۸۸۹۰۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتقاد ویسی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره ابهام‌های زیاد درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهارکرد: همه تیم‌ها باید بازی دوستانه انجام دهند و بدنسازی کنند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این برنامه‌ریزی به فوتبال باشگاهی، ملی و حتی حضورمان در آسیا ضربه می‌زند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره ابهام‌های زیاد درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهارکرد: همه تیم‌ها باید بازی دوستانه انجام دهند و بدنسازی کنند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این برنامه‌ریزی به فوتبال باشگاهی، ملی و حتی حضورمان در آسیا ضربه می‌زند.

شاهین شهرداری بوشهر توانست با حساب ۲ بر یک تیم دسته یکی نیروی زمینی ارتش را در جام شهدا شکست دهد و به فینال این مسابقات صعود کند.

عبدالله ویسی، سرمربی شاهین بوشهر درباره حضور در جام شهدا گفت: به دلیل اینکه سازمان لیگ، وضعیت امنیتی ورزشگاه‌ها را تایید نکرده است، نمی‌دانستیم بازی داریم یا نه اما خوشبختانه بازی انجام شد. بازیکنان ما خسته بودند اما به جام شهدا احترام گذاشتیم و امروز به میدان رفتیم.

سرمربی شهرداری بوشهر ادامه داد: ما امروز و فردا بازی دوستانه داشتیم که از رقبای خودمان عذرخواهی می‌کنم چرا که به احترام شهدا در این رقابت‌ها شرکت کردیم. حالا هم منتظر بازی سایپا و پرسپولیس هستیم و امیدواریم بازی خوبی را در فینال مشاهده کنیم.

سرمربی شاهین بوشهر درباره اختلافش با مدیریت این باشگاه گفت: اختلاف خاصی نبود ولی باید مسائل را حل می‌کردیم. چنین مسائلی در هر تیمی به وجود می‌آید.

ویسی درباره ابهام‌های زیاد درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهارکرد: همه تیم‌ها باید بازی دوستانه انجام دهند و بدنسازی کنند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این برنامه‌ریزی به فوتبال باشگاهی و ملی و حتی حضورمان در آسیا ضربه می‌زند.

سرمربی شاهین بوشهر درباره برگزار نشدن بازی‌ها لیگ برتر در ورزشگاه‌های غیر استاندارد اظهار کرد: این کار در یک سال امکان پذیر نیست. اگر از قبل برنامه ریزی می‌کردند و از یک سال قبل به این سمت می‌رفتند، ورزشگاه‌ها آماده می‌شدند.

او درباره احتمال برگزاری بازی تیمش در خارج از استان بوشهر گفت: اگر این موضوع با نظم و انضباط برای همه تیم‌ها اجرا شود و نهایتا با پافشاری مسئولان، ورزشگاه ما را درست کنند، ما هم قبول می‌کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند اما باید همه شهرها پیروی کنند.

ویسی درباره روند یارگیری تیمش در این فصل اظهار کرد: ما بازیکن لیگ‌برتری زیادی نگرفتیم. سه بازیکن لیگ برتری و دو بازیکن خارجی هم گرفتیم که گلر گرجستانی ما امروز بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج