۸۸۹۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

یک آرژانتینی و ۲ ایتالیایی در صف انتظار استقلال

بعد از جدایی پاتوسی از استقلال، آبی‌پوشان هنوز درگیر انتخاب جانشین او هستند.

فرهیختگان: بعد از جدایی پاتوسی از استقلال، آبی‌پوشان هنوز درگیر انتخاب جانشین او هستند. روند کش‌داری که هم نگرانی هواداران را برانگیخته و هم کنجکاوی خبرنگاران را افزایش داده است. اگر لیگ برتر طبق برنامه زمانبندی خود برگزار می‌شد، استقلال باید دهم این ماه در مسابقات شرکت می‌کرد در‌حالی‌که هنوز تکلیف چند پست حیاتی این تیم مشخص نشده است.

غیر از دفاع چپ و هافبک دفاعی اصلی، هافبک طراح یا پلی‌میکر مهم‌ترین گزینه‌ای است که باید در موردش سریع‌تر تصمیم‌گیری شود مخصوصا اینکه درمورد پستی صحبت می‌کنیم که برای استقلالی‌ها در سال‌های اخیر بی‌اندازه مهم بوده. درخشش جباروف و پاتوسی در این پست و جدایی بحث برانگیز هر دو بازیکن سبب‌شده تا هواداران تیم آبی پایتخت بی‌اندازه روی بازیکن بعدی حساس شوند.

پاتوسی و کلاهی که سر آبی‌ها رفت

فقط کافی است تا شما جای خبرنگار «فرهیختگان» می‌بودید تا صورتحساب فاکتور ۲۱ میلیون تومانی استقلالی‌ها برای بلیت پاتوسی را در دستان هادی مباشری می‌دیدید و از او داستان کلاهی که در دبی سر استقلال رفت را می‌شنیدید تا متوجه بشوید که انتقال این بازیکن به بن یاس، چقدر نقشه‌های آبی‌پوشان را به‌هم ریخته است.

قرار بود خطیر و پاتوسی در استانبول همدیگر را ملاقات کنند، اما این اتفاق رخ نداد و پاتوسی درخواست مذاکره در دبی را داد. مذاکره‌ای که درنهایت به دور‌خوردن استقلال و پیوستن پاتوسی به شفر انجامید. از آن لحظه بود که استقلال دوباره درگیر یافتن جانشین بازیکنی شد که در مدت نیم‌فصل حسابی خود را در دل هواداران جا کرده بود.

سینا در بازی فتحی نیست

در روزهای اخیر صحبت از انتقال یک بازیکن به نام کانسلین به استقلال مطرح شد. بازیکنی که گویا کارهایش توسط سینا، مدیر برنامه‌های پاتوسی و ایسما صورت می‌گرفت، اما این انتقال رخ نداد و سینا در مصاحبه‌ای تاکید کرد که فعلا این بازیکن قرار نیست به استقلال ملحق شود.

با این‌حال شنیده‌های «فرهیختگان» حاکی از این است که فتحی مطلقا تمایلی به جذب بازیکن از سینا ندارد و دیگر نمی‌خواهد با این مدیر برنامه کار کند. دلیل این تصمیم هم این است که فتحی هنوز نامشخص است و نمی‌دانیم آیا او از سینا بابت جدایی پاتوسی دلخور است یا ملاحظات دیگری در میان است.

۳ گزینه جدید در دستور کار

مطابق شنیده‌های «فرهیختگان» سه گزینه خارجی برای این پست درنظر گرفته‌اند. یکی ریکاردو بلانکوی آرژانتینی است که استایل بازی‌اش به جباروف شباهت‌های زیادی دارد و نامش به‌تازگی به رسانه‌های ایران راه پیدا کرده است.
دو بازیکن دیگر نیز ایتالیایی هستند و مورد نظر شخص استراماچونی و اسم‌هایشان نیز هنوز درز نکرده.

گویا این دو با نفراتی که قبلا اسم‌شان مطرح شده بود فرق دارند و کسی هنوز از اسم آنها با خبر نیست غیر از فتحی. پیش از این از پوکیارلی به‌عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر استراماچونی نام برده می‌شد و مشخص نیست که آیا او یکی از این دو بازیکنی هست که به فهرست نهایی آبی‌پوشان اضافه شده یا خیر.

به هر حال این سه بازیکن نفراتی هستند که قرار است جانشین پاتوسی از بین آنها انتخاب شود.

تعلل استراماچونی

آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال این روزها بی‌توجه به این مسائل مشغول تمرین‌دادن تیمش در آرامش است. او در پاسخ به فشارهای باشگاه برای تعیین‌تکلیف سریع‌تر نفرات جدید سکوت کرده و مدام تاکید می‌کند در حال بررسی است و قصدی برای عجله‌کردن ندارد.

مطابق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قیمت گزینه آرژانتینی بسیار معقول است و باشگاه توان جذب این بازیکن آزاد را دارد، اما دو گزینه ایتالیایی هر دو بازیکن باشگاه هستند و هیچ‌کدام آزاد نیستند که به‌راحتی به استقلال بیایند. باید صبر کنیم و ببینیم استراماچونی خونسرد چقدر برای انتخاب نهایی خود فرصت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خبره آقا بس نیست

    • بدون نام

      استقلال پول شفر و پادوانی را دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج