۸۸۹۰۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داورزنی: از معاونت وزارت ورزش استعفا نداده‌ام

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره استعفای خود از وزارت ورزش و جوانان و ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: هنوز تصمیم جدی‌ای برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال نگرفته‌ام و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

خبرگزاری ایسنا: معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره استعفای خود از وزارت ورزش و جوانان و ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: هنوز تصمیم جدی‌ای برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال نگرفته‌ام و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

محمدرضا داورزنی درباره شایعات استعفایش از معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار کرد: این موضوع را شما خبرنگاران می گویید.

من نمی‌دانم چه کسی اینگونه مسائل را مطرح کرده است. البته باید ببینم شرایط چگونه خواهد بود. هنوز خودم تصمیم جدی برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال نگرفته‌ام و فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد. اینکه بخواهم در انتخابات شرکت کنم یا خیر در این باره به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

والیبال برای من خیلی مهم است و خیلی از دوستان و علاقه‌مندان به رشته والیبال در بحث‌های مختلفی که با من داشتند لطف کردند و احساس کردند که به خاطر آینده والیبال باید به این حوزه برگردم.

البته هنوز به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ام و باید بررسی کنم که آیا اثر حضور من در کجا مفیدتر است و در آن صورت تصمیم درستی خواهم گرفت. من دوست دارم در جایی باشم که حضورم مفیدتر باشد. اینکه به خاطر والیبال از وزارت ورزش استعفا داده‌ام، درست نیست.

داورزنی همچنین درباره برخی شایعات مبنی بر کمک ۱۰ هزار میلیون دلاری وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال افزود: به خاطر تحریم و محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد، تاج رئیس فدراسیون فوتبال تلاش کرد که با کمک اینفانتینو پولی را از فیفا به کشور انتقال دهد اما خزانه‌داری مانع این کار شد.

تاج به دنبال آن بود پولی که در فیفال بود را با کمک دولت بگیرد حتی قرار بود این موضوع توسط کارشناسان در دولت مورد بررسی قرار بگیرد اما عملیاتی نشد. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند ۱۰ هزار میلیون دلار به فدراسیون فوتبال کمک کند. درخواست فدراسیون فوتبال این بود اما شدنی نبود.

امسال با توجه به محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی داشتیم، باید این منابع را طوری مدیریت می‌کردیم تا فدراسیون‌های المپیکی را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

وی اضافه کرد: به ویژه رشته‌هایی همچون کشتی، تکواندو، کاراته، شمشیربازی، قایقرانی و حتی بسکتبال و والیبال، که مردم انتظار کسب سهمیه المپیک را از این رشته‌ها دارند باید آماده شوند. تلاش ما بر این است تا منابع مالی را طوری مدیریت کنیم تا مشکلی در ادامه میسر برای آماده‌سازی تیم‌های المپیکی نداشته باشیم.

در حال حاضر بسیاری از فدراسیون‌ها از فدراسیون جهانی خود طلبکار هستند. البته باید بگویم وزارت خارجه در این زمینه کمک زیادی کرده تا از طریق سفارتخانه بتوانیم منابعی را منتقل کنیم. درباره فوتبال نیز ما به همین شکل سعی می‌کنیم عمل کنیم.

داورزنی درباره دوتابعیتی بودن رئیس فدراسیون نجات غریق افزود: هنوز چیزی کتباً به وزارت ورزش و جوانان در این زمینه اعلام نشده و در فضای مجازی و رسانه‌ها در این زمینه اختلاف‌نظرهای زیادی وجود دارد. البته باید بگویم اینکه فردی گرین کارت دارد و یا پاسپورت، موضوع فرق می‌کند.

این موضوع در دستگاه نظارتی در حال بررسی است و اعلام کردیم که باید مستنداتی را درخصوص دوتابعیتی بودن رئیس فدراسیون نجات غریق اعلام کنند.

ضمن اینکه قبل از برگزاری انتخابات ما این موضوع را از وی پرس و جو کردیم و وی درخوص داشتن پاسپورت آمریکایی و حتی دو تابعیتی بودن خود موضوع را تکذیب کرد و گفت نه پاسپورت آمریکایی دارد و نه بحث دوتابعیتی وی درست است.

وی در پایان درخصوص نشست امروز روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان عراق افزود: ۱۶ ماه گذشته سفری را به اتفاق ۲۰ نفر از روسای فدراسیون‌ها به عراق داشتم و در این سفر ۱۵ سند همکاری به امضا رسید.

البته با تغییراتی که در کابینه عراق ایجاد شد ما انتظار داشتیم که زودتر این تفاهم‌نامه‌ها عملیاتی شود تا بتوانیم همکاری نزدیک‌تری را با عراق داشته باشیم که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان عراق در ایران سعی داریم تفاهمنامه‌هایی که در گذشته به امضا رسیده بود، زودتر به مرحله نهایی برسانیم و در جهت توسعه و گسترش ورزش ایران و عراق گام‌های موثرتری برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج