۸۸۸۹۴۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در زمان مقرر

شهردار تهران گفت: براساس استعلامی که از معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام دادیم، نظر خانم جنیدی در این خصوص مثبت بوده و انتخابات در موعد مقرر خود یعنی جمعه هفته جاری برگزار می شود.

خبرگزاری ایلنا: شهردار تهران گفت: براساس استعلامی که از معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام دادیم، نظر خانم جنیدی در این خصوص مثبت بوده و انتخابات در موعد مقرر خود یعنی جمعه هفته جاری برگزار می شود.

پیروز حناچی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در تهران ضمن تاکید بر استعلام‌های انجام شده از مراجع ذی‌صلاح گفت: براساس استعلامی که از معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام دادیم، نظر خانم جنیدی در این خصوص مثبت بوده و انتخابات در موعد مقرر خود یعنی جمعه هفته جاری برگزار می شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شهرک باستیل هیلز بصورت قانونی ساخته می‌شود، گفت: این شهرک در محدوده قانونی تهران نیست و مربوط به شهرداری لواسان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شوراها چه کردند برای مردم جز اختلاف درست کردند اختلافی حل نکردند که حالا شورا یاریها میخواهند بکنند مردم باید دیوانه باشند که معلوم نیست کی وچی هستند کارشان چی هست

    • بدون نام

      میگیم یه امار و بیلان کار بدید که چکار کردید ؟هم جهت اطلاع هم انتخاب ؟ یکی فقط گفت زمین فوتبال گرفتیم راست میگه مجانی گرفتن از شهرداری اجاره دادن...در واقع ازش درامد کسب کردند! علی سلیمانی که مجانی تیم نوجوانان و فوتبال داره رو با جوسازی و ....یه چندتا بازنشسته تو محل ما ول کن نیستند ! یک قدم هم برداشته نشده خودشون هم میدونن، کسی نیست گزارش کار بخواد ؟!دوتا از قبلی ها( فعلی ها) بد نبودن نسبت به بقیه.

    • مسلمان

      شورا و شورایاری رو ببندید دربشو . حتی گل بگیرین . تمام کارشون شده رانت خواری و صدور قوانین مسخره علیه مردم . اگه خدمت اینه ، میخوام صدسال به مردم خدمت نکنین

      پاسخ ها

      • داود

        کارکرد انتخاباتی داره چون انتخابات نزدیکه

    • بدون نام

      مفت خور گم داشتیم هر روز بهش اضافه کنید ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج