جاباما
۸۸۹۱۰۸
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! هنر و زیبایی بخشی جدایی ناپذیر از وجود و زندگی شما هستند و هر شکلی از هنر برای شما جذاب و دلپذیر است. امسال این عشق به هنر در شما اوج گرفته و در انجام فعالیت های هنری بسیار موفق خواهید بود. شاید حتی بتوانید یک کسب و کار مرتبط با هنر راه اندازی کرده و موفقیت های زیادی هم در آن به دست بیاورید. شخصیت جذاب و دوست داشتنی شما دوستان زیادی را به سویتان جذب خواهد کرد و اعتماد به نفس بالا و مهارت بالایی که در برقراری ارتباط با دیگران دارید موفقیت زیادی را در زمینه ی حرفه ای برای شما به همراه خواهد داشت. امسال از لحاظ مالی برای شما سال خوبی خواهد بود و پول زیادی به دست خواهید آورد. شما همیشه در لحظه تصمیم می گیرید و کوچک ترین وقفه ای باعث خواهد شد که خشمتان زبانه بکشد. اما امسال باید کمی عمیق تر به مسائل فکر کنید و راه حل های ریشه ای برای مسائل و مشکلات پیدا کنید. در تمام طول سال شما به طور کلی شخصیتی مثبت اندیش و امیدوار دارید. از بیکاری خودداری کنید زیرا از قدیم گفته اند که ذهن بیکار خانه ی شیطان است. سفرهایی که در طول سال خواهید داشت می توانند مقدمه ی یک رابطه ی عاشقانه ی طولانی مدت را برای شما فراهم کنند. مهر، آبان، فروردین و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

گاهی ما به جای گوش فرا دادن به صدای قلبمان و آنچه واقعا نیاز داریم، کاری را می کنیم که دیگران به ما دیکته کرده اند و فکر می کنند برای ما بهتر است. اگر ندای درونتان را نادیده بگیرید به جای رسیدن به هدف های خودتان و آنچه برای شما بهترین است، به چیزهایی خواهید رسید که دیگران برای شما می خواهند و چیزهای مهمی را از دست می دهید. اگر رویاهایتان را دنبال کنید و خواسته های خودتان را در نظر داشته باشید می توانید تا پیش از فرا رسیدن زمستان به خیلی از خواسته هایتان برسید. شاید در این مسیر مورد تأیید دیگران قرار نگیرید، ولی مسلما نتیجه ی نهایی خودتان را راضی خواهد کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما از این که قدم بعدیتان چه باید باشد مطمئن نیستید و حتی اگر این طور به نظر برسد که پاداش مادی یا معنوی خوبی در انتظارتان است، دچار تردید و دودلی شده اید. شما زیاد عجله ای ندارید و ترجیح می دهید با سرعتی کم ولی مطمئن پیش بروید و خودتان را اذیت نکنید و از هر گونه ریسکی خودداری کنید. شاید فکر کنید حتی اگر چند روز بیشتر طول بکشد هم بالاخره به نتیجه مطلوبتان خواهید رسید. پس بگذارید ما هم خیالتان را راحت کرده و بگوییم که حق با شماست و این رفتار در حال حاضر کاملا منطقی است و بهتر است تا شنبه که انرژی کیهانی نیز با شما همراه خواهد شد، دست نگه دارید و قدم های بزرگی برندارید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز یک تنش عاطفی در ابتدای روز باعث می شود طی روز دچار خشمی فروخورده باشید که شما را مدام آزار می دهد و از فکرتان خارج نمی شود. اگر در جریان بحث و دعوا سکوت کرده و مسائل مهم را ناگفته باقی بگذارید بعدا از دست خودتان ناراحت و عصبی خواهید بود. با این حال هر چند این احساسات ناخوشایند برای مدتی شما را اذیت می کنند به زودی نسیم تازه ای می وزد که شما را قادر می کند همه این چیزها را فراموش کنید و با فکری باز روزتان را ادامه دهید. وقتی آینده این قدر خوب به نظر می رسد لزومی ندارد خودتان را درگیر گذشته کنید. هیچ گاه پشیمانی نتیجه سودی برایتان نخواهد داشت ، تنها کافیست از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما برای مدتی در سایه ها مخفی شده بودید، ولی حالا آماده اید که از لاک تنهایی خود خارج شوید. خوشبختانه دنیا دارد برایتان زیبا می شود و تا بعدازظهر ابرهای سیاهی که برای مدتی آسمان زندگیتان را تیره کرده بودند ناپدید خواهند شد و آسمان آبی و آفتابی روح تازه ای به شما خواهد بخشید. با این حال فعلا خیلی نباید درگیر احساساتتان باشید، گاهی لازم است به ندای قلبتان گوش دهید ولی فعلا این کار سرعتتان را خیلی کاهش خواهد داد. اکنون زمان آن رسیده که دست به عمل بزنید و از سکون خارج شوید. ماجرا و هیجان در انتظار شماست و هر چه زودتر راهی این سفر پرماجرا شوید زودتر به مقصد خواهید رسید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز عزیزانتان را مورد محبت و توجه خود قرار دهید و برایشان وقت بگذارید. زندگی کوتاه است و هر روزی که می گذرد کوتاهتر هم می شود، پس فرصت را غنیمت بشمارید و به آنها بگویید که چقدر دوستشان دارید. اگر موضوع مهمی وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد همین امروز به آن بپردازید و وقتتان را به بطالت نگذرانید. شما نسبت به خودتان و احساستان مسئول هستید و نباید خودتان را قربانی کنید. امروز حال و حوصله روابط عاشقانه را ندارید و ترجیح می دهید تنها باشید و برای کارتان وقت بیشتری بگذارید. اگر فکر می کنید این طوری راحت تر هستید در مورد این نیاز خود با کسی که دوست دارید حرف بزنید و به او قول دهید که یک روز دیگر امروز را جبران خواهید کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز از تنش ها و چالش هایی که سر راهتان قرار می گیرند فرار نکنید. هر فشار و استرسی که از لحاظ عاطفی احساس می کنید همین حالا باید مورد بررسی قرار بگیرد و به آن توجه شود، در غیر این صورت خیلی بدتر و شدیدتر خواهد شد. تا وقت هست با مشکلاتتان روبرو شوید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. یادتان باشد که تا وقتی خودتان نیازها و خواسته هایتان را بیان نکنید دیگران به آنها پی نخواهند برد. چنانچه قصد خرید لوازم برقی را دارید بهتر است امروز دست نگه دارید و به جمع آوری اطلاعات در مورد چیزی که می خواهید بپردازید، در غیر این صورت خودتان را برای نارضایتی و حتی خراب شدن این وسیله در همان روز اول آماده کنید!

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

دست از پنهان شدن در پشت نقابی که برای خودتان ساخته اید بردارید. بازی کردن شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. قدرت واقعی این است که در هر شرایطی با جسارت تمام در مورد احساسات و افکار خود صحبت کنید، مخصوصا وقتی شخصی مقابلتان قرار گرفته است که دوستش دارید. اگر فکر می کنید لازم است چیزی را به زبان بیاورید همین حالا آن را بیان کنید و منتظر نمانید. شما این اواخر موفقیت های زیادی به دست آورده اید، اما شکست یا موفقیت بعدیتان به انتخاب های امروزتان بستگی دارد، پس اگر می خواهید توانایی هایتان را به همه و مهمتر از آن به خودتان ثابت کنید باید نهایت دقت را داشته باشید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

دست از تلاش برای درک کردن احساسات دیگران بردارید و کمی هم روی احساسات خودتان تمرکز کنید. اینکه به دیگران اهمیت بدهید و درکشان کنید واقعا قابل تحسین است، اما گاهی هم لازم است بیخیال همه شده و با خودتان و احساسات درونیتان هم روبرو شوید. بین نیازهای خودتان و اطرافیانتان تمایز قائل شوید. احساسات خود را بیان کنید و اگر چیزی لازم دارید نیازتان را به زبان بیاورید. باور کنید دیگران نه جادوگرند و نه می توانند ذهن شما را بخوانند. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شرایط فعلی شما مثل این است که در قایقی بادبانی نشسته و سعی داشته باشید به مقصدتان برسید ولی باد در جهتی که شما انتظار دارید نوزد. با این همه امروز تغییرات آب و هوایی که برای پیشرفت شما لازم هستند رخ داده و شما را در جهتی که می خواهید پیش خواهند برد. ولی فکر نکنید که همیشه اوضاع همینطور باقی خواهد ماند؛ همین که بخواهید به این شرایط عادت کنید دوباره وضع به صورت کاملا غیر منتظره ای تغییر خواهد کرد. پس از شرایط موجود نهایت استفاده را ببرید و خودتان را هم برای تغییرات احتمالی آماده کنید. یادتان باشد که نسبت به اهدافتان سرسخت باشید، ولی در مورد راه و روش رسیدن به آنها انعطاف داشته باشید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

درست همان وقتی که فکر می کنید که اوضاع زندگیتان ثبات پیدا کرده است و به آن عادت کرده اید، دور جدیدی از تغییرات، به ویژه در رابطه با کارتان، آغاز خواهند شد که به تلاش و توجه ویژه ای از جانب شما احتیاج دارند. شما از این صلح و آرامش موقت خیلی راضی و خوشحال بودید، ولی باید برای این شرایط تازه خودتان را آماده کرده و آستین هایتان را بالا بزنید. حواس پرتی های زیادی دور و برتان هستند و نمی توانید انتظار داشته باشید که با خیال راحت خودتان را کنار کشیده و روی کارتان تمرکز کنید. این وضعیت را به عنوان آزمونی بی ضرر برای سنجش میزان صبر و اراده خودتان در نظر بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

بعد از یک صبح همراه با استرس درونی و یا مخالفت های اطرافیان وقتی بعدازظهر می بینید که مخالفت ها و موانع دارند از بین می روند و اوضاع به حالت عادی باز می گردد خیلی خوشحال خواهید شد. با این حال نباید انتظار داشته باشید که بدون تلاش و کوشش به نتیجه دلخواهتان برسید و همه چیز برایتان به سادگی آب خوردن باشد. این ضرب المثل که «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را امروز شعار خود قرار داده و تا می توانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. اشکالی ندارد اگر امروز مجبور شوید کمی بیشتر از حد معمول کار کنید، در عوض می توانید در تعطیلات آخر حسابی استراحت کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شاید اینطور به نظرتان بیاید که دیگران با هر حرکتی که شما می کنید مخالف هستند. حتی پیش پا افتاده ترین نظرهایی که در مورد اتفاقات اطرافتان می دهید هم با مخالفت و واکنش های منفی اطرافیان و نزدیکانتان مواجه می شوند. طبیعتا شما ترجیح می دهید به جای این مخالفت ها از شما حمایت کنند، ولی بهتر است فعلا خودتان هم کمی احتیاط کرده و چوب در لانه زنبور نکنید. خوشبختانه این وضعیت به زودی برطرف خواهد شد. امروز روز خوشگذرانی است. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج