۸۸۹۱۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: پول داریم، ولی ولخرج نیستیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول فلسفه باشگاهش در تابستان جاری برای نقل و انتقالات را شرح داد.

خبرورزشی: یورگن کلوپ در آستانه بازی دوستانه تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون ادعا کرد باشگاهش با وجود داشتن پول زیاد قصد خرید اضافه در فصل نقل و انتقالات را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: خرید بازیکن و تقویت تیم کار آسانی نیست. سال گذشته هم گفتم تقویت تیم با ارقامی معقول، کار سختی است.

با ارقامی جنون آمیز و سرسام آور، شما همیشه می‌توانید ترکیب‌تان را تقویت کنید. بله وقتی شما هر چقدر دوست داشتید خرج کردید، تقویت ترکیب خیلی خوب فعلی‌تان هم ممکن است.

لیورپول، اما چنین باشگاهی نیست. ما نمی‌توانیم این گونه عمل کنیم. لیورپول واقعا باشگاه ثروتمندی است، اما نمی‌توانیم کاری که چند باشگاه دیگر در حال انجامش هستند را تکرار کنیم. پول داریم، اما زیاد و بیهوده خرج نمی‌کنیم.

او در ادامه افزود: باید در طول فصل، راه حل‌ها را از درون ترکیب فعلی پیدا کنیم. گاهی راه حل‌ها را در بازار پیدا می‌کنید و سراغ آن می‌روید که این کار را قبلا کرده‌ایم. نیازی نیست نام ببرم و همه می‌دانند به چه بازیکنانی اشاره می‌کنم.

در غیر این صورت و زمانی که بازار به شما راه حلی نمی‌دهد باید در زمین‌های تمرینی خودتان به دنبال پاسخ‌ها باشید؛ کاری که ما اکنون در حال انجامش هستیم. همچنان بازار را زیر نظر داریم، اما امسال قرار نیست بزرگ‌ترین پنجره نقل و انتقالاتی لیورپول باشد.

یک پنجره عادی خواهد بود. خواهیم دید چه می‌کنیم. در نقل و انتقالات شما باید تیمی ببندید که فکر می‌کنید با آن می‌توانید به سراغ فصل جدید بروید. من همین حالا و بدون فعالیت در نقل و انتقالات هم آن تیم لازم را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج