۸۸۹۱۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سکو‌های سیرجان لیگ را عقب می‌اندازد؟

ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان که میزبان بازی‌های تیم تازه لیگ برتری گل‌گهر شده است، در راستای آماده‌سازی برای مسابقات لیگ نوزدهم مدت‌ها در حال تجهیز است.

فرهیختگان: ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان که میزبان بازی‌های تیم تازه لیگ برتری گل‌گهر شده است، در راستای آماده‌سازی برای مسابقات لیگ نوزدهم مدت‌ها در حال تجهیز است. در حالی که چند هفته‌ای است عملیات نصب سکوها در این ورزشگاه آغاز شده، اما بخشی از این سکوها که با بلوک درست شده بودند ریزش کرد و اتفاق ناگواری افتاد.

هرچند خوشبختانه این حادثه منجر به آسیب‌دیدگی کسی نشد، اما مشخص نیست عملیات عمرانی نصب سکو در این ورزشگاه که قرار است میزبان بالاترین سطح فوتبال ایران باشد، به چه شکلی انجام شده که این حوادث را به دنبال دارد.

رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان سیرجان: خطای انسانی رخ داد!

در همین راستا ناصر گل‌محمدی، رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان سیرجان این حادثه را تایید کرد و گفت: «هم‌اکنون عملیات عمرانی، تجهیز و تکمیل ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان طبق توافقات صورت گرفته توسط شرکت گل‌گهر انجام می‌شود و طبق اعلام دفتر مهندسی شرکت گل‌گهر، خطای انسانی دلیل این امر بوده، اما ما کارشناسان خود را فراخوانده‌ایم تا دلیل این امر مشخص شود.

طبق اعلام شرکت گل‌گهر بی‌احتیاطی یکی از کارگران و راننده بیل علت این حادثه بوده است، اما با توجه به اینکه اگر اقدامات نسنجیده و غیرکارشناسی در تجهیز و تکمیل این اماکن صورت بگیرد، ممکن است در آینده اتفاقات بدتری رخ بدهد، لذا ما تصمیم داریم موارد استاندارد‌های رعایت شده در سکو‌ها را توسط کارشناسان خود بررسی کنیم.»

سکوهای سیرجان؛ هشدار جدید برای فوتبال ایران

در حالی که تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به استاندارد‌سازی ورزشگاه‌های میزبان تیم‌های لیگ برتری برای شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر تاکید خاصی دارد، تیم‌ها در حال حاضر به اشکالات احتمالی رسیدگی می‌کنند تا مشکلی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر نداشته باشند.گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌هایی است که به خاطر تازه وارد بودنش به لیگ برتر، طبیعی است که در ورزشگاهش مشکلات استانداردسازی دیده شود.

در همین راستا استانداردسازی ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان که محل میزبانی شاگردان بگوویچ در لیگ برتر است، با سرعت زیادی در حال انجام است اما قسمتی از سکوهای تازه ساخته شده این ورزشگاه ریزش کرد تا به این ترتیب این موضوع هشدار بزرگی برای فوتبال ایران تلقی شود و این سوال پیش می‌آید، با وجود اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، آیا با افزایش سرعت در روند ساخت ورزشگاه و آماده کردن آن برای مسابقات لیگ برتر؛ کیفیت ساخت نیز بررسی می‌شود و اگر چنین حادثه‌ای با حضور تماشاگران در ورزشگاه رخ بدهد، چه باید کرد؟

تعطیلی لیگ بهتر از کشته شدن هواداران است

یک مقام مسئول در سازمان لیگ در این خصوص گفت: «نه تاریخ قرعه‌کشی مشخص است، نه تاریخ آغاز لیگ؛ بالاخره یک‌بار برای همیشه باید این مشکلات از پایه و اساس حل شود. همین امروز ورزشگاه سیرجان فرو ریخت. اگر خدای ناکرده تماشاگری درون آن بود و این اتفاق در جریان یک دیدار لیگ برتری رخ می‌داد، به‌طور حتم فاجعه ملی رقم می‌خورد.

بنابراین هنوز هم در فدراسیون و سازمان لیگ روی حرف‌مان هستیم و تا تاییدیه ورزشگاه‌ها نیاید و مشکل تجهیز و ایمنی ورزشگاه و هواداران برطرف نشود لیگ آغاز نخواهد شد. این شرایط یعنی تعطیلی لیگ در برهه زمانی فعلی برای حل شدن مشکلات ورزشگاه‌ها در اسرع وقت خیلی بهتر است تا اینکه یکی به خاطر تماشای فوتبال جانش را از دست بدهد و عواقب آن نیز باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال را دچار مشکلات عدیده و مسائل جانبی کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج