۸۸۹۰۸۱
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

عابدینی: بازگشت مظلومانه‌ای به ایران داشتیم

مجتبی عابدینی عضو تیم ملی سابر ایران گفت: خیلی زشت است که پس از بازگشت ما به ایران پدرم برای من در فرودگاه بنرخوشامدگویی نصب کند.

خبرگزاری میزان: مجتبی عابدینی در گفت‌وگویی در خصوص کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان هر سال برگزار می‌شود و امسال حکم انتخابی سهمیه المپیک توکیو را داشت تمام کشورها از لحاظ شرایط آمادگی با بهترین وضعیت به مجارستان آمده بودند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: شاید حق‌خوری‌های زیادی در این رقابت‌ها صورت گرفت شد اما خدا را شکر می‌کنم که به حقم رسیدم و با حضور در جمع چهار نفر برتر دنیا به مدال برنز رسیدم. برخی حریفانم سر سخت بودند اما به لطف خدا توانستم آنها را شکست دهم.

عابدینی: بازگشت مظلومانه‌ای به ایران داشتیم

ملی‌پوش سابر ایران در پاسخ به این سوال که قصد داشت پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا از دنیای قهرمانی خداحافظی کند اما چه شد نظرش را تغییر داد، تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون شمشیربازی از لحاظ مالی و بودجه‌ای با مشکلات فراوانی مواجه است چون نه حامی مالی داریم و نه کسی پیگیر مشکلات ما است.

ما بیشترین تلاش را برای موفقیت شمشیربازی در این سال‌ها انجام دادیم اما توجه چندانی به ما صورت نمی‌گرفت. پس از پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا آن زمان مشکلاتی به وجودآمده بود و فشار‌هایی روی من وجود داشت، اما پس از خداحافظی، طی صحبت‌هایی که با پیمان فخری داشتم او من را متقاعد کرد تا دوباره به شمشیربازی بازگردم.

الان خیلی خوشحالم که برگشتم، چون در ویترین افتخاراتم مدال قهرمانی جهان را نداشتم و کسب این مدال برایم خیلی حائز اهمیت است.

عابدینی در خصوص انتقاداتی که در ماه‌های اخیر به عملکرد او در مسابقات شده بود اما با این مدال جواب محکمی به منتقدانش داد، گفت: حرف و حدیث‌هایی وجود داشت و عنوان می‌کردند من افت کرده‌ام، البته با وجودی که من همیشه انتقادها را می‌شنوم اما به نظرم برخی انتقادات خوب نیست. شاید با این مدالی که کسب کردم منتقدانم پاسخ خود را گرفته باشند.

وی در خصوص اینکه با کسب این مدال چقدر شانس کسب مدال در المپیک توکیو را برای خودش متصور است، اظهار داشت: من در المپیک ریو تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفتم اما به دلیل ناداوری از رسیدن به مدال بازماندم اما اکنون با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان تمام تمرکزم را به این مسئله معطوف کرده‌ام تا بتوانم با انجام یک برنامه‌ریزی مناسب و کنار آن دعای خیر مردم مدال المپیک را به دست بیاورم.

ما هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی در توکیو شانس بسیار بالایی برای گرفتن مدال برای خودمان متصور هستیم.

ملی‌پوش سابر ایران در خصوص ششمی تیم ایران در بخش سابر گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم به عنوان ششمی بخش تیمی سابر دست یابیم و از همه مهم‌تر اینکه چین نزدیک‌ترین رقیب‌مان برای کسب سهمیه المپیک را شکست دادیم.

مسابقه خیلی سنگینی با چین داشتیم اما خوشبختانه مثل مسابقات قهرمانی آسیا در اینجا هم این تیم را بردیم. معتقدم تا الان۸۰ درصد راه را رفته‌ایم و امیدوارم در مسابقات بعدی سهمیه حضورمان در المپیک را مسجل کنیم و یک خبر خوشحال‌کننده دیگر را به مردم بدهیم.

عابدینی گفت: با این مدال برنزی که من کسب کردم اکنون باید نگاه‌ها به این رشته ورزشی تغییر کند و کنار آن مشکلات مالی فدراسیون از بین برود تا ما بدون مشکل خاصی تنها به افتخارآفرینی برای ایران فکر کنیم.

با وجود عملکرد درخشانی که در جهانی بوداپست داشتیم اما هیچکدام از مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و خود فدراسیون شمشیربازی به خودشان زحمات ندادند تا برای استقبال از ما به فرودگاه بیایند و خیلی زشت است که پدر من بنر نصب کند و ورود ما را خیر مقدم بگوید.

به قول برخی دوستان بازگشت مظلومانه‌ای به ایران داشتیم. اکنون نمی‌دانم با این مدالی که گرفتم آیا یک حرکت روبه جلو برای شمشیربازی محسوب می‌شود و مسیر شمشیربازی تغییر می‌کند یا خیر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همسرم و ۲ فرزندم تشکر می‌کنم، چون سختی‌های زندگی هم روی دوش همسرم است و ۲ فرزند من را بزرگ کرده است. با این مدالی که گرفتم خستگی ۲۲ ساله‌ام در رفت.

شاید از سوی مسئولان ناملایمت‌هایی رخ دهد و من را آزرده خاطر کند، اما با تمام این تفاسیر پیام‌های محبت‌آمیز مردم برای من یک دلگرمی خاصی ایجاد می‌کند تا با انگیزه‌تر در مسابقات ظاهر شوم. اگر کمک‌های همسرم نبود شاید نمی‌توانستم در تمام مسابقاتی که رفتم به این نتایج درخشان دست یابم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مدیران بی لیاقت فدراسیون ها فقط برای رانت خواری آمدن همین وبس!

    • بدون نام

      میموندی داداش همونجا. اونجا امثال شما رو قدر میدونن.

    • بدون نام

      سرت سلامت.جمع کن برو اونجا قدرتو بیشتر میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج