۸۸۸۹۷۸
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

سرقت ۴میلیارد تومانیِ زنِ نمکی در قائمشهر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف سرقت ۴ میلیاردی توسط مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت منزل شهروندان در قائمشهر می کردند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مازندران از کشف سرقت ۴ میلیارد تومانی توسط مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت منزل شهروندان در قائمشهر می کردند، خبر داد.

سردار محمود میرفیضی اظهار داشت: متهم که زنی ۵۰ ساله و اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور است با همدستی پسر ۳۳ ساله خود به بهانه خرید نان خشک و فروش اقلام خرد به در منازل شهروندان مراجعه کرده و با شناسایی افراد دارای تمکن بالا در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات و اشیا قیمتی از منزل آنان می‌کرد.

این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم و فرزند وی که حدوداً ۵ ماه در این شهرستان سکونت داشتند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار میرفیضی، در ادامه اظهار کرد: در بررسی حساب‌های بانکی متهمان که هرکدام دارای چندین فقره سابقه کیفری نیز هستند ۴ میلیارد ریال وجه نقد که از طریق فروش طلاجات به دست آورده بودند، کشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل، سرقت طلاجات و اشیا قیمتی شهروندان اعتراف کردند که با بررسی‌های به عمل آمده این افراد بیش از ۴۰ میلیارد ریال از اموال مالباختگان را به سرقت برده‌اند که تلاش برای کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که تحت هر عنوانی به درب منزل آنان مراجعه می‌کنند خودداری کرده و حتماً منزل و محل کسب خود را به سیستم‌های امنیتی و هشدار دهنده مجهز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمد صادقی خرمی

      آخرش معلوم نشد ۴ میلیارد یا ۴۰ میلیارد ریال سرقت کرده؟؟؟!!!

    • بدون نام

      بعلت افزایش قیمت چند برابر ی طلا در دولت اصلاحطلب حاکم ، طمع دزدان زیاد شده و سرقت افزایش یافته ............................

      پاسخ ها

      • یاس

        چه بی ربط

    • بدون نام

      وقتی مسئولین نالایق در پی اثبات کردن همکاران خود به ایرانی نبودن هستند این خانم محترمه هم تصور کرده حق خود را بگیره و هم گرفته، تا کدام آدم فروش چنین ناجوانمردانه او را لو داده است، و الا دست خود را زده بود، تمام،

    • احموع

      بدبخت نمکی نان خشک خر 4میلیارد که چیزی نیست بعض 40هزار میلیارد بردن

    • بدون نام

      همه استاد شدن
      مدرس های خویی داریم

    • کاظم خآن جانه جانان

      نمیدانم دیگه !*آهان آدم چیزی آمدیادم ...راست راستی خدارحمتش کند?برادرداش دایی م چه خوب وگران قیمت گفت آن مرحومه زنده یاد یآنکن یاخوب بکن دراین نان خشکی ونمکی بازیها زنده بادآقا دزده ومامان دزده گرانقدر

    • بدون نام

      اگه مرد هستین برین سارقین بیت المال و مسئولین دزد کله گنده رو بگیرین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونها رو هم بارها گرفتند و رقم اختلاس هاشونم اعلام کردند که شما فهمیدید اونها هم دزدی می کنند. چه فایده ای داره این گرفتن ها. وقتی سوء مدیریت باشه وضع ما همینه که هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج