۸۸۸۹۳۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

اجاره و خرید هواپیمای جدید برای هما

قانم مقام شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پروازهای خارجی هما را در مدت زمان انجام پروازهای حج سه شرکت داخلی و یک شرکت ترکیه‌ای انجام می‌دهد.

خبرگزاری ایلنا: قانم مقام شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پروازهای خارجی هما را در مدت زمان انجام پروازهای حج سه شرکت داخلی و یک شرکت ترکیه‌ای انجام می‌دهد.

حسن قاسمی امروز در حاشیه تعویض موتور ایرباس ۳۰۰- ۶۰۰ ایران ایر با بیان اینکه تمامی هواپیماهایی که برای پروازهای بین‌المللی قابل استفاده است به پروازهای حج منتقل شده است، گفت: بخش عمده‌ای از پروازهای خارجی هما را در مدت زمان انجام پروازهای حج سه شرکت داخلی و یک شرکت ترکیه‌ای انجام می‌دهد.

وی افزود:‌ البته پس از اتمام پروازهای حج، پروازهای خارجی مجددا از طریق ناوگان هما انجام خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه تاکنون ۵۲ هزار حاجی از آغاز سفرهای حج با ناوگان ایران ایر جابجا شده‌اند گفت: تاکنون مشکلی پیش نیامده است و امیدواریم پروازهای حج با همین روند ادامه پیدا کند.

قاسمی با اشاره به میزان تاخیرات پروازهای حج گفت: متوسط تاخیرات تنها هفت دقیقه بوده است که بخشی از آنها متوجه برگزاری نماز جماعت مغرب می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل ایران ایر افزود: باید ۵۵۶ هزار زائر بیت الله الحرام در ۳۳ روز فقط با ناوگان ایران ایر جابجا شود که این عملیات بی‌سابقه مدیون تیم تخصصی هما هستیم.

وی با بیان اینکه تعویض موتور هواپیمای ایرباس ۳۰۰- ۶۰۰ که باید برای انجام پروازهای حج آماده شود را تنها در یک روز انجام دادیم گفت: این هواپیما فردا صبح در مدار قرار می‌گیرد.

قائم مقام شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه سازمان هواپیمایی عربستان برنامه‌ریزی خوبی داشته و مناسب عمل کرده گفت: مشکلی از نظر پذیرش هواپیماهای هما در فرودگاه جده و مدینه نداشتیم.

قاسمی همچنین با اشاره به افزایش تعداد ناوگان ایران ایر اظهار داشت: برای خرید و اجاره ناوگان جدید برنامه‌هایی در دستور کار داریم که یکی از آنها در دست اجرا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اجازه خرید ندارید که!

    • بدون نام

      انجام کار در یک روز افتخار نیست ، اگر کلنگ زنی بود شاید ؟ نبود مدیریت در کار ، نبودامکانات ، نبود امنیت شغلی عدم توازن بین درامد و هزینه ،استرس ،....باعث می شود در ایران «کار» به درستی انجام نشود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج