جنگ کنه .. درسته جنگ افزار داره اما شهامتشو نداره.. باور کنید همشون از خامنه ای میترسند... مردم نباید ساده باشند.. خامنه ای رهبر حتما یه چیزی میدونه که با شجاعت میگه آمریکا هیچ غلطی نمیکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج